[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 156
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 156


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Így lett áldott Karácsony
Ideje:: 12-02-2016 @ 07:14 pm

macilaci.jpg

Egyszer egy napon Piroska gondolt egy nagyot és ment egy kutya menhelyre, hogy megnézze milyen kutyusok várnak egy igazi gazdára. Voltak ott szebbnél szebb kutyák és szomorúbbnál szomorúbbak is. Miként sétálgatott Piroska a kutya helyek között. Ekkor hallott egy nagyon kellemes hangot. - Isten áldja! Mindennek halláttára hátra fordult Piroska. - Téged is, kedves gyönyörű kék szemű kislány! - Köszönöm szépen! - Nagyon szívesen! - Engem Mónikának hívnak. - Én pedig Piroska vagyok, Bajáról. Beszélgetés után együtt mentek végig a kutya menhelyen, Mónika elektromos kocsival, mivel Ő születése óta mozgássérült, de ettől eltekintve nagyon életre való fiatál leányzóval ismerkedett meg Piroska. Közben Mónika megszólalt: - Piroska látja ezt a gyönyörű magányos kutyust? - Igen Mónika! Tudod, hogy hívják? - Tudom igen, Maci Laci. - Nagyon szép neve van! - Ugye? Miután Piroska nagyon állatbarát, így nem gondolkozott sokáig, hát mondta Mónikának, hogy elviszi haza: - Elviszem haza! - Jó Piroska nagyon hálás lesz, neked Maci Laci látom a már a szeméből. - Igen nagyon hálásak tudnak lenni a kutyák azoknak, akik szeretik őket. - Hiszen ők is Isten teremtményei, ahogy mi emberek. - Így van drága Mónika! Beszélgetés kellős közepén megjelent egy idősebb férfi. Mondja Piroska Mónikának: - Jön a férjem Jancsi. - Az nem gond! Mondja Mónika. - Drágám találtál megfelelő kutyust számunkra? - Igen Drágám, nézd, itt van a hátam mögött! - Jaj, de aranyos vigyük haza! - Jó Drágám, rendben! Ezek után Mónika, akinek az apukája és anyukája a menhely tulajdonosa, Igy szólt nekik: - Apa és anya! - Igen kislányom? - Maci Lacit szeretnék haza vinni Piroska és Jancsi bácsi. - Hát nyisd ki az ajtót és engedjed ki Maci Lacit! - Jó Apa! Kinyitotta Mónika az ajtót és máris üdvözölte Maci Laci az új gazdáit, Piroskát és Jancsi bácsit. Nagyon hálás volt. - Szia, Maci Laci kutyuskánk! Mondják a hálás Maci Laci kutyájuknak! Így lett Piroskának és Jancsi bácsinak valamint Maci Lacinak áldott karácsonya! Itt a vége fuss el véle! Ez volt Deme Mónika meséje!



Utoljára változtatva 12-02-2016 @ 09:35 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 12-04-2016 @ 08:42 pm)

Comment: Bizony, mind Isten teremtényei vagyunk. Üdv. fTJ


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds