[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 155
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 155


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Szex
Ideje:: 07-15-2014 @ 06:48 pm

Fárasztó hét volt – gondoltam, amikor vonatra szálltam egy péntek este a Nyugatiban. Még találtam ülőhelyet. Izgatottan kaptam fel a telefont. A kedvesem hívott, a kamionos. Már a határon van – mondta. Holnap megérkezik. Épp ideje! Sokáig volt távol. Hiányzott.

Becsuktam a szemem, és ábrándozni kezdtem a vágyott ölelésről, és csókokról. „Szent Isten! Nincs gyógyszerem. Vennem kell, ha megérkezem. Talán még nyitva lesz a gyógyszertár. Ha az ember szeretője sokat van távol, kár a hormontablettára költeni. A kiszámolósdi meg még inkább ritkítaná a boldog órák számát. Zokniban nem jó lábat mosni, ezt már hallottam tőle. Marad a helyi küzdelem. Eddig mindig bevált. Milyen szerencse, hogy a gyerekek az apjukhoz mennek ebédre! Persze mindig haza szaladnak valamiért. Közel lakik az exem, túl közel. Jöhet anyukám is. Mióta férj nélkül maradtam, sűrűbben látogat. Igen, a barátnőim is jöhetnek. Valahogy el kellene érnem, hogy egyedül lehessünk egy kicsit.” Az arcomba lógó méretes popsik árnyékában kidolgoztam a tervet. Boldogan kászálódtam le a vonatról a tömegben, és rohantam a gyógyszertárba.

Beálltam a kígyózó sorba. Mire az egyetlen gyógyszerész elé jutottam, már elég paprikás volt a hangulatom. Rettenetesen lassú volt a nõ. Már mögöttem is álltak vagy tízen.
- Mit adhatok? - nézett rám kedvesen.
- Egy doboz P.....x fogamzásgátló hüvelytablettát kérek szépen.
- Sajnos az nincs – mondta, és már a mögöttem állóra mosolygott kérdőn.
„Ez nem lehet igaz! Ennek ennyit jelent az én hétvégi programom? Részéről letudva? Lehet, hogy vérnyomáscsökkentő is kellene...”
- Jó lesz hüvelyfilm is.
- Sajnos azzal sem szolgálhatok.
- Mit tud akkor ajánlani? Kúp van?
- Ph.......x nincs, de tudja mit? Van saját készítésű kúpunk. Megfelel?
- Fogalmam sincs, még nem próbáltam. Van hozzá használati utasítás?
- Utasítás? Csak fel kell helyezni aktus előtt.
- Na jó, de mennyi idővel előtte?
Nem tudta megmondani. Csak nyújtotta a kis dobozkát, hogy akkor most ezt kérem-e.
- Nem is tudom... - bizonytalanodtam el kicsit. Maradtak még bennem kérdések ezen kívül is.
- Megmondaná, milyen gyakran kell használni?
- Hát egyszer. Előtte – vágta ki magát az előző slamasztikából.
- Jó, de hány óránként? Meddig tart a hatása?
A gyógyszerésznő szeme egyre gyorsabban verdesett. A vér hangosan lüktetett a dobhártyámban. Tudtam, hogy megveszem a portékáját, bár nem voltam meggyőződve annak hasznosságáról. „Most már kiélvezem a helyzetet...” gondoltam, és megadtam a kegyelem döfést neki, a mögöttem sorakozók mulatságára is.
- Azt legalább meg tudja mondani az összetevők alapján, hogy milyen az íze?
A pult túloldalán feltámadott az addig jól álcázott szakértelem.
- Nehogy megegye! Mondtam, hogy kúp! Külsőleg! - emelte meg hangját a biztos tudás birtokában.
- Persze, megértettem. Mégis fontos lenne tudnom. Tudja, a barátom nem szereti a keserűt.

A nő lángoló arccal nyomta a kezembe a kúpot. Látszott rajta a megkönnyebbülés, mikor kifizettem.

Otthonról felhívtam anyukámat, és a baráti körömet, hogy lenne másnap egy kis magán jellegű programom otthon. Megkértem őket, most nézzenek körül, lesz-e minden a holnapi főzéshez, mert én nem szeretném, ha becsöngetnének!

Másnap a gyerekeknek adtam vékony ruhát, ha melegük lenne, meg vastagot, hideg ellen. Az összes kedvenc társasjátékot a kezükbe nyomtam. A legempatikusabb gyermekemmel megbeszéltem, hogy semmi szín alatt ne engedje haza a tesóit. Ha kell, beszélje meg apával is, hogy anya otthon szex-szel. Volt idő, amikor egyébként is tudott róla, sőt, legalább háromszor részt is vett benne. Most eggyel több aktusról lesz legfeljebb tudomása.

Magamra maradtam a kis fekete, csábító bébidollomban. Azon gondolkodtam, nem felejtettem-e el értesíteni valakit. „Talán kiírhatnám az ajtóra is, nehogy pont most jöjjön a szomszéd valamiért.”

Mobilomon halkan duruzsolt egy dallam. Sms-t kaptam a drágámtól. Nem jön már, csak hétfőn. A határon ragadt. Porno storno – vagy lehet, hogy csak korai magömléssel küzd...?


Utoljára változtatva 07-15-2014 @ 06:48 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 07-15-2014 @ 08:17 pm)

Comment: Remek! Végig drukkoltam, hogy sikerüljön.De éreztem olvasás közben is hogy nem véletlenül feszitetted a helyzetet, mert veszélyben a randi. És sajna jól éreztem.A gyógyszer vásárlás külön élmény volt.Remélem,azért másnapra minden akadály elhárult. ölellek A.Gyupp.


Hozzászóló: SherabSenge
(Ideje: 07-15-2014 @ 09:53 pm)

Comment: ... LÜKE !!!!!!!! :D :D :D (nem sértésnek szántam) :)


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 07-16-2014 @ 06:54 am)

Comment: De kis gonosz vagy! :))))))))))))))))))))))))


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 07-16-2014 @ 08:34 am)

Comment: Be kell perelni a határátkelőn szolgálatot teljesítő szakszolgálatot, oszt kész! Alapvető emberi jogaid gyakorlásában akadályoztatnak! fTJ


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 07-16-2014 @ 03:23 pm)

Comment: Jó írás, a gyógyszertári élmények/szex kategóriában szerintem komoly gyűjtemények születhetnének :-). Tetszett az írásod, a sokat sejtető cím, és a tartalom rideg valóságának ellentmondása ellenére is. Jó humorú, kellemes írás. aLéb


Hozzászóló: barnaby
(Ideje: 07-16-2014 @ 07:05 pm)

Comment: ))Nagyon tetszett humoros írásod.Végigdrukkoltam én is, hogy "jó vége legyen" a történetnek, setem, hogy nem lesz az...Most úgy látszik, valami van a levegőben, mert már a harmadik, vagy negyedik töénetet olvastam az erotikáról.Ja, és készülök feltenni én is egyx hasonló verset:)Üdvözöllek:B:)


Hozzászóló: nemtom
(Ideje: 07-17-2014 @ 04:52 am)

Comment: Pancser! :) A filmekben a nehezebb jeleneteket a dublorokkel forgatjak. Sot neha a dublorok is tobben vannak. Igy nem marad el a forgatas. Ezt hivjak hatartalan otletnek. Es meg valamit. Biztos lattad mar az autopalyan konvojokban huznak a kamionok. Valamit nagyon elronthattal hogy egy sem jutott. :)


Hozzászóló: Kodmadar
(Ideje: 07-18-2014 @ 06:56 pm)

Comment: Koszonom, hogy ilyen sokan szurkoltatok nekem! Kicsit megkestetek vele, a tortenet kb. 10 eves, de az iras is legalabb egy... Nem gonoszkodni akartam, csak bemutatni, milyen nehez az egyedulallo anyak elete.(meg a szuzen maradt gyogyszeresznoke) :-) Tom, teged kulon szeretnelek megnyugtatni, hogy azota tanultam az esetbol! Nem csak en vagyok potolhato... Igaz, a kamion konvojok nem keltettek meg fol az erdeklodesemet. :-)


Hozzászóló: Csillagvirag
(Ideje: 07-20-2014 @ 11:57 pm)

Comment: Nagyszerű, lebilincselő, mulatságos, minden tökéletes benne, csak a vége nem... A barátod? Igyekszik azóta? Könnyebb hazajönni... Gratulálok az írásodhoz. szeretettel ölellek


Hozzászóló: Kodmadar
(Ideje: 07-21-2014 @ 03:15 pm)

Comment: Drága Csillagvirág! Később kiderült, hogy a játékgép kötötte le jobban a figyelmét. A türelemnek van határa... Csere játékost állítottam a helyére! :-)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.42 Seconds