[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 289
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 289


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Mese?
-: Myra
Ideje:: 02-12-2005 @ 06:21 pm

Élt a Földön egy angyal.

Olyan volt ő, mint maga a Szeretet. Egy láthatatlan jelenség. Az emberek tudták, hogy létezik, érezték a jelenlétét. De találkozni senki nem találkozott vele. Senki nem látta meleget sugárzó szemeit, szőke angyal-tincseit, amik keretezték bájos arcát. Talán féltek, hogy elillan a varázs... Vagy egyszerűen csak nem mertek vele szembenézni... Mert segített ő mindenkin, aki hozzá fordult, de emberismerete megakadályozta abban, hogy mindent elhiggyen, amit neki mondanak.

Bárki hívta, ő ott termett lélekben, és vigaszt nyújtott. Az emberek neki sírták el a bánatukat, és szavaik mindíg meghallgatásra leltek. Kulcsot adott a megoldásra váró és tanácstalan földi halandók kezébe. Megsúgta nekik, mit tegyenek. Egyszerre volt ő féltő anya, megértő társ, ölelésre vágyó gyermek, igaz barát... Mindenki azt látta benne, amire éppen szüksége volt. Mert kimondva vagy kimondatlanul, de az emberek szerették, bíztak benne és megoldást vártak tőle. Vagy egyszerűen csak meghallgatást. Sokszor ez is elég volt.

És ő ott volt. Mindíg, mindenhol, mindenkinek. Szerette, hogy tehet az emberekért. Erre tette fel angyal-életét. Sokakat megmentett szavaival, tetteivel, gondolataival... Nem várt köszönetet, neki az elég volt, ha látta: segíthetett.

Így teltek a napok, múltak az évek. Változtak az emberek körülötte, de ő boldogan folytatta jócselekedeteit.  Közben minden nap a szivárvány fényében fürdött, bárányfelhőkön pihent, önfeledten kergetőzött a csillagok fényével.  Átjárta az elégedettség, a szeretet.

Egyszer aztán sötét nap virradt rá.  Repülni akart, egy távoli vidékre, ahonnan segítségért kiáltott valaki. Maga sem értette, miért, de már nem tudta szárnyait mozgatni. Próbált verdesni, de sikertelenül. Közben mind erősebben hallotta a kiáltást, valaki őt szólítja...de ő képtelen volt menni. Becsukta angyal-szemeit, és erősen koncentrálva küldte gondolatait a segítséget kérő emberhez. És újra boldoggá tett valakit! Ő pedig magában elmosolyodott: lám, még így is van erőm másoknak hitet adni.  

Eljött az éjszaka. Érezte, hogy valami nincs rendben. Már nem táncolt a csillagokkal. Csak ült szótlanul egy felhő tetején, lehajtott fejjel, és belülről fájdalmat érzett. Ilyet még soha nem tapasztalt! Mi fájhat neki? Mi lehet ez? Egyre szorítóbb volt az érzés... Könnyek peregtek angyal-arcán. Megszólalt, nagyon halkan, de csak ennyit tudott mondani: " Kérlek, segítsetek rajtam. Nem bírom tovább. "  Hangját azonban elnyelte az ég... Választ senkitől nem kapott. Az emberek nem hallották, vagy nem akarták meghallani. De lehet, csak nem hitték el, hogy az ő angyalkájuk szól hozzájuk. Az nem lehet, hiszen neki kell rajtunk segítenie, nem nekünk rajta...mondták, és elhessegették maguktól a gondolatot.

Az angyalka tovább szenvedett a fájdalomtól, könnyei sem enyhítették kínját. Már levegőt is alig kapott, csak várta: történjen már valami, mert ezt nem bírja tovább. Szívében még most is szeretettel gondolt mindenkire. Tudta, utolsó percei ezek. Mindjárt vége lesz a fájdalomnak, vége lesz mindennek, s ő végleg megpihenhet, egy másik, egy örök világban.

Már csak ürességet érzett. De átfutott agyán: bárhogy történt is, megérte. Én vigaszt nyújtottam mindenkinek, nekem senki nem segített, de megérte, még így is. Érdemes volt angyalnak lennem... 
Még érezte, hogy egy utolsó könnycsepp gördül ki szomorú szeméből, végigfolyik, arcát simogatja, ez mosolyra késztette őt...aztán megszűnt minden.

Reggel az emberek értetlenül nézték, hogyan került oda az előttük elterülő tó, egyetlen éjszaka alatt! Nem tudhatták, hogy az angyalkájuk éjjel hullott könnyeiből keletkezett. Mert ő jóságos szívével még utolsó perceiben is arra gondolt, hogy hagyjon valami emléket az embereknek, magából. Még ott, akkor is másokra, s nem magára gondolt... Feláldozta magát, az életét, értük.



Utoljára változtatva 02-12-2005 @ 06:25 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: agnes
(Ideje: 02-12-2005 @ 06:54 pm)

Comment: Ez az angyal Te lehetsz! De ekkora fájdalmat ki volt képes, ki tudott okozni neked?


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 02-12-2005 @ 07:14 pm)

Comment: Valoban!..angyalian szep.... lelekbol fakado, konnyfakaszto angyalmesed!


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 02-12-2005 @ 07:20 pm)

Comment: Ágnes: nem feltétlenül vagyok én ez az angyal... mondom én... de nem meggyőződéssel :( Igazság szerint, valami hasonlót érzek most, igen. Ezért is lett a címben egy kérdőjel. Tudod, kedves Ágnes, ezek nálam összetett dolgok. Több minden összejött egyszerre. Nem szoktam magamat sajnáltatni, hiszen azért írok verseket, hogy kiírjam magamból azt, ami bánt vagy éppen aminek nagyon örülök. De most tetőztek a gondok :( De még pár ilyen kedves ember, mint Te...és rögtön jobb kedvem lesz :) KÖSZÖNÖM.


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 02-12-2005 @ 07:21 pm)

Comment: Szkallas: neked is köszönöm! Tudom, hogy mindíg olvasol...és ez jólesik. Igazán.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 02-12-2005 @ 07:38 pm)

Comment: Gyönyörű mese, még ha könnyes mese is. Nagyon-nagyon szép, Myra.


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 02-12-2005 @ 07:42 pm)

Comment: Köszönöm Neti. Szívből.


Hozzászóló: veva
(Ideje: 02-12-2005 @ 08:03 pm)

Comment: Az angyalok az égből jönnek és oda is térnek vissza (márha vannak ugye:)). A földi angyaloknak nehéz az életük ----- viszont itt lehetőségük van segítséget kérni - ha a földiek nem, az égiek biztosan segítenek! (Gondold hozzá az üzenőfali ki bólogató fejecskét!)


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 02-12-2005 @ 08:07 pm)

Comment: Veva, drága, köszönöm. Minden rendben lesz...csak kicsit tetőztek most a dolgok... De nem bánom ezt az angyal-létet :)


Hozzászóló: yuddi
(Ideje: 02-12-2005 @ 08:28 pm)

Comment: Kedves Myra. Nekem is volt egy ilyen anygalom, akire mindig számíthattam és mindig ott volt mellettem. És most már én is tudom, hogy néha Ő is üzent felém, csak én mindig saját gondjaimmal voltam elfoglalva és nem hallottam meg.Most már őszintén sajnálom és ha lehetne visszafordítani az időt máképp tenném.Jobban odafigyelnék rá Ő volt az Édesanyám.


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 02-12-2005 @ 08:34 pm)

Comment: Yuddi: őszintén sajnálom :( De biztosan tudta, hogy nagyon szereted. Ezzel a mesével ( vagy nem is mesével ) arra szerettem volna felhívni a figyelmet, hogy figyeljünk oda jobban egymásra. Ne csak a magunk bajával legyünk elfoglalva, hanem vegyük észre, az angyalnak is lehet szüksége segítségre... Örülök, hogy itt jártál.


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 02-12-2005 @ 10:49 pm)

Comment: Kisdoki: köszönöm elismerő szavaid. Érdekes dolog ez az angyal-lét, mert van néhány ilyen ember...aki csak segít másokon, nem vár köszönetet, és boldognak érzi magát...aztán rádöbben: mennyire magányos, mennyire egyedül van... De azért nem adja fel. Csak küzd. Másokért. Közben a saját élete...romokban. Most mondjam azt, hogy tapasztalatból írtam?


Hozzászóló: Myra
(Ideje: 02-13-2005 @ 12:03 pm)

Comment: Utóirat: az Angyal most tényleg meghalt. Eddig bírta.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds