[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 202
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 203

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Anna és a tigrisek
Ideje:: 03-21-2014 @ 07:55 pm

Nr.24 Anna és a tigrisek

A tigrismama és a kölykei éppen kijöttek a vízből ahol hűsöltek, mert melegen tűzött a nap és szerettek a úszkálni. Amint kiértek a tópartra egy nagy dörrenés és egy golyó sűvített el a tigriskölykök felett, amely megsebezte az anya állatot a hátsó lábán. Igy az állat riadtan és idegessen vonszolta magát egy hűvös szikla mélyedésébe ahová a két kicsi is követte. Egy orvvadász aki már régóta figyelte a családot úgy érezte elérkezett a pillanat, hogy leterítse a szép nagy vadat. De szemébe tűzött nap és rosszul célzott. Itt elég sok sziklás terület volt és nem lehetet áttekinteni a területet a férfi nem tudta, hogy más is látta a gonosz cselekedtét. Anna a fiatal leány aki szüleivel élt itt sokszor kilovagolt a környékre , mindent látott és hallott éppen akkor ért a tópartjára amikor ez szörnyű esemény történt. Apja és anyja itt dolgoztak a rezervátumba mint állatorvosok. A megdöbbenéstöl nem talált szavakat, itt tilos volt vadàszni és a tigrisek védett állatok voltak. Legfájdalmasabb , hogy rálőtt ez a galád ember egy olyan állatra akinek kicsinyei vannak. A lány nagyon szomorú lett, de eldöntötte, hogy megmenti a tigris családot. Anna a Vihar nevü lován ült és ölében a Maki majom akit mindenhova magával vitt.

Az orvvadász mikor meglátta a lányt, egy bozotósba bújt el . Gondolta, jobb ha megvárja amig a lány eltűnik és aztán folytatja a tigris keresést ami nem nehéz hiszen a vérnyomok mutatják az utat. De Anna nem volt ijedős már sok mindent látott és tapasztalt. Először is megkeresi a tigris családot intet Makinak aki leugrott az öléböl és elkezdet kutatni, minden kis zugot megvizsgált és rövid idő után már meg is találta őket egy szikla barlang bejáratánál. Anna odalovagolt a sziklákhoz, majd leszállt a lóról. Előkapta vizes kulacsát és futva rohant a tigris családhoz. Megállt az anya állat előtt egymás szemébe néztek és a leány tudta, hogy őt nem fogja bántani ez a szép de sérült állat. Sok vért veszített de csak a lába sebesült meg igy biztosan rendbe fog jönni. Anna körbenézett és talált egy kókuszdióhéját üresen, gyorsan töltött bele vízet és a tigrisanya elé tette. De az nem akart inni Anna ekkor észbe kapott és a két kis kölyök elé tette le a vízet. A kicsik szomjasok voltak és mikor eleget ittak akkor a mama is ivott.

Anna közben gondolkozott, haza fog lovagolni és segitséget hoz. Maki itt fog maradni vigyázni kell a tigrisekre. A vérnyomokat falevekkel sepregette szét, próbálta eltüntetni a nyomokat, ahogy tudta. Maki megkapta a kulacsot és felmászott egy közeli fa tetejére, hogy figyeljen és próbáljon segíteni ha veszély leselkedik a tigris családra. A majom a fatetéjéröl látta a férfit amint elbújt egy bokorba és igy a lány kicselezte, úgy hogy a sziklák között ellovagolt az orvvadász nem látta. Elég gyorsan haladt a Villámmal és úgy egy félóra alatt haza is ért. Szüleinek mindent elmesélt és egy terepjáróautóval indultak vissza a tetthelyre Anna mutatta az utat.

Közben a férfi igen csodálkozott, hogy semmi mozgás és nem látja a lányt. Igy előmerészkedett és elindult a vérnyomokon amik egy idő után megszüntek. Körbenézett és egy sziklavonulatott látott és mivel ő is úgy gondolkozott, hogy a sebesült állat csak egy ilyen helyen húzodhatott meg, elindult abba az irányba. Hamarosan Maki is észrevette a féfit és hangosan kiabált és csapkodta a fák ágait. A tigrismama is megérezte a veszélyt felállt és bicegve a két kiskölykét egyenként felemelte és beljebb vitte a hasadékba, gyöngéden megnyalogatta őket. Majd elindult ki szabadba, hogy szembenézen a támadójával. Az orvvadász is meglepődött mikor meglátta a gyönyörű nagy tigrist, aki ott állt előtte. A férfi elökapta a fegyverét, de nem volt ideje elsütni, mert megjelent Anna és a szülei. A lány papája felszólította a férfit,hogy adja meg magát, mert úgy is felismerik és mindenki őt fogja keresni . Felszólitották, hogy szálljon be a kocsiba a férfi szónélkül engedelmeskedett. Làtta , hogy nincs esélye a menekülésre. A tigris kapott egy altató injekciót igy el tudták szállítani a két kicsivel együtt. Anna nagyon boldog volt, hogy sikerült megmenteni a tigris családot, hiszen egyre kevesebben vannak a földön.

Maki felugrott Anna ülébe és boldog volt, hogy továbbra is ő a házi kedvenc. Mivel sokat segített Annának kapott banánt és sok-sok ölellést az egész családtól. A tigris mama hamar felépült és elégedetten nyaldosta kicsinyeit miután visszakerült a tópartjára ahol az otthonuk volt.


Göteborg, 2013. 11.25 Lám Etelka



Utoljára változtatva 03-21-2014 @ 08:52 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Teru
(Ideje: 03-21-2014 @ 10:57 pm)

Comment: Szép, tanulságo mese, Etelkám. Bizony sok gonosz ember van a világon aki csupán kéjből öl... És még mi hivjuk az állatokat vérengzőknek??? Szeretettel olvastalak, Teru


Hozzászóló: motoz
(Ideje: 03-22-2014 @ 12:52 pm)

Comment: Grága Teru! Nagyon örültem hogy itt jártál és olvastál evvel a mesével nyertem elsö díjat nem rég. Sokszor ölellek:Etelka


Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 03-24-2014 @ 05:03 pm)

Comment: Drága Etelka! Nagy örömmel olvastam kedves mesédet.A rossz és a jó harca végül is a jó gyözelmével végzödött, mert a tigris mamát gyógyitják és a gonosz orvvadász megkapja megérdemelt büntetését.A mese a Te jószívedet bizonyítja, de a valóság bizony na, de nem folytatom, lehet néha a mese is igaz.kézcsók GYUpp


Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 03-24-2014 @ 05:03 pm)

Comment: Drága Etelka! Nagy örömmel olvastam kedves mesédet.A rossz és a jó harca végül is a jó gyözelmével végzödött, mert a tigris mamát gyógyitják és a gonosz orvvadász megkapja megérdemelt büntetését.A mese a Te jószívedet bizonyítja, de a valóság bizony na, de nem folytatom, lehet néha a mese is igaz.kézcsók GYUpp


Hozzászóló: motoz
(Ideje: 03-25-2014 @ 10:55 am)

Comment: Kedves Gyula! Örülök, hogy itt jártál és olvastál, ez egy ´mese a gyerekeknek ahol nem irok rossz végszót, hiszen akkor nem is mese, szeretettel:Etelka


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 03-25-2014 @ 05:20 pm)

Comment: Most is nagyon kedves történetet hoztál, Etelka. aLéb


Hozzászóló: motoz
(Ideje: 03-28-2014 @ 11:28 am)

Comment: Kedves Bela! Koszonom, hogy olvasal, ölellek: Etelka


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds