[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 346
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 346


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.


blink.gif
Tanulmányszerű értekezés az elektromos fogkefe módszertanáról
Ideje:: 02-23-2005 @ 01:18 am

Tanulmányszerű értekezés az elektromos fogkefe módszertanáról

Nőm érkezik.
Nem zilált.
Fecsegő-locsogó-csacsogó-pocsogó.
Nejlonszatyorból élelmet varázsol.
Vekni kenyeret, meg párizsit szeletbe, meg joghurtot, mert a puding rosszirányba telítődik.
Testen túlra. Zsírszövetbe épül. Tobzódik.
Hát ne mond, hogy nem ismered pocakmacit a tükör másik oldaláról.
Jó srác, bár ledobhatna egy 20-ast, de „hendszám gáj” még mindig, úgyhogy nem erőltetem, nem „pushingolom” ezt a fogyás dolgot.
Ő ügye, oldja meg.

Az élelem felhalmozódás ugyan tovább folyik, de valahol a Bifidus Essensis – Actívia magasságában:
„Jaj, hát majdnem elfelejtettem!” –rikkantja a bérlemény másik lakója, és szatyoraljáról izét vesz elő:
„Elektromos fogkefe! Ma minden orvos ilyet kapott!” (Kórházban dolgozik).
„Panaszkodtak a betegek, hogy gond van a reggeli lehelettel?” – gonoszkodom.
„Neked hoztam!” – és már dobja is.
„Miért? Gond van a reggeli leheletemmel?” – indítom el a nagy parát, de nőm rögtön jelzi, hogy hagyjam abba, és most(!), mert ez csak egy egyszerű elektromos fogkefe, amit ajándékba kapott, úgyhogy verjem inkább a hátsóm a parkettához, úgyis rosszban vagyunk az alattunk lakó hiperaktívokkal.
(A fentieket rövidebb, tömörebb, és vulgárisabb verzióban ecsetelte, ami nem tűri a képernyő festéket.)

Őszintét mondok: szemezek már egy ideje a villamosított fogápolási eszközzel, mert a lustaságnak felső foka van, amire bármilyen ember, bármikor felléphet. Very ízi.
De ez egy hosszabb, egy mindenki által ismert.

No, kézbe veszem a szerkezetet, és egyből rábukkanok az első sokkoló feliratra, mely szerint:
„A FEJ NEM CSERÉLHETŐ… A FEJ NEM CSERÉLHETŐ…”
Akkor meg mi a büdös rossebnek vásárolja meg a halandó?
Vagy ez a Fogatlan bácsis – változat?
A Mónika sós?
Tudod? Hát látod! Há’ ne csináld má’, hogy nem!?
Hogy nem látod, ahogy a Kibeszélős Egynevűnél csak foghiányos állampolgár vállalja a közszereplést?
Vagy a kreatív producer roncsoltatja szét a szájberendezést, hogy még ütősebb legyen a cumó, de már megint kanyar van, már megint, mer’ nem bíííírok magammal, mifene.
Persze nőm egy mondattal helyre rázza rosszindulatom gennyes burjánzását.
Valami olyasmiről csacsog, hogy ez egy ilyen promóciós ajándék, ilyen nem lefizetősdi, de azért lássátok, milyen nagy a lelke ennek vagy annak a gyógyszergyárnak, hajajaj…
Mondjuk akkor sem értem.
Mert minek gyártatnak le ilyen nem két forintos cuccokat, ha idővel - mondjuk tegyük fel rendszeres a használat -, nem lehet folytatni a tevékenységet, mert kikopik a szőr a kefe végibűl.
Jó lesz majd cipőtisztítónak.
Vagy Nescafé-t összekeverő gépnek.
„Vagy papucs orrán, pamutbojt.”

Kéremszépen!
Pozitív ráhangolással kell közelíteni a kérdéshez, főleg ha ez egy tanulmány.
Szerű.
Első lépésben felhelyezzük a habzódni szánt fogkrémet az eszköz műanyag szálakkal dúsított felületére, azaz a magára a kefére.
Második lépésként nyomógombot keresünk, mely aktiválja a szerkezet aljába épített 2 db ceruzaelemet.
A harmadik lépésben rájövünk, hogy az elektromos fogkefét csak a szájba helyezés után ésszerű beindítani, ugyanis gyors és forgató hatás következtében szanaszét repíti a fogpaszta mindenegyes darabját.
A fürdőszobatükör és környéke leginkább egy kézműves táborral hasonlítható össze, ahol éppen kezdő fazekas palánták hamutartót próbáltak készíteni, korongon.
Kevés sikerrel.
Nos, ha a második nekifutás már megfelelő helyzetből indul, kellemes bizsergést érezhetünk a tisztításnak szánt felületen.
Az archaikus fogápolási módszerben megszokott „nyitott száj” lehetősége azonban megszűnik.
Nincs többé félig artikulált eszmecsere a fürdőszoba tükör környékén, miközben a szeretett lény mondjuk mitesszert távolít, vagy Make Up-pol, ilyesmi.
Óvatosan a hirtelen mozdulatokkal is, mert ez már műszer kéremszépen, ezt nem lehet erőltetni, ennek lelke van és úgy éri el a hatásfokot, ha lassan komótosan simogatjuk vele a remélhetőleg nem szuvas fogat.
Persze ezt a felpörgetett reggeli tempóban nem könnyű megvalósítani.
Ezért nevezzük ezt az állapotot bipolárisnak, avagy kétpólusúnak. (Itt is, ott is)
Befejezéskor ismét gondolni kell a harmadik lépésben elkövetett hibára, a nagyfokú szennyeződésre és még időben, vagyis a szájban tartva kell működésképtelenné tenni a szerkezetet.

És öblít…
És kipufog.     

Nem olyan rossz ám!
És hamar hozzá lehet szokni!
És most menni kell, menni, egy vadiújat - cserélhető fejeset – venni!



Utoljára változtatva 02-23-2005 @ 01:18 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 02-23-2005 @ 01:42 am)

Comment: Ez jó:-))) Kíváncsi vagyok mit lehet még "elektromosítani":-))


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 02-23-2005 @ 10:08 am)

Comment: Szokás szerint széthúzott mosolyizomzattal nyüszítettem.... a melóhelyen. Ez merénylet. :)))


Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 02-23-2005 @ 07:01 pm)

Comment: :) Hangosan nevettem,a családom csak néz és nem érti... Nagyon tetszik ahogy írsz! :)


Hozzászóló: Paulus
(Ideje: 02-23-2005 @ 07:13 pm)

Comment: Én ókonzervatív vagyok az efféle dolgokban, még mikrónk sincs, az már valami, de az írást élveztem, mint mindig...:)


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds