[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 344
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 344


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Fura társ
Ideje:: 03-11-2014 @ 01:15 am

Körülnézett, majd átment a zebrán. Az épp bekanyarodó autó a fék helyett a dudát nyomta, miközben elszáguldott mögötte. Egy kék Suzuki, épp bemutatott volna neki, amikor zörejt hallott a sikátor felől. Valami mászkált a kukák közt, talán egy cica. Közelebb ment, hogy megnézze és legnagyobb meglepetésére egy szárnyas gyíkszerű valami nézett rá az árnyékokból.

- Éhes vagyok – mondta a macska nagyságú élőlény. A lány döbbenten nézett rá. – Van hamid?

A kérdezett még mindig nem tudott megszólalni, de hátáról lekanyarította táskáját, kivette belőle szendvicsét, majd óvatosan a kis állat elé rakta kibontva. Amaz odament, megszagolgatta, majd finnyás arckifejezéssel kiette belőle a szalámit. – Köszi, de azt hittem, legalább egy egész birkát adsz.

A lány végre elmosolyodott, és tekintetével végig követte, ahogy a kis lény felkapaszkodik a kukára, hogy onnan vizsgálgassa őt.

- Hogy hívnak? – kérdezte az alumínium tetőn toporzékolva.

- Szella – mondta a lány kissé még bátortalanul. Sosem beszélgetett még állattal, és kezdte azt gondolni, talán megőrült – És te, ki vagy? Mi vagy?

- Nem láttál még sárkányt? – kérdezte felháborodva, majd körbefordult, hogy a lány minden irányból láthassa. – A nevem Fenséges. Fenséges, a sárkány.

- Úgy tudom, sárkányok nem léteznek – hangjában értetlenség hallatszott – S emellett ők nem hatalmasak?

- Én is hatalmas vagyok.

- De hát csak akkora vagy, mint egy macska.

- Te meg olyan buta vagy, amilyen magas. – majd kicsit bosszúsan hozzátette – Én bármikor széttépek egy egész birkacsordát, de megbocsátok neked, mert adtál hamit.

A lány elmosolyodott, nehezen hitte el, hogy a nagyszájú lényecske valódi, de szimpatikus volt neki. Így megengedte, hogy az állatka bemásszon kapucnijába, és így ketten mentek tovább az úton.

Amikor nem volt más járókelő a kis sárkány folyamatosan beszélt hős történeteiről, hogy miként győzött le gonosz lovagokat, és hogyan falt fel kegyetlen állatcsordákat. Szella vidáman hallgatta a jó és hősiesség bajnokát, a védelmezőt. Bár ez nem mindig volt igaz, mert előfordult, hogy amikor más járókelő mellett mentek el, a kis bátor szájhős az idegeneket éles kritikával illette. Egyik ilyen alkalommal menekülnie is kellett a furcsa párosnak, nehogy egy pofont kapjanak. Ekkor Szella csúnyán nézett Fenségesre, de annak ártatlan tekintete miatt nem tudott hosszan haragudni rá, csak sóhajtott egyet, elmosolyodott, és mentek tovább. Délutánra teljesen összebarátkoztak és a boltból szerzett csirkecombot egy park padján ették meg, amit a kis sárkány hősies, bár kicsit hosszas küzdelem árán, büszkén legyűrt.

Este a lány a díványon ágyazott meg neki, és mosolyogva figyelte, ahogy frissen lelt barátja hatalmasakat ásítozik, s mikor Fenséges elszunnyadt ő is aludni tért.

Mikor felébredt a kis társa nem volt sehol. Kétségbeesetten kutatta át a lakást, de a kis sárkánynak nyomát se találta. Pizsamában rohant ki a sikátorhoz, de a szemetesek is csak némán figyelték, így szép lassan hazasétált. Ismét egyedül volt, a fájdalom, mi lelkében tombolt földre kényszerítette. S mikor elment a vihar, üres tekintettel kelt fel onnan. Összepakolt, majd elindult otthonról. Körülnézett, majd átment a zebrán. Az épp bekanyarodó autó a fék helyett a dudát nyomta, miközben elszáguldott mögötte. Egy kék Suzuki, épp bemutatott volna neki, amikor zörejt hallott a sikátor felől. Valami mászkált a kukák közt, talán pont ő, a tegnapi kis társa. Odarohant, hogy megnézze, de csak egy fáradt tekintetű kóbor macska nézett rá. Szendvicséből odaadta a cicának szalámiját, majd folytatta szomorúan az álmokkal teli útját.



Utoljára változtatva 03-11-2014 @ 01:16 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 03-11-2014 @ 09:51 am)

Comment: Ez nagyon szép volt! Gratulálok alkotásodhoz! :) Üdvözlettel - Miki


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 03-11-2014 @ 11:01 am)

Comment: Aranyos! Üdv. Attila!


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 03-11-2014 @ 06:55 pm)

Comment: Jó írás Vel. Elárulom, nekem is volt sárkányom, de nem viseltem gondját rendesen, ki tudja merre járhat már azóta. Tetszett az írásod, de persze itt sem tagadod meg magad :-) a tónusában. aLéb


Hozzászóló: barnaby
(Ideje: 03-13-2014 @ 06:12 am)

Comment: Először azt hittem a CSUPAKABRÁ-ról írtál...arról a szörnyről, amelyet Dél-amerikában véltek látni, és tépte szét az állatokat...végigolvasva a történetet, világossá vált számomra, hogy mégsem...:)Kedves történet, talán léteznek még sárkányok...amennyi fura dolog történik mostanában...azért vezetés közben ne ábrándozz, ha lehetséges...:)Grat.:B:)


Hozzászóló: Velina
(Ideje: 03-13-2014 @ 02:19 pm)

Comment: Miki köszönöm szavaid


Hozzászóló: Velina
(Ideje: 03-13-2014 @ 02:19 pm)

Comment: Attila köszi


Hozzászóló: Velina
(Ideje: 03-13-2014 @ 02:20 pm)

Comment: aléb köszönöm szavaid


Hozzászóló: Velina
(Ideje: 03-13-2014 @ 02:21 pm)

Comment: barnaby vigyázok, köszönöm szavaid


Hozzászóló: Summer
(Ideje: 03-15-2014 @ 09:28 pm)

Comment: Nekem is tetszett ez az írás, aranyos és egyben szomorú történet is. Kár, hogy a végén nem került elő a kis sárkány. :( Zsu


Hozzászóló: Velina
(Ideje: 03-16-2014 @ 10:48 am)

Comment: Zsu köszönöm szavaid


Hozzászóló: zseva
(Ideje: 03-16-2014 @ 12:45 pm)

Comment: Ne becsüld le a kóbor cicákat. Igazi társakká tudnának válni, ha akarnánk. Az én akaratom kevés volt. Alábecsültem őket. Nem szerettek kóbor cicákká válni. Így hát elmentek világgá... Tetszett az írásod! Szeretem mesékben ringatni magam... a cicákkal ellentétben. :-)


Hozzászóló: Velina
(Ideje: 03-16-2014 @ 05:42 pm)

Comment: zseva nem becsülöm le őket... köszönöm szavaid


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds