[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 259
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 260

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Prevalentinista kiáltvány (avagy miért ne szívjunk)
Ideje:: 02-10-2005 @ 01:18 pm

Hiperkommunikális adatok sivatag-formában, elképzelhető konstruktivista karmánk romjain túl. Neongubók árnyéka Alice tükrein megszúrva, túlhaladva a McDonalds vitális filozófiáját. Műanyag rock and roll, őrült felhőkön orgiázva, vazelintól szagló köd magvában. A falak fája elvetetten, kiszáradva fusson vég Európán. Figyelj: kattogó almák Kaukázus illataival. Valóm kiszárítva. Velő, velő, mozgasd a dalt, összefüggéseim mellőzésével. Sok, a torony had omoljon. Szerettelek benneteket: kényszerítés? Aligha. Torokgyíkszabású gondolataim NATO-kompatibilis szörnyek. Semmi sem állíthatja meg inváziónk. Had ugassa a holdat a bagoly!

A napkorongot citromharapással megkapom! Szeressétek testvéreimet! Had csorogjon az étek, ő Világmindensége erotikusra tárt karjai között! No de óvakodj a törpénktől szerelmére Zeusznak, a REALIZMUS! Realistának kell lennünk, sodorja bár káoszba Izraelt! Még ha könnyek mossák is tisztára IFÁnkat, mint cipőt a takony. Szép arc, szép arc csak egy van, tiéd, pentagram erdőn Under Milk Wood. Agyonittad magad, mi, öreg harcos. Látjátok? Ez az illegális köptetőktől felhígult POSZTMODERN jelensége. Beszélj ki drága Mónikám! Végül is az ókori hősök is látták Tróját. Nevetés csiling az égbolt rózsaszín elefántjai. Ugye? Hallhatták: prosztatamodernség. ÖNCITÁLÁS. Jut eszembe: féltek a harctól? A nemierőszaktól? Telefonszám a szerkesztő-koordinátor mellékhelység mellékén.

Ha azt mondjátok: falipokróc, lehetséges lesz az individualista, gyíktokájú kultúra felbomlasztása a posztmaoista életszemlélet és a neoavantgardehippi – szánalom etno (védjük a földet) őrjöngései által. Látni milyen könnyen épül az ember. Ha egyszer lát. S nem szemekkel, hanem sosem látott puncik zsenge illatával behatárolt konstinens által. Fiatal vagyok, még van fél (inkább gyökharmad) májam, anyacsavartekergető pszichopata vagyok. Úgy vélem könnyen fogok boldogulni fajtám gyékénylepte és… REALIZMUS?! Nehéz felfogni ezt, ha az ember hozzászokott a belső zsánerüveghez. De ideje van a búcsúnak: tartsanak velem máskor is az RTL Klub sztárjaival!

UTÓIRTÁSFÖLDELÉS:

Félinka lapulevél feladója a szeles Atlantisz félsáveltérése, szemei letarolt jácintforrások. A bálvány adta a megbízást, kövekkel husángolt és uzsonnát osztott. Hogy oszthatjuk fel a mindent? Mennyország elidegeníthetetlensége Isten zsebszerződéseinek mocskos árulásában, ez az aktuális felmosószer. Csillogó terrakották vezetnek révült ajtókhoz, ahol a kutya harap, a holdak háromszögek, és vért izzad a vonzalom. Belülről nem jön meleg, de meleg van, kiszárad a tenger, és én jejj, csak szavakat izzadomdiridumbammbumm.



Utoljára változtatva 02-10-2005 @ 01:18 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés
Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.33 Seconds