[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 56
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 57

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Közönnyel a magányban
Ideje:: 02-03-2005 @ 10:23 pm

Magányosan a napsütésben, iszonyú közönnyel,

Hiába szeretném, a szemem nem telik meg könnyel.

Arcomra nem ül mosoly, nem nevetek huncutul,

Szívem, s lelkem keménysége egyre csak puhul.

 

Ülök sután, és elmélkedem a jelenrQl,

Akaratom ellenére teszek teljes erQmbQl.

Fejemben megannyi érdektelen gondolat,

Amely lassan az álomvilágig untat.

 

Álmomban is süt a nap, kék az ég,

Érzelmeim üresek, mint köröttem a lég.

Kifejezéstelen arcal lehorgasztom fejem,

Gondolatban egy nagy dézsa vízbe teszem.

 

A mélységes mély kábulatból ez sem ráz fel.

Sem bánat, sem jó kedély rám nem lel.

Hát folytatom a gondolatmenetemet...

Ami a testemet nem, de engem eltemet.



Utoljára változtatva 02-03-2005 @ 10:23 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Paulus
(Ideje: 02-04-2005 @ 03:20 pm)

Comment: Ez egy jó vers... volna, ha nem lenne ilyen "naiv"-ul megírva. Megengeded-e, hogy átírjam?


Hozzászóló: husoscsoki
(Ideje: 02-04-2005 @ 09:26 pm)

Comment: Hát, ez igazából egy valóságos pillanatom leírása, szó szerint, nem pedig egy olyan dolog, hogy "na ide akkor mi is rímelne, mert arról fog szólni a vers" szóval szerintem ha átírod, akkor a pillanatot írod át.


Hozzászóló: Paulus
(Ideje: 02-04-2005 @ 09:45 pm)

Comment: Tévedésben vagy. Ha valami "rendesen" rímel, attól még nem arról fog szólni. Nézz csak meg egy Kosztolányi verset: Csodálatos rímek, de soha sem a tartalom rovására. Egy impresszionalista mű (lehet az festmény vagy vers) sem lehet tökéletlen, azért mert egy pillanatnyi benyomást rögzít. De ráadásul itt nem is a rímelés a problem. Figyelj! elküldöm priviben az én változatomat. Azt csinálsz vele amit akarsz.


Hozzászóló: husoscsoki
(Ideje: 02-05-2005 @ 12:11 am)

Comment: Elolvastam a te változatodat, és konstatáltam, hogy az valóban a TE VÁLTOZATOD. Szóval én csak arra akarok kilyukadni, hogy az nem az én versem. Ez az enyém, és nekem ebben a formában jelenti azt az érzést, amit a megírásakor éreztem. A te változatod tetszik, csak semmi köze hozzám azt kivéve, hogy az én versemen alapul. Nekem így jelent valamit, és ez az én versem, így van kész, így tükröz engem.


Hozzászóló: Paulus
(Ideje: 02-05-2005 @ 10:47 am)

Comment: Szíved joga. Csak szeretném felhívni szíves figyelmedet arra a nem elhanyagolható szempontra, hogy egy vers nem csak az alkotóé, ha már közzéteszi, akkor az olvasónak is van hozzá némi köze. Mint pl. egy cipőkészítő, addig az ővé a cípő, amig készíti, meg akkor, amikor a vásárló visszahozza, mert selejtes. Mondanád-e neki, hogy ez a cipő, amit itten improvizáltam, így, selejtesen igazán cipő és nem vagyok hajlandó megjavítani, mert akkor oda a készítés pillanatának varázsa?


Hozzászóló: husoscsoki
(Ideje: 02-05-2005 @ 12:22 pm)

Comment: Te megkérdén József Attilát, hogy írja át egyik versét, mert neked nem tetszik? Egy vert attól vers, mert mindenkinek mást jelent, van akinek tetszik, van akinek nem, teljesen szubjektív, és nem kéne, hogy szabályokat keress benne. És szerintem mindenki talál magának kedvére való cipQt, ha valamelyik nem tetszik neki, akkor keres egy másikat, és nem kéri meg a készítQt, hogy "javítsa" ki. Én ha cipQt vásárolok, akkor megnézem a kínálatot, és azt veszem meg, amelyik nekem tetszik. Ami nem tetszik, azzal nem foglalkozok, mert tudom, hogy majd valaki más megveszi, akinek pont ilyen kell. Ennyi.


Hozzászóló: Paulus
(Ideje: 02-05-2005 @ 12:51 pm)

Comment: Nem ismerek olyan J. A. verset, ami nem tetszik, és meg kéne kérnem, hogy írja át. Azaz: J.A. csak kiváló "cipőt" készített. Sok cípőről viszont csak a használatban derül ki, hogy hibás. A verset persze nem lehet visszavinni a készítőjéhez, ebben a tekintetben a hasonlat valóban sántít. Mindenesetre, ha Te megelégszel egy rossz cipővel, ez a Te dolgod... kit érdekel az olvasó?!...


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 02-05-2005 @ 02:32 pm)

Comment: Ez a " vita a vitaert" vita .. celtalan!..durvan beleszolok : fuck off!.. gyerekek!.. mindegyikotok, csak - hajtja a magaet!


Hozzászóló: husoscsoki
(Ideje: 02-05-2005 @ 04:17 pm)

Comment: Én részemrQl befejeztem a vitát, nekem a vers így tetszik, és akinek pedig nem, az ne olvassa. Amúgy én speciel nem másoknak írom a verseimet, hanem azért írom, mert jól esik. És ha már megvannak, akkor hagy olvassák mások is. Akinek nem tetszik megmondhatja nyugodtan, de változtatni nem fogok rajtuk az fix.


Hozzászóló: husoscsoki
(Ideje: 02-05-2005 @ 04:19 pm)

Comment: Én részemrQl befejeztem a vitát, nekem a vers így tetszik, és akinek pedig nem, az ne olvassa. Amúgy én speciel nem másoknak írom a verseimet, hanem azért írom, mert jól esik. És ha már megvannak, akkor hagy olvassák mások is. Akinek nem tetszik megmondhatja nyugodtan, de változtatni nem fogok rajtuk az fix.És nemhinném, hogy például a Születésnapomra c. vers az olvasük rlszlre készült volna, vagy egyáltalán figyelembe véve azt, hogy mit szólnak majd a többiek, ha ezt elolvassák.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.34 Seconds