[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 330
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 330


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Az örömgyilkos
Ideje:: 12-16-2004 @ 01:06 pm

Kedvetlenül készítette a karácsonyi ebédet. A gyerekek folyton ott szaladgáltak a lába alatt, pedig mikor sietett, nem szerette, ha sertepertélnek körülötte. Rájuk is rivallt: - Menjetek már az utamból!

Amikor kimondta, már meg is bánta. Hiszen nem is gyermekeire haragudott igazán, hanem azért volt ideges, mert édesanyját várta a déli busszal. Tudta, ezúttal sem lesz hozzá egy kedves szava sem. Már leszokott arról, hogy meg akarjon felelni neki, mert tudta, ez úgysem lehetséges. Mindenben kifogást keresett az anyja, néha az volt az érzése, csak azért jár hozzájuk, hogy a mérgét valakin kitöltse. Most sem hívták Karácsonyra, de ez nem is volt szükséges, jött a Mama hívás nélkül is. Előző hónapban persze százszor elmondta, még meggondolja, jön-e, hiszen a lányáéknál olyan rossz neki.

Megjött a busz. Még szinte be sem lépett a vendég, már megjegyezte: - Miért nincs fedő a fazékon? Így több gáz fogy, miért nem spóroltok? Miért van maximálisra állítva a gáz, hát nem tudod, hogy így a láng elmegy a fazék mellett és kevésbé melegít?

Közben az egyik gyermek megmosta a sárgerépát, és beletette a fazékba.
- Akkor ebből nem eszek, biztosan nem jól mosta meg - így a Mama. Azért végigette a vacsorát, és a végén megjegyezte:
- Sótlan volt az étel!

Az este hasonló hangulatban folytatódott. A hatalmas szatyrokból előkerültek a drága ajándékok, közben persze megemlítette, hogy így a gázszámlát csak a jövő hónapban tudja majd kifizetni. A kapott ajándéknak rögtön az árát nézte, és nem tudta megállni, hogy ne mondja: - Anyósodéknak biztos különbet vettetek!

Aztán bevonult a szobába, magára és unokáira zárta az ajtót. Néha kikiabált: - Ugyan kislányom, szólj már a gyerekekre! Nem bírnak magukkal! Neveletlenek!
Később kijött:
- Majd én elmosogatok! Te nem mosogatsz szépen, piszkosak maradnak az edények.

Véget ért ez az este is. Lefekvéskor, mikor az előszobában összetalálkoztak, az anya még gyengéden megölelte asszonylányát, és azt mondta:
- Nagyon szeretlek!



Utoljára változtatva 12-16-2004 @ 01:08 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 12-16-2004 @ 01:26 pm)

Comment: Nagyon jo, Bogika! karakterezese a szemelynek, aki nem tud mutatni szertetet!... mert kiallhatatlan termeszete ebben megakadalyozza!...vannak ilyenek!


Hozzászóló: khama
(Ideje: 12-16-2004 @ 02:20 pm)

Comment: Nehéz ez Bogika. Tényleg vannak ilyen emberek. Az örök elégedetlen, mártíromságba hajlók. Ők is szeretnek, csak nehéz felhőtlenül és örömmel viszont szeretni őket...


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 12-16-2004 @ 02:28 pm)

Comment: Két dolog is eszembe jutott hamarjában... "Jót, s jól, ebben áll a nagy titok" (és na, ja, erre mondtam a múltkor, hogy sok gyalázatot elkövettek már a szeretet zászlaja alatt)... valamint az a vicc: hogy "anyámék minden karácsonykor átjönnek. Idén beengedjük őket." (azért mert jogosítványa van az embernek, nem biztos, hogy vezetni is tud -azaz: nem elég megszülni egy gyereket, attól még nem leszigazi anya az emberből)


Hozzászóló: edami
(Ideje: 12-16-2004 @ 08:09 pm)

Comment: Nagyon jo jellemrajz, szomoru es igaz. Koszonom


Hozzászóló: veva
(Ideje: 12-16-2004 @ 09:25 pm)

Comment: Érdekeseket írsz mostanában. Az ember ül és gondolkodik fölötte, hogy hol is lehet az igazság. Aztán persze rájön, hogy az élet olyan sokszínű, ezért elég sokszor elmondható: ez így igaz! ........... De emígy is! :)))


Hozzászóló: Árvai,Emil
(Ideje: 12-17-2004 @ 07:41 am)

Comment: Tanulságos. Igen, a szeretet ne ünnepi jelszó legyen, hanem az élet sója (cukra)... Különben olyan, mint... savanyúságon a tejszínhab...


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds