[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 51
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 51


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Rezső és Julcsa - 10.
Ideje:: 02-26-2017 @ 08:53 am

Rezső és Julcsa - 10.


Rezső: Julcsa, kérlek, figyelj már kicsit. Most szólok harmadszor.

Julcsa:Bocsáss meg Rezső, de most nem érek rá. Láthatod, hogy éppen szavazok a Stupid Girls produkciójára. Már csak 10 másodperc marad a szavazásra.

Rezső:: Mit csinálsz? Mi van a hülye lányokkal?

Julcsa:: Azt szeretném, ha Ők nyernék a Dal 2017-t.

Rezső: Nem zavar, hogy amit nézel az a Starban Star?

Julcsa: Mi az, hogy Starban Star? (szemrehányóan a férfira néz) Te elkapcsoltad a TV-t?

Rezső:: Nem én. Esküszöm, ebben olyan ártatlan vagyok, mint egy tegnap született bárány.

Julcsa: Ma!

Rezső:: Jó. Ma született, de esküszöm ártatlan vagyok.

Julcsa: Akkor ki volt? Áruld el, mert nem állok jót magamért.

Rezső:: Én? Öt éve nem nézek TV-t.

Julcsa: Tessék, most nem tudtam szavazni rájuk. Ez is miattad van.

Rezső: Mondj egy olyan rossz dolgot, ami nem miattam történik.

Julcsa: Még az a szerencse, hogy letöltöttem az appalkációt. Így utólag is szavazhatok a honlapon.

Rezső: Talán applikációt.

Julcsa: Akkor azt. Lényeg, hogy le van tölteni.

Rezső: Azt hiszem, én is töltök magamnak egy kupicával.

Julcsa: (értetlenkedve) Akkor én most nem szavaztam a Dal 2017-ben? A végén még a Morcos Dodó fog nyerni.

Rezső:: Gondolom, az maga lenne a katasztrófa.

Julcsa: Legutóbb is a közönség beszavazta a Three of them in the shit-et.

Rezső:: (Megdöbbenve) Ez a nevük?

Julcsa: (nevetve) Jé, tényleg, ezt eddig végig se gondoltam. Hárman a szarban.

Rezső: Végül is, ha azt nézzük, hogy milyen műsorban léptek fel, illik rájuk a név.

Julcsa: Ne légy ilyen, én nagyon szeretem ezeket a dalos műsorokat. Olyanok, mint régen a táncdalfesztivál.

Rezső:: Na, ne túlozz.

Julcsa:Emlékszel mikor az Aradszki Laci énekelt? Meg a Kovács Józsi. (álmodozva) De szép is volt.

Rezső: Akkor még voltak elvárások.

Julcsa: Igazad van, ezek nem lesznek olyanok soha. Még rendes nevük sincs. Dumás Pityu. Meg Sittes Bözse. Meg van az az űrhajós is.

Rezső:: Űrhajós?

Julcsa: Tereskova.

Rezső: Az 70 felett van, ha él egyáltalán.

Julcsa: Jaj Rezső, ez csak felvette a Tereskova nevét. Ő az illatos Tereskova, és énekli, hogy „Illatos a…”

Rezső:: Ki ne mond!

Julcsa: Nem is tudnám, mert nem tudom mi az illatos. Ott mindig belesípolnak.

Rezső:: Még szerencse.

Julcsa:: Na, én most nekiállok a képújságot olvasni.

Rezső:: Ha belegondolok mennyivel jobb ez a képújság, mind a hagyományos volt. Amióta ezt olvasod, mindig elalszol. Fel fogom rakni az e-bookodra a Háború és békét. Esetleg a Forsyte Saga-t. Szerintem azokon is elalszol.

Julcsa: Én szeretném csak a békét olvasni. Ami a szagot illeti, tudom milyen, mikor nem fújod be a WC-t.

Rezső: Na, jó, akkor ez felejtős. Talán nyergelj át egy másik témára.

Julcsa: Rezső, szerinted a népnek van szava ebben az országban? Mert azt írja a képújság, hogy népszavazás fog dönteni az olimpiáról.

Rezső: Ha téged ez megnyugtat, szava az van. Más már nem igen.

Julcsa: Ez most jó, vagy rossz?

Rezső:: Nézőpont kérdése.

Julcsa: A mi nézőpontunkból jó, vagy rossz.

Rezső: Nem annyira jó, de azt gondolom jobb, ha ezt a kérdés nem bolygatjuk.

Julcsa: Jó, ne bolygassuk. (olvas) Te Rezső azt írja a képújság, hogy a volt Népszabadság munkatársinak írásai a Fedél nélkül lapban jelenik meg. Te Rezső, ezeknek a szerencsétlen újságíróknak a lakását is elvették, hogy már fedél nélkül vannak.

Rezső: Azt még nem, de lehet, hogy látnok vagy és a jövőbe látsz.

Julcsa: Te Rezső! Az írja a képújság, hogy az LMP-t a vákuum rántotta be 2010-ben a parlamentbe. Te Rezső! A parlamentben alacsonyabb a nyomás, hogy vákuum keletkezett?

Rezső:: Hajjaj, de mennyivel alacsonyabb.

Julcsa: Miért nem hívnak egy szerelőt?

Rezső:: Nem találnak egy valamire való gépészt, mind külföldre ment dolgozik.

Julcsa: Ahogy az orvosok, az ápolok és a tanárok?

Rezső: A tanárok szegények nem tudnak kimenni. Valahogy a magyar alaptantervvel kint nem sokra mennek.

Julcsa: De jó! Az írja a képújság, hogy a Zorán újra nagypapa lett. Te Rezső, mi mikor leszünk nagyszülők?

Rezső:: Engem kérdezel? Kérdezd a lányodat és a vejedet.

Julcsa:Jó, de a lányunk Londonban dolgozik a vejünk meg Berlinben.

Rezső: Legalább jól megtanulják a nyelvet.

Julcsa: Te Rezső, ha az egyik angolul tanul, a másik meg németül, akkor hogyan tudnak beszélgetni.

Rezső: Gondolom magyarul.

Julcsa: Jézusom! Azt írja az képújság, hogy kísérleteznek az összecsukható okos telefonon. Te Rezső! Ha összecsukjuk az okos telefont, akkor csak fele olyan okos?

Rezső: Azt nem tudom, de legalább nem érzem magam olyan hülyének, amikor kezelni akarom.

Julcsa: Azt írja a képújság, hogy az amerikaiak nem akarják elismerni, hogy a Donald Trump-li nyerte a választás. Akkor most a felesége nem first, csak second lady?

Rezső: Julcsa! Nem Tramp-li, csak Trump és a felesége akár tetszik akár nem, first lady.

Julcsa: Gondolom olyan, mint amikor te a Fuser-buher szövetkezet elnöke voltál és én voltam a szövetkezeti first lady…

Rezső: Julcsaaaa! Azért mert én szövetkezeti elnök voltam, te nem voltál first lady.

Julcsa: Inkább nem mondok semmit. (hallgat, majd felkiált) Jesszusom, Rezső. Azt írja a képújság, hogy Budapesten volt az Északi sark. Ez lehet, hogy a globális felmelegedés miatt van? Bár ha belegondolok, ez inkább lehűlést okozna. Te Rezső, ezért volt ilyen rettenetesen hideg januárban?

Rezső: Julcsa! Én is olvastam azt a cikket és nem az Északi sark volt Budapesten, bár igaz, hogy ezt a hülye címet adták a cikknek. Arról van szó, hogy a Dán Nagykövetség tavaly november vége és december eleje között a Sarkvidéken innen és túl címmel mutatta be az Északi-sarkvidék élővilágát.

Julcsa:: Igen… Itt azt olvasom, hogy három részből állt. A Hó és jég, a Sötétség és fény, valamint a Szépség és csend.

Rezső: Látatlanban a csend tetszik a legjobban.

Julcsa: Rezső! Arra gondoltam, ha már nem néztük meg a kiállítást, vehetnél nekem egy bundát, hogy ne fázzak.

Rezső: Meg vagy örülve? Most mikor jön a tavasz.

Julcsa:Rezső! Akkor vegyél nekem egy tavasz kiskosztümöt.

Rezső: Na, csak sikerült engem csőbe húznod. Ha bele gondolok nem is volt olyan rossz ez a tél. Se bunda, se kiskosztüm, Maximum a nagyobb fűtésszámlát kellett kifizetni.



Utoljára változtatva 02-26-2017 @ 11:20 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 02-26-2017 @ 06:54 pm)

Comment: Nagyon jó, Laci :-). Örömmel olvastam, és remek volt meghallgatni is (bár a kényszerű Julcsa-csere picit más ízt adott:-) ). Összegezve: élmény volt. aLéb


Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 02-26-2017 @ 08:04 pm)

Comment: Kis magyar valóság! Remek ismét! Üdv. fTJ


Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 02-27-2017 @ 05:31 pm)

Comment: Nagyon jó és nagyon szellemes, sűrű poénokkal, helyenként váratlan bemondásokkal. Gratula, Almásy GYUpp


Hozzászóló: winner
(Ideje: 02-27-2017 @ 07:58 pm)

Comment: Béla! Vigyázz, mert lehet egyszer megint te is részese leszel. Ja és majd visszacseréljük a Julcsát.


Hozzászóló: winner
(Ideje: 02-27-2017 @ 07:59 pm)

Comment: János! Valóban egy kis magyar valóság. Ebben élünk.


Hozzászóló: winner
(Ideje: 02-27-2017 @ 08:03 pm)

Comment: Béla bátyám! Ha kicsit korábban jöttél volna a talira, akkor élőben is hallhattad volna.


Hozzászóló: estelente
(Ideje: 02-27-2017 @ 11:50 pm)

Comment: Hiányzott a Zsuzsiiiiiiiiiii! :( ... ám Kati megállta a helyét, derekasan! Klassz poénok! Üdv! Józsi


Hozzászóló: szusi
(Ideje: 02-28-2017 @ 05:12 pm)

Comment: Jó volt hallani IS.


Hozzászóló: winner
(Ideje: 03-03-2017 @ 11:09 am)

Comment: Józsi! Valóban hiányzott! De ha nem adjuk elő, a poénok egy jó része aktualitását veszti. Köszi, hogy olvastál itt is. Laci


Hozzászóló: winner
(Ideje: 03-03-2017 @ 11:11 am)

Comment: Kedves Vilma! Köszönöm, hogy olvastad IS, és hallgattad IS. Üdv. Laci


Hozzászóló: aranytk
(Ideje: 03-12-2017 @ 08:51 pm)

Comment: No, igen. :))) Ciki, hogy pont az appalkációba buktam bele, de mentségemre legyen, hogy nem sok időm volt belegyúrni magam a Julcsa-szerepbe. Hiába, Zsuzsit helyettesíteni élvezetes, ám nagy kihívás volt. Maradjunk annyiban, hogy Zsuzsi pótolhatatlan, de köszi, Laci, hogy be tudtál palizni erre a remek játékra. Egyszer azért szívesen meghallgatnám a Zsuzsi-Béla verziót is. :)))


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.49 Seconds