[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 191
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 191


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Női könnyek ...
-: vira
Ideje:: 01-27-2005 @ 09:18 am

- Mama miért sírsz? - kérdezi a kisfiú az édesanyját.
- Mert én nő vagyok - válaszolta az asszony.
- Ezt nem értem! - mondja a kisfiú.
- És ezt soha nem is fogod megérteni.......... - válaszolta gyermekét átölelve az anya.

Később megkérdezte a fiúcska az édesapját is.
- Papa, miért sír a mama látszólag minden ok nélkül?
- Minden nő ok nélkül sír. - Ez volt minden amit az apa válaszolt.

A fiúcska felnőtt, férfi lett, és még mindig kereste a választ, vajon miért sírnak időközönként a nők. Egyszer megkérdezte a Legfelsőbb Hatalmat.
- Mondd Atyám, miért sírnak a nők olyan könnyen?

Az Atya elgondolkozva válaszolt:
Amikor a nőt teremtettem, valami különlegeset alkottam. Oly erőssé tettem a vállát, hogy a világ terheit elbírja, mégis oly gyengéddé, hogy vigasztalást is tudjon adni. Oly belső erőt adtam neki, ami lehetővé teszi, hogy akkor is továbbmenjen, amikor már mindenki más feladja, hogy a betegségek és a bánat idején is ellássa családját panaszkodás nélkül. Oly mély érzéseket adtam neki, amelyekkel gyermekeit mindig és minden körülmények között szereti, még akkor is, ha a gyermek őt mélyen megbántotta. Oly erőt adtam neki, mellyel a férjét minden hibájával együtt szereti és elviseli, és azért alkottam a férfi oldalbordájából, hogy vigyázzon férje szívére. Oly bölcsességet adtam neki, hogy tudja egy jó férj soha nem sérti meg a feleségét, mégis néha próbára teszi a nő érzéseit, határozottságát és kitartását, hogy szikla szilárdan férje mellett áll-e? És végezetül könnyeket is adtam neki, hogy sírhasson. A könnyek kizárólag csak az övéi, és annyit használ belőlük, amennyire csak szüksége van.

Látod: egy nő szépsége tehát nem a ruhájától függ amit éppen visel, vagy az alakjától amilyen az ő formássága, de még nem is attól ahogyan a haját viseli. Egy nő szépségét a szemeiben ismered fel, mert ez a szíve kapuja, ahol a szeretet lakozik.

 

Ugy gondolom..hogy ezek a szép sorok..gondolatok mindent elmondanak..
"rólunk nőkről"..a könnyeinkről..." hogy   a " sajátunk" és mindenki annyit használ belőle amennyi szükséges"....
Tényleg nagyon elszomorit engem is sokszor "könnyezek" én is amikor
kedves "hölgytársaim" fájó - szivettépő - szomorú - égbekiáltó..sorait
olvasom..a sok csalódást..akiket elhagytak. -eldobtak - nem értékelték a szeretetüket - megvetettek - kihasználták őket..és még sorolhatnám..
a rengeteg okokat..amik.."könnyezésre" késztetnek bennünket....

Én csak azt kivánom Kedves "Nőtársaimnak"...tudom hogy nagyon nehéz..
de meg kell próbálnunk..mindig valahogy talpraállnunk...ha kell igen is ujrakezdenünk - uj életet kezdeni....és ebben a Szeretetünk - kitartásunk- egyszerűen a "női" mivoltunk adhat uj erőt nekünk...
Kívánom mindenkinek...hogy csak "Örömkönnyeket " - hullasunk..és ne bánatosat !!!!!!!

Végül egy szép idézet..bátoritásként...!!

"Ne add fel az álmaidat és az ábrándjaidat. Ne engedd, hogy az élet
elvágja a zsineged, mielőtt felorsóznád azokat az álmokat... tartsd
feszesen ... ... és orsózz .... ne add föl .... kapaszkodj bele a hálóba ... ,
s ha a már benne lévő álmok kiszökkennének, ugorj a vízbe és ússzál
utánuk az életed kockáztatásával is.... de ne engedd őket elszökni... "
(Justin Daniels)

 

 

 

     
 

 

 

     
 



Utoljára változtatva 01-27-2005 @ 09:18 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kicsiili
(Ideje: 01-28-2005 @ 09:47 am)

Comment: Ezeket a női könnyeket szerintem sokan olvassuk, és annyira igaz,hoigy nem tudunk alá mit irni, mert nehéz megfogalmazni ettől szebben a gondolatainakt:)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds