[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 106
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 107

Jelen:
Tagi infók winner Küldhetsz neki privát üzenetet winner winner


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Alkotói válság
Ideje:: 07-27-2014 @ 06:47 pm

Alkotói válság


Hónapok óta szenvedek, hiszen annál borzasztóbb érzés nincs, amikor egy alkotni vágyó ember nem tud alkotni, és most engem is utolért ez a szörnyű csapás. Próbálkoztam én, de hiába, csak a kétségbeejtő önmarcangolás, ami a pár soros értelmetlen irka-firka után rám tört… és persze az a jó pár silány iromány mely lassan sokasodott a lap-top egyik mappájában. Nem szoktam semmit törölni ezért aztán megszámlálhatatlan azon félbehagyott műveim száma, amit eme félreeső mappa rejt magában. Az utóbbi időben meg különösen gyorsan szaporodik a számuk. Miről írjak, töröm a fejem, mert, hogy impulzus az nincs. Megpróbálok kitalálni történeteket, de érzem, hogy egyik rosszabb, mint a másik. Írok pár sort és már nyomnám is a „delete” gombot. Persze tudom nem ez a megoldás, de ha egyszer érzem, hogy nem jó.
Ilyen előzmények után történt velem, hogy egy fárasztó nap után mentem haza. Ültem az autóban és gondolataimba merülve mechanikusan vezettem. Ebből az elmélázott állapotból rázott fel egy éles fékcsikorgás és egy ijedt női sikoly. Beletaposok a fékbe és szerencsém van, mert sikerült megállnom az előttem blokkoló kocsi mögött. Nézem a volán mögül kiugró holtsápadt fiatalembert, nézem a talán még nála is sápadtam fiatal lányt, aki megbotlott valamiben és elvágódott az úttest közepén az autó előtt. Emiatt kellett fékezni az előttem haladó autónak. Nézem, ahogy oldódik a feszültség, a sápadt arcok lassan visszanyerik normál színüket, és azt, hogy a fiú félre állva nyugtatja a még mindig ijedt lányt.
Megyek tovább, azonban a látottak meglódítják a gondolataimat. Elképzelem, hogy ez a szerencsétlen eset egy fiatal pár ismeretségének kezdete, és a gondolataim itt nem állnak meg. Elképzelem kibontakozó szerelmüket, családalapításukat, boldogságukat, és küzdelmüket az élet viharos tengerén. Kusza gondolataimban épp unokájuk születésének örülnek, amikor visszacsöppenek a valóságba és csodálkozva nézem, hol vagyok. Az biztos, hogy nem a haza vezető úton, de hogy kerültem ide? Na persze a forgalom sodort magában én pedig gondolataimba merülve „alkottam”. Hiszen ebből egy nagyszerű történet született, ami itt van a fejemben, csak le kell írni. Miközben magamban ujjongok, hogy végre újra alkottam, forgatom a fejem, hogy hol is lehetek. Nézem a ház falán a táblát, és meglepetten konstatálom gondolataim és visszatért alkotókedven hova vezérelt.
Nevetve ezt olvastam a tábláról: Alkotás útja.


Utoljára változtatva 07-27-2014 @ 06:49 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: lena1
(Ideje: 07-27-2014 @ 07:00 pm)

Comment: :) Tudod Laci, hogy nincsenek véletlenek.


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 07-27-2014 @ 07:40 pm)

Comment: Én már lassan fél éve nem írok szinte semmit - ám engem különösebben soha nem zavart ez. Nem gondolkodom semmin, mert abból semmi jó nem születik. Majd, ha nem hagy valami még aludni sem, annyira meg kell írnom, akkor szoktam írni. Én soha semmit nem tudok megrendelni magamtól...


Hozzászóló: DellaMaria
(Ideje: 07-27-2014 @ 08:11 pm)

Comment: Hol van az az utca? Valahol a Déli pályaudvarnál? Arra mennék. Remek olvasmányos "válságod" tetszett! Üdv: Maria


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 07-27-2014 @ 08:58 pm)

Comment: Nagyon tetszett a versenyben is, Laci, ötletes, remek írás. aLéb


Hozzászóló: Samway
(Ideje: 07-27-2014 @ 10:02 pm)

Comment: ez egy üzenet volt Laci..én nem az alkotásnak szánom a gondolatom....én már 40 éve vezetek...és volt egy időszak mikor én sem tudtam hogy mikor előztem indexeltem-e vagy sem, vagy hogy kerültem a másik kocsi elé...nem értettem, de akkor döbbentem meg a gépies vezetéstől...azóta semmi sem vonja el a figyelmem...de alkoss azért


Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 07-28-2014 @ 01:48 pm)

Comment: Elképzeltem a szitut. Így elkavarodni...gondolatban is :)Nem is lehet véletlen, h az "Alkotás" megállított (mármint az utca tábla. Jót nevettem :)


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 07-28-2014 @ 04:48 pm)

Comment: Lám- lám, a tudatalatti! :)))))))))))))))))


Hozzászóló: winner
(Ideje: 07-28-2014 @ 09:44 pm)

Comment: Kedves Lena! Tudom, hogy nincsenek véletlenek. Ezt se véletlenül írtam.


Hozzászóló: winner
(Ideje: 07-28-2014 @ 09:45 pm)

Comment: Kedves Miki! nekem is volt ilyen időszakom, de jártam az Alkotás útján. :):)


Hozzászóló: winner
(Ideje: 07-28-2014 @ 09:50 pm)

Comment: Kedves Mária! Köszönöm a figyelmedet. Amúgy Valóban a Délinél kezdődik és a BAH csomópontig tart az Alkotás útja.


Hozzászóló: winner
(Ideje: 07-28-2014 @ 09:51 pm)

Comment: Béla, köszönöm a figyelmedet. Ami az írást illeti, lehetne még dolgozni rajta.


Hozzászóló: winner
(Ideje: 07-28-2014 @ 09:53 pm)

Comment: Józsi! A gépies vezetés már velem is előfordult. Köszönöm a figyelmedet.


Hozzászóló: winner
(Ideje: 07-28-2014 @ 09:55 pm)

Comment: Kedves Éva! Egyszer valóban volt egy hasonló szituáció. Gondolatban annyira írtam valamit, hogy elfeledtem lekanyarodni a Petőfi hídról a Soroksári út felé, és csak az Üllői útnál vettem észre. De az Alkotás útja felé nem mentem. :)


Hozzászóló: winner
(Ideje: 07-28-2014 @ 09:57 pm)

Comment: Kedves Andi! Azért te sem panaszkodhatsz a tudatalattidra. vagy rosszul gondolom? Köszönöm a figyelmedet.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.38 Seconds