[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 209
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 209


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Hogyan kell takarítani?
Ideje:: 01-12-2005 @ 02:35 pm

Négyen dolgoztak az irodában, négy családos asszony. Mindannyian könyveltek, és időnként, hogy az unalmas munkából kikapcsolódjanak, beszélgettek. Hárman mindig összetartottak, és sokszor kivallották, mennyire el vannak maradva az otthoni teendőkkel. Ez mindig nyomasztotta őket.

A negyedik nő zárkózott volt, csak igen-igen ritkán szólalt meg. Nemigen szerették, mert általában a vélemény nyilvánításában volt némi kioktatás. Mindig lelkendezett, hogy ő mekkora rendet tart otthon. Egyszer elmesélte, hogyan tisztítja meg az ajtót. Először száraz ruhával áttörli, majd mosószeres vízzel lemossa, utána hipós ronggyal áttisztítja, hogy steril legyen. Ezen kicsit mosolyogtak a többiek, de már tudták, hogy kolléganőjük mindenben ilyen pedáns.

Aztán egyszer beteg lett ez az asszony. Mivel mindig meglátogatták azt, aki beteg volt, hozzá is készültek. Aznap tréfálkoztak is az irodában:
- Te Juci - mondta az egyikőjük -, ne vigyünk magunkkal textil papucsot, nehogy a szép parkettát összepiszkoljuk?
- Hová gondolsz?! - tromfolt rá a másik - szerintem inkább vegyük le a harisnyánkat, és hipós vízzel öblítsük le a lábunkat, hogy steril legyen!
Ezen kacarásztak egy sort.

Elérkezett a munkaidő vége, és együtt indultak látogatóba. Út közben betértek egy kisboltba és vettek egy kis üdítőt és süteményt a betegnek, meg egy csomag nyalókát a kisfiának.

Mikor bementek a lakásba, körülnéztek. Tényleg rend és tisztaság volt mindenhol, egyikőjük még el is szégyellte magát, mert azt gondolta, kolléganője állandó dicsekvése csak üres fecsegés. Most elkezdte tisztelni az asszonyt, akinek még a vesegyulladása ellenére is van ereje felkelni az ágyból és mindent elvégezni. Talán a férje is segít neki - gondolta irígyen.

Jól érezték magukat a vendégek, nem kínáltatták magukat a házi süteménnyel, falatoztak, és jót beszélgettek. A kisfiú is örült a sípolós nyalókának, azt szopogatta, közben hallgatta a felnőttek beszélgetését.

Ahogy így eszegetett, a nyalókát véletlenül beejtette az ágy alá. Gyorsan felugrott, és arrébb húzta az ágyat. A felnőttek abbahagyták a csevegést, a ház asszonya elvörösödött. Az ágy alatt rengeteg minden volt: használt papírzsebkendő, pókháló, por, fél pár zokni, műanyag zacskó, csokispapír. Az egyik vendég gyorsan kiment, hozta a partvist és a lapátot, és élvezettel takarította fel a szemetet.



Utoljára változtatva 01-12-2005 @ 02:35 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Nefelejccss
(Ideje: 01-12-2005 @ 02:51 pm)

Comment: :))))))))))))))


Hozzászóló: khama
(Ideje: 01-12-2005 @ 03:08 pm)

Comment: Senki sem tökéletes. Csak azt a látszatot szeretné kelteni. Jót mosolyogtam Bogika. :)


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 01-12-2005 @ 03:34 pm)

Comment: Bogika!..csodalom Bened, oly artalan, nagyra nyilott "kek szemekkel" irod le az embereket, kik besoprik a piszkot ..az agyuk ala!!


Hozzászóló: veva
(Ideje: 01-12-2005 @ 04:56 pm)

Comment: Hihihi! S közben milyen jól érezhette magát, míg takarított, ugyanis a többiek nem tudták mivel elterelni a gondolataikat (és eltakarni a szájukat)! :))


Hozzászóló: árvai,Emil
(Ideje: 01-13-2005 @ 05:09 pm)

Comment: Jó kis csattanó... (Ki ne húzza valaki a fiókomat!!!)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds