[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 400
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 400


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.


wacko.gif
Miért kritizálok?
Ideje:: 01-01-2005 @ 04:16 pm

Gyakran bújok az építő kritika szent fogalma mögé, de ez természetesen aljas hazugság és mivel kritizálok, ezért tőlem megszokott a hazugság. A kritizálással nekem még véletlenül sem az a szándékom, hogy valakit segítsek a fejlődésben vagy rávilágítsak a hibáira. Az egyetlen célom az emberek önbecsülésének teljes rombadöntése és megsemmisítése. Azért kritizálok, mert gyűlölöm a tehetséges embereket és mert beszűkült látásmóddal rendelkezem. Az én, egyéni, genetikai hibám, hogy nem látom meg a ragrímek, ringyóként elhasznált képek mögött az alkotó lángelmét. Aki egyedi, csodálatos, megismételhetetlen, de még nem fedezték fel. Akiket kritizálok, azok valójában tökéletes, de meg nem értett költők. Szerencsére a jótékony többség elnyom, hogy nehogy megbántsam a zsenik amúgy is sérülékeny lelkét és ellensúlyozva a romboló kritkámat, gyorsan halálra dicsérik egymást. Mindenki boldog. Természetesen nem alacsonyodnak le a szintemre. Baráti jobbot nyújtanak és engem is dícsérnek, csupán megszokásból, meg annyira én se lehetek tehetségtelen, hogy azt mondják ez a vers technikai szempontból rossz. A tartalom azért már nekik sem tetszik, hiszen az nem is vers, amiben nincsenek rózsaszín habcsókokon repdeső aranyport szóró tündérkék. Azonban mindig odaírják, hogy ez csak szerény véleményük és így is tökéletes, mintha lenne akár egyetlen olyan vers amely tökéletes...de már megint kritizálok. Azt hiszem kérek beutalót egy jó pszihiáterhez, hogy felboncolja a lelkem és kigyógyítson ebből az elmebajból.

 



Utoljára változtatva 01-01-2005 @ 04:22 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-01-2005 @ 04:32 pm)

Comment: Nem mindenki ellensége a kritikának.


Hozzászóló: Senkise
(Ideje: 01-01-2005 @ 04:35 pm)

Comment: Az itteni írók 99% az eddigi tapsztalataim alapján ezen az állásponton van.


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-01-2005 @ 04:36 pm)

Comment: Akkor keresd meg azt az egy százalékot. Nagyon kéne a jó kritika.


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 01-01-2005 @ 04:37 pm)

Comment: nincs veled semmi baj! bár szerintem másokkal sincs igazán. aki idetéved ugyanabban a cipőben jár: egy pszichológusra lenne szüksége, de a pszichológus is csak ember. max meghallgat, és azt mondja: a megoldást csak te tudhatod...


Hozzászóló: Senkise
(Ideje: 01-01-2005 @ 04:39 pm)

Comment: ukume: Ugye nem vetted ezt az irományt komolyan??? Ez írónia, az istenáldonmeg.:) Bogika:Én nem vagyok jó kritikus


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 01-01-2005 @ 04:41 pm)

Comment: Komolyan vettem... Látod, egy "istenáldojmeg" csak kicsúszott a kezedből:)))))


Hozzászóló: Senkise
(Ideje: 01-01-2005 @ 04:44 pm)

Comment: akkor nagyon szarul írok, ha ezt komoylan vetted (egyébként először az cúszott ki ,hogy "ajóistenbasszonmármeg", de cenzúráztam magam)


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 01-01-2005 @ 04:48 pm)

Comment: :))))))) majdnem mindegy:)


Hozzászóló: Moony
(Ideje: 01-01-2005 @ 04:49 pm)

Comment: Mire jó az önirónia? Miért hívod fel magadra az emberek figyelmét?


Hozzászóló: bla
(Ideje: 01-01-2005 @ 04:51 pm)

Comment: Hát ez igazán figyelemre méltó....és megfelelő következtetésekre vezet... Mellőzd legalább az Isten-káromlását e lapokon!


