[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 338
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 339

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Fény panzió 50 (Kirándulás Hévízen)
Ideje:: 03-15-2018 @ 11:56 am

Fény panzió 50 (Kirándulás Hévízen)

Géza bácsi a Pelso-sziget pusztulása után Ágnes nyomát kutatva jött át a Balaton túlsó partjáról, és kevésen múlott, hogy nem érte utol a Fény panzióban. Többször is elmeséltette magának, de az Alapítvány krónikájában is olvasható, hogy a „lelki társa” milyen csodálatos fellépéssel mutatkozott be egy emlékezetes szimpozion közönsége előtt, aztán beült a kocsijába és örökre eltűnt. (Fény panzió 16 és 17) Szegény öreg erőt próbáló zarándokutakon keresett felejtést, még Erdélyt is bejárta egy kellemes társasággal, de végeredményben vigasztalhatatlan maradt. Már azt fontolgatta, hogy visszaköltözik a nevelt lányai üdülőfalujába, hogy legalább a legszebb napjaira emlékeztető Pelso-sziget szomszédságában élje le utolsó éveit, amikor váratlan felkérés érkezett Ágnestől, hogy mint hajdanán, ismét küldjön neki írásokat interneten.
Stefánia Asszony nem tudta mire vélni barátja kivirult kedélyét, de amikor belepillantott a laptopjába, és látta, hogy mit művel, egyből megértett mindent.
– Hát csak folytassa, kedves Géza…
– Nem is tehetnék mást. De most egy rövidebb kalanddal mesélem tovább Emese és Attila történetét:

Kirándulás Hévízen
(A Fény panzió 49 folytatása)

Az űrből jött fiatalok igyekeztek jóban lenni a vendéglátós retyerutyával is, noha a hideg tekintetük eleinte távol tartotta őket. Gerzsont pedig arra intették, hogy felejtse el a múltbeli sérelmeket, hiszen már Katalin is kedveskedni próbál neki.

Odaültette az internethez és felbátorította:
– Küldjön egy e-mailt Laura névnapjára, biztos örömet szerez vele!
Erre föl Gerzson visszakapott egy különös üzenetet:

Automatikus válasz:
Kedves Levélíró!
Szabadságon vagyok, leveleim nem kerülnek továbbításra. Távollétemben Rónai Géza szállodai titkár helyettesít. Leveleimet legközelebb 06.05-én olvasom.
Üdvözlettel: Falusinszky Laura.

Ez csak azért volt meglepő, mert Gerzson köszöntője 06.15-én ment el.
– Hiába nézel ránk – mondták nevetve az univerzum gyermekei. – Ebben a kavarásban ártatlanok vagyunk. Most láthatod, hogy ti magatok is mesterei vagytok az időpontok összekuszálásának.
– És mit jelent az, hogy szállodai titkár?
– Hát nem látod? Ő az, aki helyettesít. Egyébként rendezvényeket szervez és programokat ajánl a vendégeknek.
De Gerzsont nem lehetett egykönnyen megnyugtatni. Laura neve már melegséget ébresztett a szíve táján, és most aggodalom fogta el. Ott valami nincs rendben!

Amikor aztán Hévízre tettek kirándulást, Gerzson egyedül ment a kocsijával, mert a fiatalok nem voltak hajlandók beleülni a guruló kaszniba, ahogy ők nevezték. Az útbaigazításból se kértek, mert mint mondták, elég felnőttek már ahhoz, hogy maguktól odataláljanak. Ráböktek egy reklámképen a fürdő bejáratára, és megkérdezték, hogy pontban mikor legyenek ott. Nem is kellett rájuk várni, megjelentek és kész!

(Folytatás: Fény panzió 51)



Utoljára változtatva 03-16-2018 @ 11:28 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 03-25-2018 @ 08:41 pm)

Comment: Olvaslak, Tibor! aLéb


Hozzászóló: thyborc
(Ideje: 03-31-2018 @ 09:31 pm)

Comment: Köszönöm a figyelmedet, kedves A_Leb, üdv: Tibor


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds