[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 335
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 336

Jelen:
Tagi infók a_leb Küldhetsz neki privát üzenetet a_leb a_leb


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Kiszolgáltatva
Ideje:: 01-08-2005 @ 02:03 pm

- Lemegyek a boltba tejfölért! - kiáltott oda apjának a 60 körüli asszony. - Mindjárt jövök!
Bezárta az ajtót és elment. Az étel ott maradt a tűzön, hisz a bolt nem messze volt, pár percnyire csak.

Az öreg csak erre várt. Korát meghazudtoló gyorsasággal pattant fel az ágyról, gyorsan levette a fogasról lánya retiküljét, kiborította, kivette a kulcsot, és már nyitotta is az ajtót. Úgy, ahogy volt, pizsamában és köntösben ment le a lépcsőn. Szerencsére senki nem vette észre.

Az út a buszpályaudvarig mindössze negyedórát tartott. Így déltájban nem sokan jártak arra, de akikkel találkozott, mindenki megbámulta. A busz a falujába húsz perc múlva indul - nézett elégedetten az órára. Addig majd a váróteremben elücsörög - gondolta magában.

Így is tett. Közben azon izgult, nehogy a lánya hamarabb odaérjen, mint ahogy a busz elindul. De nem volt szerencséje, mert meglátta jönni. Mivel a várónak csak egy kijárata volt, már csak a WC felé menekülhetett, gyorsan bement hát, és magára zárta az ajtót.

Az asszony megjelent a teremben, és kérdezősködni kezdett, nem láttak-e egy öreg bácsit, aki így és így nézett ki. Dehogynem - válaszolta mindenki kórusban, egyikőjük látni vélte, ahogy bement a WC-be. Besietett hát utána.
- Papa! - dörömbölt az ajtón - jöjjön ki!
Semmi válasz, elkezdte még jobban verni az ajtót. A WC-s néni rögtön ott termett: - Ne verje szét az ajtót, mert rendőrt hívok! Tönkreteszi itt nekem a berendezést, mennyi bevétel kiesésem lesz, ha az ajtó tönkremegy, mit gondol? Takarodjon innen, ez a rész egyébként is férfiaknak van fenntartva!

Nyílt az ajtó, kijött az öreg. Alig vánszorgott. Lánya belékarolt, barátságosan mosolygott, közben észrevétlenül mind az öt körmét belevájta az édesapja karjába. Az felsírt a fájdalomtól: - Mindig bántasz! - panaszkodott.
- Látják! - szólalt meg fennhangon az asszony, szavait a most már népes számú közönséghez intézve. - Mindig kitalál a Papa mindenfélét. Szenilis már szegény!

Együtt mentek hazafelé. Az újságos odasúgta az épp nála vásárló utasnak: - A héten már harmadszor van itt az öreg!



Utoljára változtatva 01-08-2005 @ 02:23 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: bla
(Ideje: 01-08-2005 @ 07:23 pm)

Comment: Szívbemarkoló, az fáj, hogy ahogy érzem igaz...


Hozzászóló: veva
(Ideje: 01-08-2005 @ 07:56 pm)

Comment: Szegény bácsi:(


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-08-2005 @ 09:14 pm)

Comment: Nem igaz, de az lehetne bármikor.


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 01-09-2005 @ 07:49 am)

Comment: Nagyon jól megírt darab! (és az jutott eszembe, hogy az öcsém egyszer még az oviból ugyanígy megszökött... lehet valami ebben a második gyerekkorban... de a kiszolgáltatottságban egészen biztosan!)


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 01-09-2005 @ 09:30 pm)

Comment: Kiszolgáltatva lenni mindíg nagyon rossz érzés. Ügyesen megírtad, Bogika! Csak így tovább :)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds