[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 267
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 268

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Gyermeki hatalom
Ideje:: 07-19-2017 @ 02:57 pm

- Pusztulj halandó! – szólította fel az Istenek Istene kicsi Gergőt, hogy legyen már szíves meghalni, de most azonnal.
Kicsi Gergő cumival a szájában állt a konyhában a radiátor előtt és nagy boci szemekkel nézte a rusnya öregembert, akinek ősz szakálla és haja szinte a földet súrolta.
A két éves pöttöm cukormázas kacajjal nevetett fel, amikor az Istenek Istene újra elismételte.
- Pusztulj! – közben pedig kinyújtotta bal kezét és tenyerét a gyerek felé tartotta.
Fogalma sem volt, hogy miért nem működik az ereje. Legfőképpen azt nem tudta, hogy miért egy ilyen nyamvadt emberkezdemény ellenáll az ő univerzumokat elsöprő hatalmának.
- Feldühítesz te gyerek – mondta mérgesen – de akkor az egész bolygót elpusztítom.
A baba erre nevetve kétszer megtapsolta az Istenek Istenét.
- Milyen ember vagy te? Nem érdekel a saját fajtád? – vonta kérdőre az egy szál pelenkában árválkodó gyermeket, aki jókedvűen válaszolt.
- Nem, nem, nem – mondta ritmusosan, amit tenyerei összecsapásával kísért. - Pisi, pisi, pisi –folytatta.
- Áhá, szóval mégis félsz tőlem. Összepisilted magad a félelemtől mi? Na nézzük akkor újra. Pusztulj halandó – ismételte magát, immáron kevesebb beleéléssel.
A hatás ugyanaz volt mint az előző két alkalommal. Az Istenek Istene most már komolyan kezdett kétségbeesni, de aztán eszébe jutott valami.
Valahol hallotta, hogy a halandó emberkezdemények szeretik az édességet, ezért a kezébe varázsolt egy szép kör alakú eperjoghurtos nyalókát.
Letérdelt a gyerek elé, majd elmesélte neki, miért lenne olyan fontos, hogy kitörlődjön az élők sorából.
- Figyelj te gyerek! Most őszinte leszek veled. Én már lassan nyolcszáz éve vagyok az Istenek Istene.
Ez idő alatt sok mindent láttam már, de ilyet mint te még nem – a gyerek feszülten figyelt, szemeit és száját is nagyra tárta.
- Tehát, most az a feladatom, hogy téged elpusztítsalak és akkor megkapom a jelenlegi I-3-as rangot, ami az Istenek Istenének az Istene.
Érted már? Nagyon fontos, hogy ezt megtedd nekem. Hajlandó vagyok neked adni ezt a finom nyalókát – mutogatta a gyereknek.
Kicsi Gergő mosolyogva nyúlt a nyalókáért.
- Jól van, jó fiú. És akkor, most teljesítsd az alku rád eső részét és törlődj ki!
Gergő most már csak a nyalókára figyelt, hidegen hagyta a mellette lévő istenség, aki egyre inkább kezdte elveszteni a hidegvérét.
Miután megelégelte, hogy a kölyök semmibe veszi, visszavette tőle a nyalókát őt pedig felültette az asztalra.
- A nyalókádat bizonyos ideig elkobzom. Ha hajlandó vagy eltűnni akkor a másik dimenzióban majd visszakapod, vagy ne legyek Istenek Istene többé.
A gyerek ekkor, irdatlan sírásba kezdett.
- Ne ne ne ne ne! Ne sírj, kérlek! – mondta kétségbeesett hangon az istenség.
De kicsi Gergő, nem hogy abba hagyta volna, hanem épp ellenkezőleg, hangosabbra kapcsolt.
Nem sokkal később az édesanyja rohant ki a konyhába, aki az asztalon ülve találta meg gyermekét.
- Hát te meg, hogy kerültél ide? Megint kimásztál az ágyból? – vizslatta a fiát – Na és a cumidat vajon megint hova tökítetted el?
Kereste egy darabig, de nem találta. Aztán fogta és vissza vitte a gyereket a helyére.


Utoljára változtatva 07-19-2017 @ 03:13 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 07-22-2017 @ 08:54 pm)

Comment: Még keresem, hogy jól találom-e, amit el akartál ebben az írásban mondani, mert sok minden eszembe jutott, de nem gazán érik bennem össze. Az ötödik sor második felében van egy értelemzavaró ragozási elírás, azt szerintem érdemes lenne javítani. Érdekes volt, jó a felütés, és szépen fejlődik a történet, de még jönnöm kell. aLéb


Hozzászóló: Tidus89
(Ideje: 07-25-2017 @ 11:34 am)

Comment: Melyik lenne az?


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 07-25-2017 @ 03:40 pm)

Comment: Szia! "hogy miért egy ilyen nyamvadt emberkezdemény ellenáll az ő univerzumokat elsöprő hatalmának" Lehet, hogy elég egy szót kivenni. aLéb


Hozzászóló: Tidus89
(Ideje: 07-26-2017 @ 06:59 pm)

Comment: Ha arra gondolsz, hogy az univerzumot többes számban írtam akkor direkt van így.


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 07-26-2017 @ 09:32 pm)

Comment: Szerintem "hogy miért egy ilyen nyamvadt emberkezdemény ÁLL ELLEN az ő univerzumokat elsöprő hatalmának". Igen, szó elhagyásával mégsem oldható fel a hiba, a mondatot egészében kell értelmezni. aLéb


Hozzászóló: winner
(Ideje: 08-11-2017 @ 09:41 am)

Comment: Jól indítod és viszed végig a történetet. A befejezésre valami ütőssebb kellene. Üdv. Laci


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds