[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 237
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 238

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

A Szövetséges
Ideje:: 02-29-2016 @ 04:45 pm

- A megállóban, már nagy volt a tumultus, többnyire a korán munkába induló apátiák miatt. A Busz, már az érkezéskor is zsúfolt volt, a megállóban lévő többiből, alig néhány tudott csak felszállni. s mivel a jármű mindössze; nyolcvan legfeljebb kilencven személyes volt, az APÁTIA nagyobb része kívül rekedt.

A belül lévők, gyorsan elhelyezkedtek ügyelve arra, hogy, ha a következő megálló valamelyikében felszállna, - mondjuk egy agilis KÖZÉRDEKLŐDŐ, akkor az semmiképp se befolyásolja, zavarja meg a széleskörben kialakult állapotot.

Lássuk be;az tényleg furcsán jönne ki, ha egymásmellé kerülne az APÁTIA és a felvillanyozott KÖZÉRDEKLŐDÉS.

A gondos előrelátás azonban a jelen esetben, némiképp túlzónak bizonyult, ugyanis közel s távol, egyetlen KÖZÉRDEKLŐDŐ sem mutatkozott, de ez ma már természetes lett.

Állítólag ez nem mindig volt így.

Egy ELVAGYUNK mesélte, aki még fiatalkorában hallott olyanokat, hogy "legyen béke és szabadság", meg, hogy: "Ha majd a bőség kosarából / Mindenki egyaránt vehet, / Ha majd a jognak asztalánál / Mind egyaránt foglal helyet", - szóval az ELVAGYUNK regélte, hogy hajdanában, valami mindig izzott a felszín alatt.

Lehet, de most biztos, hogy semmi sem izzik. Most a "lendület" van napirenden.

A MAGABIZTOSOK lendülete. Ők azok akik kezükbe vették a dolgok irányítását, maguk mellet tudva a LATENSEKET és az APÁTIÁT.
Így hárman küzdöttek a válság, - no és a külső lejáratók ellen.
Legyünk igazságosak és szóljunk még az ELVAGYUNK és a PITYKÉSEK - röl is. Túl sok méltatást azonban nem érdemes rájuk pazarolni, mert annyira lefoglalja őket az identitásuk keresése, hogy csak topognak, mint lúd a jégen.

- A MAGABIZTOSOK viszont; akik nagyon is magabiztosak, - mind e közben serény munkába kezdtek; mindenhol ott vannak, dolgoznak a hivatalokban a földeken a kereskedelemben, mindenütt, ahol fontos dolgok vannak napirenden. A LATENS és az APÁTIA, mint országos hálózat, mindenütt a MAGABIZTOSOK - at támogatta.

Így az országnak is jó lett; egyre jobban teljesít, és a reformok is bejöttek. Szépen "halad" az Ország.

Mindezen közben haladt a Busz is, már közel járt a megállóhoz, rajta a sok APÁTIÁVAL. A megállóba érve , nyíltak az ajtók s az APÁTIA nagy része kezdte elhagyni a Járművet. A megállóba érve, azonban furcsa érzés tört rájuk: úgy érezték, valami nem stimmel! Nem kellet sokáig várni, hogy megoldódjon a rejtély, mint kiderült: rossz buszra szálltak.

Az APÁTIA erre csak annyit mondott apatikusan; rossz buszra szálltunk fel, de talán jön majd egy másik, ami jó irányba visz.



Utoljára változtatva 02-29-2016 @ 09:00 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 02-29-2016 @ 08:19 pm)

Comment: A köztünk (bennünk) élők viadala. Üdv. és Gratulálok! fTJ


Hozzászóló: AngyaliAndi
(Ideje: 02-29-2016 @ 08:30 pm)

Comment: Úgy legyen!


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds