[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 209
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 209


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Reinkarnáció
Ideje:: 01-30-2005 @ 08:04 pm

Lepke voltam.
Önfeledten ugrándoztam a vadvirágok között. Születésemből fakado örömöm elárasztotta a mezőt és én boldogan vetettem bele magam a felhőtlen szorakozásba. Ismeretlen volt számomra a fájdalom, rozsaszin ködként borult rám az illatfelhő, majd elhomályositotta agyamat, s elvakitott a nap fényes szikrázása. Fejjel mentem neki a falnak. Tudatlan lelkem istenként tisztelte a napot, s szárnyam csapkodásával probáltam utolérni azt. Sosem jutottam el hozzá. A nap mindig megmászhatatlan hegyként villogott előttem. A lehetetlenség határait surolva emelkedtem egyre magasabbra nap mint nap, hogy az oly közelinek látszo égitestet megérinthessem. Látta mindenki munkám haszontalanságát, de én hittem a csodában. Hittem, hogy eljuthatok oda ahová még senkinek sem sikerült, hittem, hogy képes vagyok rá.. Majd egy nap másik lepketársam áldozatává váltam, s csalódottan hullottam alá, mert rájöttem, vannak nálam erősebbek is.
Bagoly lettem.
Mostmár féltem a Naptól. Csak éjjel jártam ki, kerültem a találkozást a többiekkel. Minden nap egerésztem, s a megszerzett zsákmányt büszkén mutogattam szük baráti körömnek. Óvatos voltam, lassan tapogatóztam a sötétben, de bármi történt megrendithetetlen jókedvem továbbra is állandó társam volt. Azt hittem sebezhetetlenné váltam. Talán jol gondoltam. Mégis felelőtlenségemben beleszerettem a felhőkbe, a szelekbe, a holdba, csillagokba. Az új énem erősebb lett a réginél, s önmagam elleni harcomban elgyengültem estem elé a vadállatoknak, majd csalódottan ébredtem rá ismét, hogy vannak nálam erősebbek.
Párduc vagyok.
Csendesen járok a sötét utcákon. Már nem hiszek semmiben, kételkedve figyelem társaim apró moccanásait. Éberen hallgatozok, várom a támadásokat, egy pillanatra sem feledkezem meg önmagamról. Mégis, tudom, hogy gyenge vagyok, mind untalan ott lebeg előttem a hibázási lehetőség, csillogtatva nem létező szépségeit. Összes erőmmel igyekszem elkerülni a bajt, a fájdalmat. A kétségbeesettség mégis urrá lesz rajtam akárhányszor, hibáznak körülöttem. De végighaladok a sokak által kitaposott, mégis rögös uton. Meghúzom magam, s ugy gördülök le a lejtőn. Az voltam, s ez vagyok. S hogy mi leszek ?
Ember leszek.


Utoljára változtatva 01-30-2005 @ 08:04 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 01-30-2005 @ 08:52 pm)

Comment: Jó, igazán ötletes írás. Csak egy apró észrevétel az elejéhez: szerintem a lepke nem ugrándozik virágról virágra - én ezt finomítanám. Még valami: bár van abban is valami - és nyilván ez szándékos -, hogy ennyivel zártad le: ember leszek. De talán ezt még ki lehetne bontani... Vagy úgy, hogy az is maradsz, mert így jó, vagy úgy, hogy rájössz, mégiscsak lepkeként volt az igazi. De ne hallgass rám, csak beindítottad a fantáziámat :) Úgyhogy remek kis gondolatfolyamot írtál :)


Hozzászóló: csEszti
(Ideje: 01-30-2005 @ 09:04 pm)

Comment: hm.. köszi azért még átgondolom :)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds