[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 124
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 125

Jelen:
Tagi infók ender Küldhetsz neki privát üzenetet ender ender


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

...Utolsó...Olvasd el!!!
Ideje:: 12-30-2004 @ 06:31 pm

...Lassan lejár az Idöm,sajnálom,hogy itt kell hagynom ezt a jókis társaságot.Volt aki olvasott volt aki véleményt is írt,mindkettönek nagyon örülök.Furcsa,hogy pont a "kedvenc"témámmal kell befejeznem az itteni pályafutásom.Ez a téma amiröl leírnám gondolataimat:Isten

Sokszor találkozunk azzal az elcsépelt közhellyel,hogy:"Egy Isten van."Lassan elfelejtjük mit is jelent ez.Persze hogy elfelejtjük hiszen nap mint nap gyilkolásról,fölösleges háborukról hallunk.Csalódnunk kell a különbözö egyházakban...Papok rontanak meg gyerekeket,ujabb perverzió,stb.Ezen kivűl mindig e percben is sajnos valaki elveszt valakit,vagyépp valamit,ami miatt meg tudja vetni az adott egyházát, és az Istent.Nem haragudhatunk rájuk, én nem is tudok haragudni rájuk,mert megértem öket,ha egy pillanatra beleéljük magunkat az ő helyzetükbe,mindjárt máshogy fogjuk látni a Világot
De ez a Mi korunk 2004nem sokára 2005...De hol is kezdödött minden?!?...Az egész 4000éve valahol a sivatagban a zsidó néppel,a történetet mindenki hallotta.DE!!!Jézus Krtisztussal mi is a helyzet,Ő alakítja ki mint "reformer" a mi Római katolikus vallásunkat,akkor most én zsidó is vagyok,mert végülis Jézus Zsidó volt aki kicsit átírta a Bibliát,majd Szent Péter,és így tovább...De visszafordítva miért is nem egy dolog a kettő?Hiszen a Római Katolikus vallás a Zsidoból építkezett,akkor most miért vannak fentartásaink a zsidó vallással és fordítva?Amikor egyik a másik Őse.Magyarul:A fiú "haragszik" az apjára és fordítva?Nem egy a kettő eltekintve a szertartásoktól...De ha már itt járunk mert ha  jobban belegondolunk bele lehet kötni abba,hogy nem ismerem jól a vallásokat igaz,nem vagyok zsidó,ellenben nem utálom őket!Mert tekintsünk el a horribilis Holokaust-tól minden előítéletteől...
Nem az a lényeg,hogy én milyen vallású vagyok,az csak korlától,hanem az,hogy szeretem az embertársamat és el tudok neki nézni dolgokat,akár azt is,hogy máshogy gondolkozik(akár vallásban)most végülis kilyukadtunk a Katolikus vallás alapjához-Hiszi az olvasó!

Nézzünk szét a Világban.Kr.e2000nagyjából,(mert semmibe nem lehetünk biztosak!)az ún.Hórusz szeme papi közösség rájött a csillagászatból és a világegyetem rendszerét figyelve rájöttek valamire:A szeretet központú gondoskodó Egy őserőre,amit nem holmi Világot megteremtő Oziriszként tiszteltek.Rájöttek,hogy bizony van Nálunk fentebb álló valami vagy valaki aki Szeret Minket.Habár ez a papi közösség nem volt hajlandó (eddigi kutatások szerint)az Alázatra nem tisztelte viszont Őt."Rendszernek" fogta fel,mert nem volt képes egyszerre érzelmi és értelmi szinten gondolkodni.Három  dolgot megemlítenék:1.Ezt nem Daniken találta ki.2.A Hórusz szeme közösség főként az ATLANTIS-i mondakört,vallást,szertartást,tudást helyezte elötérbe.3.A Hórusz szeme társaságnak lehetett kapcsolata a Zsidókkal ez igaz.

De akkor mondok mást:Kicsit arrébb Kínában Kr.e 4.ik században Lao-Ce és társai Csuang-Ce,Kunfuciánosok bizony az Ősi Erőt a Temészetet,valamint a Az Erő szeretetét helyezték elötérbe azon kívűl,hogy ugy harcoltak egymással a nézeteikért,nos ígen akkor hol itt a szeretet...

Nos akárhogyis három dolgot is mondtam ami bizonyítja,hogy nemcsak a Katolikus vallás szeretet központú.Az egészet tekintve rájöhetünk arra,hogy van valaki aki minket szeret ott fent és van aki akinek épp ideje van,viszont szeretni Őt.Mert olyan mindegy hogy hívjuk Őt Isten,Allah,Erő,stb a lényeg az,hogy próbáljuk meg egymást tolerálni,mert mindent elnézni egyszerre nem tudunk,mert Emberek vagyunk.Az igazsághoz hozzátartozik valami csak Istenben bízhatsz mert nem kell mondanom,hogy hány és hány borzalmas embertelen dolgot tettek már vallás és vallások nevében!Mert egy vallás se mondja ki,hogy öld meg a másikat azért,mert ő másképp gondolkodik...Ezt mi tettük hozzá,Mi Emberek!!!Így gyakorlatilag egy vallásban sem tudsz megbízni,csak ha ezt kimondaná mindenki összedölne ez a hatalmas "építmény"és nem csak teszem azt a Katolikus hanem az összes,hja még valami Jézus utazása során járt indiában és ismerte a jóval korábbi Budha tanitásokat...Ami szin tugy szeretet központú,de még valami megszületik Jézus jönnek a három királyok aha és aztán?33éves koráig nem hallunk Jézusról semmit a Három királyokról pedig soha többet.És a legmorbidabb:Drágáim,miért a Keresztet tették meg szimbólumnak.Ez is tipikusan emberi:A Megváltonkat szenvedésében látjuk,mert elég kevés szent kép van illetve Piéta,és legtöbbször a Keresztet látom és a rajta szenvedő Jézust.Én személyszerint nem tudtam még kitalálni jobbat,de akárhogyis a kérdés adott:Miért szenvedésében kell látnunk Jézust?Ő azért jött le ,hogy megváltsa a Világ bűneit és mi hogy állítunk neki emléket:Szenvedés hát persze...Nos a Bibliában szereplő dolgokba bele se kezdek...Káin és Ábel,az elsö emberpár gyermekei akik közül megöli a másikat,na igen aztán(ez a kedvencem)megházasodnak,de mégis kivel?100 és 100 ilyen kérdés van még ezért nem jó hinni elöre megírt dolgokban én az mondom mindenki találja meg a saját útját Istenhez,a Szeretethez és nem fog senki megölni nem fog seki pénzt kérni ezért...Hinni magunkban,hinni a Hitünkben amit Mi alakítunk ki...Csak ezt tudom mondani.

 

Nem tudom,hogy ez mennyire sértö bárkire is nézve nekem ez a véleményem és eszerint is gondolkozok...Ezért megölsz?!?

 

Na Legyetek Jók,Szijaztok véleményetek várom és köszönöm,hoyg elolvastad.                                                                    



Utoljára változtatva 12-30-2004 @ 06:31 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 12-30-2004 @ 06:57 pm)

Comment: Ismerős gondolatok ezek. Hallottam őket - magamban. Ezerszám lehet kérdéseket föltenni a témában, csak épp általánosan elfogadható, ésszerű válaszokat nehéz kapni. Érdekes dolog a vallások erkölcsi tanításai, és a rengeteg gyilkosság, rablás, hazugság és egyebek kapcsolata. Az egyéni gyilkolás mindig érdek vagy indulat - a tömeggyilkosság viszont már ideológiát, ad absurdum vallást ránt maga elé.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 12-30-2004 @ 09:06 pm)

Comment: Miért az utolsó? Miért kellene itthagynod bennünket? A téma érdekes különben - bár most engem inkább az elején feltett kérdéseim izgatnak! ------- Maradj kérlek!


Hozzászóló: Vigi
(Ideje: 12-30-2004 @ 10:32 pm)

Comment: Hitted volna, hogy van közös "témánk"???Szeretettel: Vigi


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 12-30-2004 @ 10:58 pm)

Comment: Tetszett a cikked, gondolatébresztő, bár én kicsit másképp látoma dolgokat.


Hozzászóló: khama
(Ideje: 12-31-2004 @ 09:38 am)

Comment: Vallás-filozófiai eszmefuttatás. Elgondolkodtatott. De mondd csak miért mennél el? Engem is ez foglalkoztat...


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 01-01-2005 @ 09:02 pm)

Comment: Hogy miért a kereszt a szimbólum, és miért szenvedésében kell látnunk Jézust? Hát csak azért, mert nem az élete és tanításai által, hanem a halálával váltott meg bennünket. És ha nem úgy halt volna meg, ahogy, akkor a kereszténység tán nem is létezne. Ha egy öreg prófétaként végelgyengülésben múlt volna ki a világból, ki emlékezett volna a tanításaira közel 2000 évvel a halála után? És a kereszt szimbólum többezer évvel Krisztus születése előtt is létezett, és kifejezte a lent és a fent összefüggését, a kapcsolatot Isten és ember között, a fizikai, a lelki és a szellemi kiterjedés és a végtelenség birtoklásának jelképe. A többi sorhoz is fűznék kiegészítést, de ezt a hely hiánya miatt nem tehetem meg.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.36 Seconds