Hozzászóló: Senkise
(Ideje: 01-01-2005 @ 04:57 pm)

Comment: Moony: Miért nem látsz át a figyelemfelkeltésen?Hogy mire jó az önirónia, például megakadályozza, hogy túlságosan is komoylan vegyem magam. bla:Te nem fogadtad meg, hogy nem szólsz hozzáa firkálmányáimhoz? Ez meg nem istenkáromlás, csupán egy "szólás", de ha idegesít akkor visszavonom (Mivel egyik méylentisztelt tagrásunkat mélyen felháborította a részletesen taglalt, undorító istenkáromlásom, ezért azt visszavonom és vállalo ma virtuális megkövezést) Remélem örülsz.


Hozzászóló: haver
(Ideje: 01-01-2005 @ 05:09 pm)

Comment: Kedves Senkise,itt az amatőr irodalmárok klubjában vagyunk,tehát senki nem várhat komoly irodalmi kritikát,legfennebb amatőr irodalmárok mondanak egyéni véleményt egymás irományairól.Aki komolyabb irodalmi kritikát,netán elemzést,kiván az szakavatott irodalmi kritikusok fórumán jelentkezik,ha rá veszi magát,hogy bedobja oda írásait,ezzel természetesen nem akarom azt mondani,hogy az itt jelenlevők között esetleg nem lehet irodalmi kritikus is.


Hozzászóló: bla
(Ideje: 01-01-2005 @ 05:09 pm)

Comment: Kénytelen voltam, mert megszegted a honlap szabályait! Szánalmas vulgárisan igyekvő magamutogatásod, hogy figyelemfelkeltő légy - tartózkodj a józan ész korlátain belül!


Hozzászóló: Senkise
(Ideje: 01-01-2005 @ 05:20 pm)

Comment: "Kénytelen voltam, mert megszegted a honlap szabályait!"---Milyen példamutató tag, lenyűgöző! "Szánalmas vulgárisan igyekvő magamutogatásod, hogy figyelemfelkeltő légy - "---Node kérlek! Ne süllyedj a szintemre."tartózkodj a józan ész korlátain belül!"---Köszönöm atyai gondoskodásod


Hozzászóló: veva
(Ideje: 01-01-2005 @ 05:23 pm)

Comment: Csak ülök itt hülyén vigyorogva és gondolkodom, hogy írjam meg (mert ha kritizálok, ha csak egy éppenhogy vélemény mondok, akkor is megpróbálok -számomra- emberi módon fogalmazni): időnként bazi nagy tévedéseket írsz le. Miért gondolod, hogy tilos itt kritizálni? Talán gúnyolódni, a másik lelkén törölgetni a sz.rból épp kihúzott cipőnket... szóval efféléket tényleg nem vesz szívesen a többség (s ebben az esetben a többségnek igaza van)! Ha valaki véleményt mond egy másik ember bármilyen munkájáról (itt pl. általában írásáról), az egyáltalán nem baj, ha odateszi - ez bizony az ő véleménye. Ugyanis nincs joga törvényt ülni a másik felett. Ez persze nem jelenti, hogy csakis rózsaszín szemüvegben, szirupos lélöttyöt fogyasztva, halovány selyemtintát író tollal lehetne egy véleményt megfogalmazni. A taposásért viszont a legjobb esetben is morgás jár! Nnnna!


Hozzászóló: bla
(Ideje: 01-01-2005 @ 05:32 pm)

Comment: Tagként - változatlanul - észre se vennélek....


Hozzászóló: Senkise
(Ideje: 01-01-2005 @ 06:04 pm)

Comment: bla:akkor mindketten megnyugodhatunk veva:biztos, ühüm stb.


Hozzászóló: kicsiili
(Ideje: 01-02-2005 @ 09:01 am)

Comment: Továbbra ia exibicionistának tartalak, te, és csakis te szeretsz a figyelem középpontjába lenni, mindenki másnak nincs ott keresni valója!


Hozzászóló: Senkise
(Ideje: 01-02-2005 @ 03:12 pm)

Comment: Kösz, hogy ezt megosztottad velem


Hozzászóló: mihail
(Ideje: 01-02-2005 @ 04:38 pm)

Comment: nyers, de legalább igaz, hamar megköveznek érte, ez még csak a kezdet. figyelj bla szavaira és derékban gerincet kioperáltatni, minnél előbb.


Hozzászóló: Senkise
(Ideje: 01-02-2005 @ 04:52 pm)

Comment: :))) a virtuális megkövezés hihetetlen fájdalmait talán még el tudom viselni


Hozzászóló: csillamocsai
(Ideje: 01-02-2005 @ 10:27 pm)

Comment: Kedves Senkise! Nem gondolod, hogy evvel az írásoddal bemutattad magad a nagy közönségnek? Ha valóban ijen vagy és ezt gondolod amit fent leírtál akkor sajnállak és valóban egy jó pszichiáterre van szükséged. Szeretettel:Csilla


Hozzászóló: Gvini
(Ideje: 01-09-2005 @ 03:33 pm)

Comment: "Senkise" a neved, amit Te választottál sokmindenkiről árulkodik. A manipuláció fegyverével próbálkozol, ami nem lenne baj, de elrontod a cinizmusoddal, ami ugyebár a gyengék fegyvere....hatásvadász vagy, ez csak mégnagyobbat ront a helyzeten, de ami a lényeg végre foglalkozik Veled valaki! Gratulálok érdekes módokat választottál ehhez.


Hozzászóló: Senkise
(Ideje: 01-09-2005 @ 09:36 pm)

Comment: A cinizmus igaz. A manipuláció nem. Szerinted ezzel lehet valakit manipulálni? Egyébként meg már annyian háborodtak fel ezen a pár soron, hogy a tied már nem igazán köt le


Hozzászóló: husoscsoki
(Ideje: 02-05-2005 @ 12:43 am)

Comment: Szerintem minden vers tökéletes legalább 1valaki számára, és minden vers egy kalap sz** száz más valaki számára, de ha egy embernek tökéletes, akkor az tökéletes, nincs mese. Ennyit a kritikáról :)


Hozzászóló: Senkise
(Ideje: 02-06-2005 @ 07:46 pm)

Comment: ezt már kommentálni se tudom, na jó :)mégis honnan szedted ezt?


Hozzászóló: enigma
(Ideje: 02-06-2005 @ 08:51 pm)

Comment: senkise, karakter vagy. vigyáz nehogy hamísítsanak. erről jut eszembe, ha még egyszer kritizálni merészeled a verseimet, én úgy...:))) tényleg le lehet téged fizetni?:)


Hozzászóló: Senkise
(Ideje: 02-06-2005 @ 10:32 pm)

Comment: pénzzel nem vagyok megvesztegethető, csak jó sok pénzzel:) és mindenkit kritizálok, mert nagyon gonosz vagyok hehehe:)


Hozzászóló: Sweet_Song
(Ideje: 03-31-2005 @ 01:21 am)

Comment: :) erre vártam, ez hiányzott!"Szerencsére a jótékony többség elnyom,".. ennél a résznél odavoltam; Hangosan felkuncogtam! de ha tudom ezt, mi jön utána ,tartalékolok. hiheteten mennyi a felesleges kotnyeles ember itt. ÉÉÉÉsmég komolyan is vesznek!!:D (pont azt gondoltam,az ez elötti részeknél h "öregedtél" verscsinálás, no meg téma ügyben, vicces h ezt az irást is mennyire komylan tudják venni egyesek)


Hozzászóló: Senkise
(Ideje: 03-31-2005 @ 08:08 pm)

Comment: számítottam rá, hogy komolyan veszik.:) pedig ez első olvasásra röhigcsélős, másodikra keserű cucc, de nem véresen komoly


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds