[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 246
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 247

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

winner és naiva: Rezső és Julcsa
Ideje:: 11-25-2014 @ 08:45 pm

winner és naiva: Rezső és Julcsa


Bárminemű hasonlóság vélt vagy valós személyekkel a véletlen műve.

Rezső: Te Julcsa, hogy, hogy az újságot olvasod?

Julcsa: Kénytelen leszek visszatérni az írott sajtóra, most, hogy megadóztatják az internetet. Látod mondtam, hogy menjünk mi is tüntetni ellene.

Rezső: Julcsa! Nélkülünk is eredményes volt a tüntetés. Nem fogják bevezetni az adót.

Julcsa: Rezső! …és te ezt el is hiszed?

Rezső: Megpróbálom. Hiszen amióta az internet bújod, sokkal kevesebb buta kérdést teszel fel. Jó hatással van rád a net.

Julcsa: Aranyos vagy Rezső, de sajnos kénytelen leszek visszaszokni az újságra. A nagyobb baj azonban az, hogy közeledik a karácsony és nem tudunk karácsonyi ajándékot venni.

Rezső: Miért ne tudnánk a szeretteinknek ajándékot venni?

Julcsa:Mondom, hogy az internet adó miatt. Márpedig, ha le kell mondani az internetet, akkor a web áruházakat sem érjük el, és akkor, hogy vesszük meg az ajándékokat.

Rezső: Egy felől nem lesz adó. Másfelől meg azért lehet vásárolni hagyományos áruházban. Vagy már elfelejtetted, hogy mit mondtak régen?

Julcsa: Mit?

Rezső: Nincs karácsony Corvin nélkül.

Julcsa: Na, az valóban régen volt. Amúgy Rezső! Mikor bontod le a telken fészert?

Rezső: Ez most, hogy jut az eszedbe?

Julcsa: Csak úgy, hogy pont 25 éve a berlini fal bontásakor ígérted meg, hogy te is lebontod az a régi épületet.

Rezső: Nem azt ígértem, hogy lebontom, hanem, hogy megfontolom.

Julcsa: Jó sokáig fontolgatsz.

Rezső: Tudod, jól, hogy mindig megfontolt voltam.

Julcsa: Tudom! Azt is igen csak megfontoltad, hogy megkérd a kezem. 10 évet fontolgattad.

Rezső: Nem szabad semmit elkapkodni.

Julcsa: Te Rezső, hogy fogunk eztán utazni a BKK járművein.

Rezső: Nem értelek Julcsa. Ahogy eddig. Felszállunk a járműre.

Julcsa: Igen, de nem lesz jegyünk.

Rezső: Miért ne lenne? Kapni minden felé a városban.

Julcsa: Most még. De azt írja az Origó, hogy megszűnnek a jegypénztárok, és csak az automatákban lehet venni majd jegyet vagy bérletet.

Rezső: Na és? Majd veszünk az automatából.

Julcsa: Tudod, én múltkor megpróbáltam. Egy fél órát kínlódtam, de nem találtam a nyugdíjas bérletet.

Rezső: Igen, emlékszem, írta is az újság, hogy egy hecker miatt lefagyott az egész rendszer Budapesten.

Julcsa: Rezsőőőő! Az nem én voltam…

Rezső: Vagy legalább is észre sem vetted, hogy miattad fagyott le a rendszert.

Julcsa: Szóval hogy jutunk majd bérlethez?

Rezső: Megígérem neked, hogy amikor már csak automaták lesznek, én fogom beszerzem a bérleteket.

Julcsa: Nagyszerű! És a vasárnapi bevásárlást is magadra vállalod?

Rezső: Hogy jön ide a vasárnapi bevásárlás? Évek óta nem járunk vasárnap bevásárolni. Miért kellene változtatni a bevásárlási szokásainkon.

Julcsa: Nem kell, sőt nem is tudunk, mert vasárnap zárva lesznek a plázák.

Rezső: Legalább nem néznek majd plázacicának.

Julcsa: Ne undokoskodj, hanem azt mondd meg, mikor viszel el egy wellness hétvégére.

Rezső: Mikor szeretnéd?

Julcsa: Most! Mert azt olvastam, hogy a rendszeres wellness használata serkenti az agy működését.

Rezső: Megyek, hétfőn befizetek egy dupla hétvégét.

Julcsa: Jó, de azt is olvastam, hogy ugyanakkor idősebb korban nem ajánlják a szauna túlzott használatát.

Rezső: Nem baj, majd kívülről nézzük, hogy izzadnak bent a többiek.

Julcsa: Te Rezső! Mit szólnál hozzá, ha jövőre nem a kis-Antillákra mennék nyaralni.

Rezső: Jó, nem megyünk a kis-Antillákra. Több szempontból sem terveztem.

Julcsa:Mit terveztél?

Rezső: Lemegyünk anyádhoz Sünsápra. Az mégiscsak nem a kis-Antillák.

Julcsa: De én azt szeretném, ha külföldre mennénk.

Rezső: Mit szólnál a nagy Antillákhoz?

Julcsa: Az hol van.

Rezső: A kis-Antillák mögött.

Julcsa: Nem, én inkább Velencébe szeretnék menni?

Rezső: Mit szolnál egy BKK vízibuszhoz. Kitanuljuk az automaták kezelést és veszünk két retur jegyet. Micsoda út lenne? Jászai Mari tér–Békásmegyer–Csillaghegy és vissza.

Julcsa: Velence jobb.

Rezső: És mit szólnál Agárdhoz, vagy Gárdonyhoz.

Julcsa: Ne undokoskodj és az olaszországi Velencére gondoltam. Sétálni a Szt. Márt téren. Gondolázni veled.

Rezső: Van nekem elég gondom, nem kell azt „lázni”. Amúgy meg vinni kell gumicsizmát, mert a Szt. Márk tér víz alatt van.

Julcsa: Miért, csőtörés volt.

Rezső: Nem, nagyobb a dagály a sokéves átlagnál.

Julcsa: Tudod mit olvastam Rezső!

Rezső: Nem, de attól félek meg fogom tudni.

Julcsa: Hogy defláció van. Nem kellene betenni a pénzt a bankba? Hátha ott jobban felértékelőgik

Rezső: Nem. Annak a 15 000 Ft-nak ami itthon van olyan mindegy.

Julcsa: Azért én csak aggódóm, mert azt írja az Origó hírportál, hogy Túlfeszítjük a húrt az EU-ban? Te Rezső, íjász verseny van az EU-ban?

Rezső: Képletesen kell érteni a húr túlfeszítését.

Julcsa: Akkor jó, akkor nekem sem kell aggódnom a cigaretta jövedéki adója miatt?

Rezső: Miért, eddig aggódtál?

Julcsa: Csak úgy képletesen aggódtam.

Rezső: Na, azt hogy csináltad?

Julcsa: Hétvégeken mikor volt egy kis időmakkor arra gondoltam, hogy jaj csak befollyon a várt adó a cigaretták jövedéki adójából.

Rezső: Úgy látszik nem elég hatékonyan aggódtál.

Julcsa: Miért? Nem folyt be?

Rezső: Kimutatták, hogy a cigarettából származó bevétele sokkal kevesebb, mint a dohányzás által okozott betegségek kezelése, vagy gyógyítása.

Julcsa: Ez azt jelenti, hogy ha senki nem dohányozna Magyarországon, akkor megoldódna az egészségügy finanszírozási gondjai?

Rezső: Lesarkítva igen, bár én azért ezt kétlem.

Julcsa: Én mégis csak félek. Azt olvastam, hogy megbénulhat Budapest. Tényleg Rezső, ha Budapest megbénul, akkor mi is bénák leszünk?

Rezső: Julcsa! Vannak dolgok, amiben te már 40 éve béna vagy. Budapest pedig attól bénulhat meg, hogy túl sok ember megy tüntetni.

Julcsa: Na, te sem panaszkodhatsz. Múltkor arra kértelek, hogy pucold ki a túlfolyó szifont a fürdőszobában, mert visszafolyik a víz.

Rezső: És, nem kipucoltam?

Julcsa: De! Azóta kétszer annyi víz folyik vissza. Mikor a mosógép űrit, olyan a fürdőszoba padlószifonja, mint egy izlandi gejzír.

Rezső: Na látod. Hányszor mondtad, hogy egyszer szeretnéd látni egy gejzírkitörést.

Julcsa: Jobban szeretném Izlandon megnézni.

Rezső: Menj fel az internetre, írd be a Google-ba és megnézheted.

Julcsa: Élőben jobb lenne.

Rezső: Momentán arra nem „fussa”.

Julcsa: Megint kezdődik, hogy milyen nehéz lesz a következő év. Adóemelés várható.

Rezső: Na és? A bérek is emelkedtek és a nyugdíj is. Legalább is az újság ezt írja.

Julcsa: Rezső! Nem te mondod mindig, hogy nem kell mindent elhinni, amit az újságok írnak.

Rezső: De-de. Mondom, de most szeretném hinni, hogy tévedek. Bár félek, hogy nem fogok.

Julcsa: Jó tudni, hogy te sem vagy tévedhetetlen.

Rezső: Jó tudni, hogy te ennek örülsz. Én annak örülnék, ha most az egyszer igazat írna az újság.

Julcsa: Persze, mert a Kovácsné is megmondta a másodikról, hogy 2015. a sportolók éve lesz.

Rezső: Julcsa! Mitől lesz 2015. a sportolók éve? Ezt a marhaságot honnan vette a Kovácsné?

Julcsa: Hát attól, hogy 10 új stadiont építenek. Lesz új Honvéd, MTK, Videoton és Vasas aréna. De Balmazújváros és Karakószörcsögön is európai színvonalon szurkolhatnak a drukkerek.

Rezső: Mind a 120.

Julcsa: És képzeld Rezső. Schmidt Pál lett a nemzet sportolója.

Rezső: Várható volt. Hiszen mindenben megfelel az előírásoknak. A Nemzet Sportolója az a személy lehet, aki a 60. életévét betöltötte, sportolóként kimagasló eredményt ért el, és aktív sportpályafutását követően is fontos szerepet töltött be a hazai sportéletben. És persze nem kell, hogy doktori címe legyen.

Julcsa: Akkor te is lehetnél Rezső. Elmúltál 60 éves sportolóként kimagasló eredményeid voltak és nincs doktori címed.

Rezső: Juliskám nekem milyen kimagasló sportolói eredményeim voltak?

Julcsa: Nem te mondtad, hogy a középiskolai atlétikai bajnokságban kimagasló ugrásban versenyeztél? Az csak kimagasló sport, vagy nem?

Rezső: Julcsa! ÁÁÁÁ inkább hagyjuk.

Julcsa: Miért? Ha akarod én felterjesztelek.

Rezső: Az kevés.

Julcsa: Akkor még mindég itt ez a megválaszolatlan kérdés, hogy mit vegyünk egymásnak karácsonyra?

Rezső: Mit szólnál, ha én kifizetném neked a gázszámlát, te meg nekem a villanyszámlát. Igazán hasznos ajándék.

Julcsa: Tudod mit? Akkor inkább ne is tartsunk karácsonyt. Majd jövőre megtartjuk a kettőnk megemelt nyugdíjából.



Utoljára változtatva 11-25-2014 @ 09:16 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: LEKA
(Ideje: 11-25-2014 @ 10:29 pm)

Comment: Aktuális témákat hoztatok megint. Jó volt hallgatni titeket. Így leírva még el-elmosolyodtam :) Kellemes szórakozást nyújtott:) Gratulálok! Éva


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 11-26-2014 @ 12:54 pm)

Comment: De jó! Több felvetett kérdésen én is elgondolkodtam, például, rendeljek papír alapú sajtót. Rájöttem, az se olcsóbb!


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 11-26-2014 @ 12:59 pm)

Comment: Julcsa és Rezső, hallgatni is remek volt Benneteket, de írásban is nagyon jól jött :-))). aLéb


Hozzászóló: Teru
(Ideje: 11-27-2014 @ 10:59 pm)

Comment: Jól vágjátok mind a ketten:-)


Hozzászóló: winner
(Ideje: 11-28-2014 @ 10:30 pm)

Comment: Zsuzsi és én is köszönjük a figyelmeteket.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-29-2014 @ 08:01 am)

Comment: Mindig megajándékoztok minket, egy nagy adag nevetéssel. :)))) Nagyon jól szórakoztam az előadásotokon. :)))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds