[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 196
Tag: 1
Rejtve: 1
Összesen: 198

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Hideg van
Ideje:: 10-28-2014 @ 02:53 am

Hideg van. Fázom. Már hetek óta tartanak bezárva ebben a jégveremben. Nem bírom a telet, de ez még annál is rosszabb. Alapvető szükségleteimtől megfosztva várom sorsom beteljesülését. Többen is vagyunk, mindenki retteg, hogy mikor jönnek el értünk. Mert eljönnek. Naponta úgy négy-öt társunkat magukkal viszik, és nem tudjuk, mit művelnek velük. Akiket elragadnak, vissza nem térnek közénk. Bár senki sem mondja ki, de az a sejtésünk, hogy elevenen megeszik az elhurcoltakat. A zsigereinkig ható sikolyok néha beszűrődnek odakintről. Borzalmas. Ó, Istenem! Úgy hiányzik a szabadság! Tudom, nem hangzik nagy dolognak, hogy a szabadban játszol az arcodat érő napfénnyel, vagy eső simítja ki ráncaidat, tisztítja meg bőrödet, de most mégis mindent megadnék érte… hogy újra érezhessem a szellő lágy ölelését, hallhassam népem vidám hahotázását.

Jajj, ne! Nyitódik a verem ajtaja. Újra eljönnek! Már kevesen vagyunk, így egyre nagyobb az esélye, hogy sorra kerülök. Mi csak dögöknek hívjuk őket. Már nyúl is befelé félelmetesen hosszú karjával. Borsódzik a hátam. Alig bírom nézni! Felkapott egyet! És még egyet, ezúttal közvetlenül mellőlem. Ó, ne! Felém közelítenek mocskos, büdös ujjai. Megfogott! Visz engem is! A magasból még végignézek maréknyi bennmaradt társam rémült ábrázatán. Talán nekik még rosszabb, mint nekem. Az ő szenvedésük tovább tart. Én legalább mindjárt túlesek rajta. Ez a dög magasabb, mint gondoltam. Igazi óriás! Simán elférünk mindhárman az egyik tenyerében. Egy ingatag konténerbe borít minket. Megütöm magam, nem is kicsit, sorstársaim szintén. Talán még össze is zúzódik valamim. Lassan víz folyik ránk fentről, aztán hirtelen gyorsabban kezd ömleni. Meg akar fullasztani minket? Mégis, miféle barbár népség ez? A konténer lyukacsos alján kifolyik a víz, ezt megússzuk. A dög sima felületre helyez minket. Ismét felénk jön a mancs. Kiragadja az egyikünket. A másikkal együtt félve nézzük, hogy mit művel vele. Kénytelenek vagyunk, mert végignézeti velünk ez a szadista, beteg állat. Kettéharapja!

– Édes Istenem! Láttad? – kérdem testvéremet, de felakadt pupillái válaszolnak helyette.

Őt is megfogja. Nem volt elég neki az egyikünk, még nem lakott jól. Bélpoklos fenevad! Mit művel?! Jól látom?... Ez megskalpolja! Társam dobhártyarepesztő üvöltését a dög nem hallja, de én igen. Elképzelhetetlen fájdalma legalább hamar abbamarad, amint amaz egészben bekapja. Arcizmai ütemes mozgásából látom, ahogy rágja a húsát. Felfordul a gyomrom. Arra gondolok, hogy ha már kihozott engem is, biztos nem fog visszatenni. És mennyire igazam van! Már össze is fog két bütykös ujjával. Rettegek. Filmként pereg le előttem az egész életem. Látom, ahogy a nyári melegben napról napra egyre teltebbek, egyre életerősebbek leszünk. Emlékszem, élveztük azt a rövidke életet, ami megadatott nekünk. De most, ahogy tehetetlenül egyre csak közeledek a hatalmas fogaihoz, addig soha nem ismert kérdések fogalmazódnak meg bennem. Miért élünk egyáltalán? Miért születünk meg? Ez a sorsunk? Erre lettünk teremtve? Ezért fejlődünk ki tökéletesen érettre? Végül behunyom a szemem, és várom a végét. Várom, hogy minden megszűnjön létezni. Utolsó gondolatom az, hogy vajon eljön-e majd az idő, amikor nem kell tovább rettegnünk, vagy ez minden eper végzete, amíg világ a világ, és a dögök megállíthatatlanul csökkentik tovább az amúgy is kevés életet, mi rajta van.


Utoljára változtatva 10-28-2014 @ 02:53 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 10-28-2014 @ 09:52 am)

Comment: Igazán jóóó! Váratlanul ért, hogy a szenvedő fél eper. Ha pimasz akarok lenni, akkor megkérdezem, a szörny miért nem mosta meg evés előtt az epret.Végig lekötött, izgalmasan borzongató volt. Ügyes vagy!! gratula. ölel GYUpp


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 10-28-2014 @ 05:34 pm)

Comment: Jóó! Tetszett az írásod, jól épül, és nagyon szépen jönnek benne a megszemélyesítés elemei. (Gyula, dehogynem, megmosta!) Örömmel olvastalak. aLéb


Hozzászóló: Norbertinho
(Ideje: 10-28-2014 @ 06:18 pm)

Comment: Kedves Gyula és a_leb Köszönöm, hogy olvastátok. Bizony, benne van a mosás is :)


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 10-29-2014 @ 04:57 pm)

Comment: Érdekes szemszögből mutatod meg az élet véges voltát. Szeretettel olvastalak: Anna :))


Hozzászóló: Norbertinho
(Ideje: 10-30-2014 @ 06:31 am)

Comment: Kedves Anna! Köszönöm, hogy olvastad!


Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 10-30-2014 @ 09:54 pm)

Comment: Frankon megmosta!! A konténer megtévesztett! Bocsi!! GYUpp


Hozzászóló: Norbertinho
(Ideje: 10-31-2014 @ 02:37 am)

Comment: Semmi baj. Szándékosan írtam úgy, hogy megtévesztő legyen. Nem csoda, hogy valami elkerüli az olvasó figyelmét egy ilyen írásban, ahol semmi sem az, aminek látszik :)


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 10-31-2014 @ 09:50 am)

Comment: :))))))))))))))))) Nagyon jóóóóóóóó!


Hozzászóló: Norbertinho
(Ideje: 10-31-2014 @ 08:32 pm)

Comment: Kedves Andi! Köszönöm szépen!


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds