[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 137
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 138

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Belosznyezska (Fehér Havacska)
Ideje:: 06-24-2017 @ 01:05 pm

A hét törpe minden reggel újságot olvasott, míg Fehér Havacska forró kávé mellett ébredezett, majd megtömte a cigarettájukat. „Neked is többet kellene olvasnod, Fehér Havacska! Fontos a tájékozottság!” – mondogatták.

Persze eszük ágában sem volt támogatni őt, vagy bármiben is segíteni neki. Jó volt így, hogy süt, főz rájuk a lány, vasalja az ingecskéiket, megveti az ágyacskájukat. Különösebben az sem érdekelte őket, hogyan teremti elő a házikó fenntartására és az ételre a pénzt.Fehér Havacska eladta már az összes aranyát, két helyen is vállalt munkát, mégsem futotta neki ruhára, cipőre. Fodrászról, kozmetikusról rég nem is álmodott. Szerencsére a törpék nem szenvedtek hiányt semmiben. Nem érdekelte őket se erkölcs, se igazság, viszont a kocsmában villoghattak a fene nagy eszükkel.

Minden reggel dolgozni indultak. Gyakran kiderült utóbb, hogy szabadságon voltak, lányokkal kirándultak, vagy épp táncoltak aznap munka helyett. Időnként csillagokkal háltak, akik cserében vidáman fénylettek éjjelente, hogy ne kelljen a törpéknek lámpát gyújtaniuk. Máskor pont Fehér Havacska gonosz mostohájának segítettek. Baráti alapon.

Fehér Havacska közben elkeseredetten bolyongott a Hazugságok erdejében. Érezte ő, hogy a Mesék Birodalma nem az ő világa, de sajnálta a törpéket kitenni az otthonából. Hiába kért pedig pénzt a rezsire is, mindig találtak logikus magyarázatot, miért nem jut haza a fizetésükből, túlórák árából.

Vidor csak röhögött rajta, kisírt szemeit látva.

Szende úgy tett, mint aki nem érti, miért baj, hogy hétvégente nélküle érezik jól magukat - úgy péntek déltől hétfő, esetleg kedd, szerda estig. (Hiszen, ha otthon vannak, csak neteznek és pihengetnek a hatalmas tölgy árnyékában meghúzva magukat, ne zavarják Fehér Havacskát a házimunkában.)

Hapci tüsszögött, és nagyon sajnálta magát, hogy ilyen beteg. Természetesen a többiek együttéreztek vele.

Morgó állandóan azt hangoztatta, hogy a "parádét" ő vezényli. Meg, hogy a "te házad, oldd meg azt az elromlott zárat!", "A te dolgod kicserélni a kenyérsütőt, mikrót, zuhanykabint". "Ideje lenne festeni is már!" "Hol itt az önzetlen szeretet?" "No még, hogy ő is jönne velünk szórakozni!"

Szundi meg se fürdött, csak befeküdt a most is szépen vetett ágyba, s fejére húzta a Fehér Havacskától kapott takaróját.

Kuka természetesen hallgatott. „Abba nem lehet se belekötni, se belezavarodni” - gondolta.

Tudor pedig kioktatta a szabadság fontosságáról... Mert igazán szeretni csak szabadon lehet.


Utoljára változtatva 07-07-2017 @ 08:43 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: fényesi
(Ideje: 06-25-2017 @ 02:46 pm)

Comment: Jelen korunk tanmeséje (?) Üdv. fTJ


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 06-26-2017 @ 12:38 pm)

Comment: Szuper... (Morgó utolsó gondolatában az a "h" az "hogy" lenne?) Bármelyikünkben megvan az összes törpe... Örömmel olvastalak. aLéb


Hozzászóló: Kodmadar
(Ideje: 07-07-2017 @ 08:41 am)

Comment: :-)


Hozzászóló: Almasy
(Ideje: 07-21-2017 @ 05:23 pm)

Comment: Nagyon nagyon sajnálom, hogy csak most bukkantam erre a kis csodára!! Remek és igaz! Ölellek GYUpp.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds