[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 404
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 404


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Netszerelem
Ideje:: 01-27-2005 @ 01:44 pm

A fiatal lány minden este a gép előtt ült. Egyedül élt anyjával, testvére nem volt, és mivel édesanyja késő éjszakáig dolgozott, magányosak voltak az estéi. Ilyenkor csetelt és egy weboldalt látogatott buzgón. Örült, hogy emberek közt lehet, hisz nem nagyon mozdult ki, mivel erős kisebbségi érzése volt, félt a fiúktól.

Ezen az oldalon megismerkedett egy férfival. Csillagászatról szólt ez a lap, mindkettőjüket nagyon érdekelte a téma. Buzgón írogattak a fórumba, majd később cseteltek, s a lány egyre inkább beleszeretett. Örült, hogy végre férfi barátja lehet, ha így virtuálisan is, szívesen megtudott volna róla többet, de ő nem volt túl közlékeny. A csillagászatról persze regényeket írt neki, de csak annyi derült ki a magánéletéről, hogy 45 éves, és nagyon régóta egyedül él. Még a nevét sem mondta meg, fényképet se küldött, így a lány is hallgatott ezekről a dolgokról.

Ez a szerelem töltötte ki napjait, s örült, hogy egy férfi közelében lehet esténként, mert csupa nő vette körül, apja még kisiskolás korában elhagyta, s az iskolában is, ahol dolgozott, csak nők voltak. 

Mikor már egy éve így levelezgettek, elhatározták, találkoznak, hisz a férfi számára sem volt ő közömbös. Sok mindent várt ettől: remélte megtetszik majd neki így is, sok dioptriás szemüveggel és néhány himlőhellyel az arcán. A barátja csak annyit írt, fekete haja van, középmagas és sovány. Épp ez a típus volt a zsánere. Megbeszélték, melyik fővárosi étteremben találkoznak, és az ismertetőjel egy rózsa lesz, melyet majd a férfi az asztalra helyez a bal oldalra.

Eljött a nagy nap. A lány szíve megdobbant, mikor belépett az étterembe. Nagyon izgult, milyen lesz az első találkozás. Piros arrcal pillantott körbe és a szeme megállapodott a vörös rózsás férfin. Döbbenten ismerte fel benne másfél évtizede nem látott apját. 



Utoljára változtatva 01-27-2005 @ 01:49 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: khama
(Ideje: 01-27-2005 @ 01:49 pm)

Comment: Döbbenetes vagy Bogika! Bár el kell ismernem, az élet megdöbbentő dolgokat produkálhat....


Hozzászóló: LunaPiena
(Ideje: 01-27-2005 @ 02:29 pm)

Comment: Ez kegyetlen jó lett! Szeretem a csattanós dolgokat :)


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 01-27-2005 @ 03:03 pm)

Comment: :))) Nagyot csattant! (és cinikusan megjegyezném: nem esett messze az alma a fájától...)


Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 01-27-2005 @ 04:25 pm)

Comment: Érdekes... Csak furcsállom, hogy ez a csetelés és a levelezés közben nem derült ki. Szerintem a net-kapcsolatok alapvetően az őszinteségről szólnak, és arról, hogy minél több részletet megismerjünk a másikról. Elképzelhetetennek tartom, hogy az apját valaki ne ismerje fel néhány apró momentumból, még akkor is ha nem éltek együtt soha. Ettől függetlenül jó a történet!


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-27-2005 @ 05:25 pm)

Comment: Igazad van, Audrey, ez az Achilles sarka a történetnek. Köszönöm a hozzászólásokat.


Hozzászóló: nyom-ta-thao
(Ideje: 01-27-2005 @ 09:33 pm)

Comment: BOGIKA,EMLÉKSZEL,MENNYIRE ÉREZTETTEM A HASONLÓ TÉMÁJÚ CIKKBEN,HOGY EZ NEM VEZET SEHOVÁ,DE IGEN...APÁDHOZ,TE HÜLYE TYÚK:DRAKULÁLOK:THAO


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-27-2005 @ 09:45 pm)

Comment: Nem baj, mert legalább újra összemelegedtek sok év után.


Hozzászóló: edami
(Ideje: 01-27-2005 @ 10:38 pm)

Comment: Bogika, nagyon jo iras, gratulalok.


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 01-28-2005 @ 08:33 am)

Comment: Engem letaglózott. Super jó!


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 01-28-2005 @ 11:53 am)

Comment: Nagyon kicsi az esélye, hogy ez a valóságban megtörténjen, de szívet melengető írás lett. A netkapcsolatokról pedig csak annyit, hogy nekem az utolsó 2 beteljesült szerelem a neten született. És a valóságban folytatódott. ( Az más kérdés, hogy minkettőnek vége lett, de ez nem függ össze a nettel. ) Mindössze annyit kellene mindenkinek megtanulnia, aki netezik, hogy merje felvállalni saját magát, és legyen őszinte. Mindennek csak így van értelme.


Hozzászóló: bla
(Ideje: 01-28-2005 @ 08:47 pm)

Comment: Egyre jobb Bogika! Gratulálok! Kicsit vázlatos a felvezetés, még szinezhetted volna...


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-28-2005 @ 09:28 pm)

Comment: Igen, ez teljesen igaz, Bla, elkapkodtam egy kicsit.


Hozzászóló: Senkise
(Ideje: 01-29-2005 @ 08:54 am)

Comment: szórakoztató.Lehetett volna színezni, de egy többoldalas művet nem fognak elolvasni egy irodalmi portálon.


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 01-29-2005 @ 12:33 pm)

Comment: Senkise: pozitív hozzászólásod számomra nagy öröm.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.37 Seconds