[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 208
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 208


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Az elavult felderítőrendszer
Ideje:: 09-11-2014 @ 10:02 pm

A lány uszállyal, letűzött redőkkel és ékszerekkel díszített hosszú pamutruhában, magabiztosan sétált végig a nem túl forgalmas utcán. Az arcán szűnni nem akaró bárgyú mosoly a beszámíthatóság teljes hiányáról árulkodott. Egy fekete diszkó gömböt cipelt, de hogy mi célból, azt homály fedte. A szél kezdte kibontani finoman összefogott haját, de ez jól láthatóan nem zavarta. A közelében tartózkodó néhány ember kikerekedett szemekkel bámulta, ahogy a lány, szemöldökét fel-le mozgatva zavartalanul méregeti őket, és kecses járással közeledik feléjük.
A fura hölgy idegesen konstatálta, hogy az összes szempár rászegeződik, és makacsul követi minden mozdulatát. Az emberek lassan körbeállták, ami folyamatosan fokozta a nő zavarodottságát és vészesen csökkentette magabiztosságát. Nyugtalanul forgolódott a kör közepén, mígnem végre elszakadt a cérna.
– A francba! Ezek tudják! – kiáltotta el magát, de rögtön utána feszülten a szájához kapott, mintha valami rosszat mondott, vagy tett volna.
Behunyta szemeit, megköszörülte a torkát és egy kattogó, recsegő, emberi fülnek ismeretlen nyelven folytatta. Valakivel egyértelműen kommunikált, pedig nem volt ott senki más.

Józsi, a fiatal eladó közelebb merészkedett a tébolyulthoz, de mielőtt megszólíthatta volna, a lány hirtelen megfordult, és rászegezte tűzben izzó tekintetét. A nő kihúzta magát, majd mély, brekegő hangot produkált, megrémítve mindenkit maga körül. Teste feszülni, mérete növekedni kezdett, a ruha leszakadozott róla. Arca eldeformálódott, haja kihullott, a gömböt leejtette. Háromméteresre cseperedve megállt a növésben, de ekkor már emberi lényre a legkevésbé sem hasonlított. Méretes feje volt, kiguvadt szemei, és kopoltyúja.
– Megállni! – parancsolt rá a menekülni próbáló tömegre, félelmet keltő, mély hanglejtéssel.
– Te! – mutatott rá hosszú karomban végződő egyetlen ujjával Józsira. – Azonnal mondd meg, hogy honnan tudtátok! Felelj, különben bezúzom a koponyádat!
– De… mégis mit? – makogta a fiú.
– Azt, hogy én nem közétek tartozom – vágta rá a lény. – Hogyan lepleztetek le?
A fiú gondolkodott egy kicsit, majd szólt:
– Mi nem tudtuk hölgyem… ööö uram. Csak azért csodálkoztunk, mert középkori ruházatot viselt.
Az idegen a száját húzta a hallottakat követően, majd miután felismerte hibáját lesütötte a szemeit.
– Mi az a középkor? – szólalt meg újra. – És miért voltatok meglepődve a ruházaton? Korábban felderítő berendezéseket helyeztünk el a Földön, hogy információt gyűjtsön a fajotokról. Azok alapján szerveztük meg a mostani támadásunkat.
– Értem – szólt Józsi. – Hadd kérdezzem meg: mikor jártak itt utoljára?
– A ti időszámításotok szerint úgy ezer éve. Miért?
– Na, látja! Az még a középkorban volt. Azóta sok minden változott. Talán a gépeik sem bírták követni azt a hihetetlen mértékű fejlődést.
– Azt akarod mondani, hogy a felderítő rendszerünk kudarcot vallott? Hogy merészeled?!
– Hát, igen. Pedig sanszos… Apropó! Mi az a diszkó gömb magánál?
– Ez? Hát ez a másik dolog, amit nem értek. Amikor szombat éjjel megérkeztünk, észrevettük, hogy ez legyengíti a fajtátokat. Megmérgezte, lelassította azokat az embereket, még hánytak is. Itt viszont nem működött, amikor a közeletekbe hoztam. Már semmit sem értek!
– Rossz hírem van, azt nem ez okozta, hanem a pia.
– Hogy mi?
– Alkohol… áh, felejtse el! Jut eszembe! Az előbb telepatikusan kommunikált a társaival, ugye?
– Igen. Miért? Csak nem megijesztett, hogy mire vagyunk képesek?
– Nem. Csak azt akartam mondani, hogy az is elég elavult. Képet, videót is tud küldeni a társainak azzal a módszerrel?
– Hát, azt nem – felelte az idegen, zavarában hatalmas izzadságcsepp jelent meg a homlokán.
– Na látja! – vágta rá Józsi, majd elővette az okostelefonját. – Ezt nézze!

A szörnyeteg ámulva figyelte, ahogy Józsi megmutatta neki a különböző opciókat a készüléken. Felment az internetre, bekapcsolt neki online tévét, vagy éppen a facebook profiljába is belépett. Amikor berakott egy űrhajós játékot, amiben űrlényeket kell irtani, a lényt egyfajta kapuzárási pánik kerítette hatalmába, és ismét a saját nyelvén kezdett halandzsázni. Veszettül pörgött a nyelve. Józsi gondolt egyet, és bekapcsolt egy fordító programot, hátha megért valamit a szövegből. A terve bevált, a készülék lefordította a jajveszékelő szörnyeteg minden szavát:
"Jobb, ha eltakarodunk innen, mielőtt ezek megfingatnak minket. Jóval fejlettebbek, mint mi!"
A lény sebesen elviharzott a szemük elől. Az emberek messziről figyelték, ahogy lehúz egy nagy ponyvát és bepattan az alatta pihenő űrhajóba. Habár a gép nem akart elsőre beindulni, és olyan zajt csapott, mint egy utolsó köreit futó Trabant, végül csak sikerült felemelkednie.

Az eredetileg hódító szándékkal érkező idegenek szégyenkezve hagyták el a bolygónkat, és csak abban bízhattak, hogy az internet nem fog elterjedni az egész galaxisban, mert akkor a youtube-ra feltöltött anyagok mindenhol nyilvánosságra kerülnének.


Utoljára változtatva 09-11-2014 @ 10:03 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Teru
(Ideje: 09-11-2014 @ 11:35 pm)

Comment: Hm... érdekes téma. Lehet hogy van ilyen.-)


Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 09-12-2014 @ 09:01 am)

Comment: Nagyon jóó! Remek ötlet, jól feldolgozva. Örömmel és élvezettel, sőt kÍváncsisággal olvastam.Hogy mondták a huszárok?!:Csak előre édes fiam!! GYUpp


Hozzászóló: Norbertinho
(Ideje: 09-12-2014 @ 02:47 pm)

Comment: Ez is az abszurd humor kategóriába tartozik, igaz az alap műfaj most kicsit eltérő. Ugyanis egy sablonos sci-fi elemet próbáltam meg kifigurázni ebben az írásban. Köszönöm, hogy olvastátok, és örülök, hogy tetszett! Norbi


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 09-12-2014 @ 10:04 pm)

Comment: Jó! üdv. fTJ


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 09-15-2014 @ 09:18 am)

Comment: Egyszer majd viszont látjuk a történetet a vásznon! :)))))))))))))))))))))))))


Hozzászóló: Norbertinho
(Ideje: 09-15-2014 @ 03:54 pm)

Comment: Kedves Andi! Kívánom, hogy legyen igazad :-)


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 09-16-2014 @ 02:08 pm)

Comment: Jó! :-) aLéb


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds