[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 126
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 127

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Vihar közeledik
Ideje:: 03-13-2014 @ 09:10 pm

Bíborban izzik az ég alja – vihar közeledik. Percekkel ezelőtt még lágyan csiklandozta bőrömet a szél. Arcomat a nap felé fordítottam, és átadtam magam az első langyos sugaraknak. Hagytam, hogy öleljenek. Csak úgy, céltalanul. Megállt az idő egy évnyi pillanatra. Lelkem csitult, s én beletörődtem a puszta létezésembe. Már szinte élveztem, hogy egyáltalán vagyok.

Hirtelen elcsendesedett körülöttem minden. Elhallgattak a madarak, mintha egy láthatatlan karmester leintette volna a trillákat pálcájával. A levegő is visszatartotta lélegzetét, s én eszméltem szendergésemből. Lassan nyitottam ki szemem, nehogy elriasszam a varázslatot. Néhány madár felrebbent, amikor megérkezett az első fuvallat.

Tudom, hogy azonnal indulnom kellene, valami védett helyet keresni. Elbújni, menekülni a biztonság felé, de nem vagyok képes rá. Inaim lemerevedtek, a lábam és az agyam közötti kapcsolat talán örökre megszakadt. „Mennem kell! Most! Azonnal!” Mégis maradok. Érzem, hogy egyre követelődzőbben túr hajamba a szél. Idegeim húrként feszülnek. Rettegnek. „Most mi lesz?” Nézem a lángoló eget a fekete háttér előtt. Magam sem tudom, már mit szeretnék: Maradjon így, hogy csodálhassam tovább a félelmetes színjátékot, vagy jöjjön végre, és könyörüljön rajtam – megöljön. Az öreg fák hangos suhogással hajlanak meg az erő előtt, s a tavalyról maradt falevelek kavarogva járják haláltáncukat.

Erről kellene verset írni – gondolom – de egyetlen sor sem jut eszembe, a szavak torkomon akadtak. Majd lekottázom. Talán egyszer valaki elpengeti...



Utoljára változtatva 03-13-2014 @ 09:10 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 03-13-2014 @ 09:21 pm)

Comment: Meglesz az, Anikó, de ha nem, akkor is megfestetted színeiben, hangulataiban, személyességében. Remek írás, nagyon tetszett. aLéb


Hozzászóló: barnaby
(Ideje: 03-13-2014 @ 09:23 pm)

Comment: Mikor elkezdtem olvasni, arra gondoltam, ezt versben kellene megírni...erre a befejezésben Te erről írsz...:)A vihart és közeledtét az állatok, már jó előre megérzik és ha figyelünk rájuk, mi is megtudhatjuk a biztos változást...és nem csak a vihart:a rossz dolgokat is, pl.betegséget, halált...


Hozzászóló: Kodmadar
(Ideje: 03-13-2014 @ 10:33 pm)

Comment: Köszönöm fiúk! Ez a vihar most bennem érik...


Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 03-14-2014 @ 04:36 pm)

Comment: Igazán remek írás.Az oldalhoz szögezve, talán tátott szájjal is, visszafolytott izgalommal és/irigységgel/ olvastam, mert ilyet én nem tudok, pedig de jóó.extra gratula Gyula apó kisvitéz!! ja és kézcsók, mert ez most mindenképp dukáll!


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 03-14-2014 @ 11:00 pm)

Comment: Egy igazán gyönyörű pillanat és kép kedves Anikó! Valami ilyesmit irtam egy szabadversben, ha érdekel, olvasd el. Nagyon arra emlékeztetett az érzés amit ádadtál. Itt a vers: http://www.fullextra.hu/modules.php?name=Irodalom&file=display&jid=38808


Hozzászóló: Kodmadar
(Ideje: 03-15-2014 @ 09:49 am)

Comment: Köszönöm, Gyula apó! :-) Örülök, ha tetszik neked is! :-) Ez az írásom is csak a képzeletem szüleménye, az időjárással nem volt semmi baj mostanában. A lelkemben készülődő vihart éreztem, amit tegnap végül megyírtam versben is - Vadászat címen.


Hozzászóló: Kodmadar
(Ideje: 03-15-2014 @ 10:00 am)

Comment: Drága Teru! Köszönöm a hozzászólásodat! Érdekel a versed, de nem tudom megnyitni. Azt írja, hogy "privát irodalom", amikor beillesztettem a linket. Lehet, hogy ügyetlen vagyok... Elküldenéd priviben? Vagy ha megírnád a címét legalább...! :-)


Hozzászóló: SherabSenge
(Ideje: 03-15-2014 @ 04:08 pm)

Comment: Pár napja írtam véleményt, lehet nem ment át ? Szóval én kettősséget érzek a viharban, és véleményem szerint a külső vihar egy belső vihar közeledtét vetíti elénk. A belső viharban Te magad vagy.


Hozzászóló: Kodmadar
(Ideje: 03-15-2014 @ 11:52 pm)

Comment: Tökéletesen látod, kedves SherabSenge! Az időjárással nem volt semmi baj aznap. Az érzéseimet írtam le...


Hozzászóló: zseva
(Ideje: 03-16-2014 @ 12:29 pm)

Comment: A vihar sem tudja mi korbácsolja fel. Magasabb erők mozgatják. Mi tudhatjuk ezt. Az iménti csend- és nyugalomnak egyszeriben vége. Mindenki nem értheti, csak ki megéli. Nekünk érteni kell, miért van ez? Az iménti vihar után hirtelen miért oly nagy a csend?...


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds