[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 187
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 188

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.


Cying.gif
Levél Carlanak
Ideje:: 01-16-2005 @ 11:06 pm

 

"A Dunába vetette magát egy 20 éves lány!"

"A lány levelet írt egy vadideggennek az öngyilkossága előtt!"

"Rémisztő volt olvasni, hogy mire készül!"

"A mentők csak a halál beáltát tudták megállapítani."

Kedves Carla Swaney!

Ön nem ismer engem.Egy lány vagyok, egy lány Magyarországról, aki egy vadidegen embernek szeretné kiönteni a szívét.Arra kérem, bocsássa meg tolakodásomat. Tudom őrültség, hogy egy isnmeretlen lánytó levelet kap, de tényleg a megrülés peremén táncolok.

A nevem Tímea, de mindenki csak Timkének becéz. Ő is így becézett, de erről később.Húsz éves vagyok, másodéves az Eltén. Lehet, hogy hallot már az egyetemről, nem tudom. Most Budapesten élek a nővéremmel,Virággal. A legjobb testvér a világon. Anyuék otthon maradtak Berettyóújfaluban a kishugunkkal, Laurávl. Róluk sem mondhatok roszat. Egy fantasztikus családdal áldott meg az ég. Akkor miért nem velük beszélek? Mert szegények már így is sokkot kaptak a történtektől. Én sem értem, miként fordultak ilyen katasztrófális irányba a dolgok.

Elmondom,mi történt. Felvettek az egyetemre.Nagyon boldog voltam.A tesóm már itt tanult szintén két éve, munkája, albérlete volt és barátja. Én mámorosan készültem összeköltözni vele, vártam az egyetemet. vagyis úgy nézett ki minden tökéletesen alakul. Megkezdtem a tanulmányaimat, egészen hamar munkát is találtam. Hamar barátokra is leltem az imádnivaló Kamilla, és az izgalmas Barbara személyében. Az egyik bölcs, a másik kalandvágyó. Mi hárman elválaszthatatlanok lettünk. Már az első félévi vizsgáknál jártunk, mikor megismertem Őt. Magas, barna, olyan szemekkel, ami lahúz a lélek méllyébe. Egyből megetetszett. Arra vártunk, hogy bejussunk egy vizsgára, mikor megjelent. A tanárt kereste. Valami dolgozatról kérdezte. Aztán úgy alakult, hogy elbeszélgetett velünk. Azzal a pár emberrel, aki még várt. A barátnőm már akkor megjegyezte, hogy mennyire megnézett az a srác. De nem hittem neki. Ugyan, pont engem? Kiderült, hogy igaza van.Tényleg engem nézett. Nagyon helyes fiú volt. De nem reménykedtem. (Sosem bíztam magamban.)

Végül is a tanévzáró bulin jöttünk össze. Odajött, megtáncoltatott, az volt ám a pörgés! Másnap megkeresett a koliszobánkban. Elvitt sétálni. Nagyon jót beszélgettünk. Fura, de csomó olyan dologról is, amiről azelőtt senkivel nem beszéltem. Talán azt sem tudtam, hogy van véleményem róla. Nagyon jól éreztem magam. Másnap is megkeresett. Jó érzés volt, hogy egy fiú keresget. És a barátaimmal is jól kijött. Végül elcsattant az első csók...Finom volt, lágy, mint egy zamatos, friss csersznye. Már tudtam, hogy nem menekülhetek. Akkor és ott végleg közel engedtem magamhoz.

Tudod, ő volt az első komolyabb barátom. És én nehezen kezeltem ezt. Nem tudtam, mikor mit engedhetek meg neki, mennyit találkozzunk, mikor lehet először felmenni hozzá stb. A csupa kérdés miatt vártam a bajt. Az pedig nem jött. Én pedig megnyugodtam. Nagy hiba volt. Nem vettem észre a veszélyt. Igaz, olyan helyről jött, ahonnan nem is vártam. Akkor már fél éve jártunk, fél éve szerettük egymást. Eljött a nyár. Ő, hogy nyelvet tanuljon, kiutazott Amerikába. Három hónapra dolgozni.

Eleinte jöttek a levelei és sokat chat-eltünk. De munkára hivatkozva, egyre ritkább lett mindkettő. Gyanakodni későn kezdtem.Túl későn. Hazajönni már egy más embert láttam. Úgy tűnt minden rendben. Egy kicsit fogyott, meg sápadt.De azt mondta, kiheveri. Hetekig vártam a javulást. Semmi. Ráadásul szeszélyesebb, türelmetlenebb, agresszívabb lett. E gy sötét pillanatban megvilágosultam.

Megláttam, mikor valakitől drogot vesz. Majd láttam, hogy belövi magát. Mellette maradtam, míg kijózanodott. Akkor rám nézett, és átölelt. Megpróbáltunk segíteni. Vittük kezelésre, elzártuk stb. Egy csodálatos hónappercig úgy tűnt, sikerülni fog. Letelt a perc... Az édesanyja hívott fel. Túladagolta magát. Már senki nem segíthetett rajta. Még én sem.

Pedig tőlem várta a segítséget. Én elviselem a vereséget, de a veszteséget, amit ez a vereségem okozott, már nem. A lelkiisnómeretem nem pihen. Két hét telt el. Holnap temetjük. Még ott leszek. Aztán utánamegyek. Miért? Csak tudom, menni kell. Vigyáznom kell rá! Butaság? Talán. De nem élhetem le az életemet úgy, hogy nincs velem és főleg azzal a tudattal, hogy miattam halt meg.

Tehát az ismeretlen lány nem ír többet, választ sem vár.

Isten veled Carla!

 

"Későn jött a telefon. Tímea már halott volt"



Utoljára változtatva 01-20-2005 @ 11:29 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: sali
(Ideje: 01-30-2005 @ 10:31 am)

Comment: Ginnie, ez nagyon valós és nagyon szomorú téma- szerintem nagyon jól írsz, folytasd!


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds