[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 353
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 353


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Néha túl sok szerelem sem elég
Ideje:: 03-03-2005 @ 01:56 pm

MINDENKI elaludt, az óra hajnali egyet ütött, nyugtató csend sötétlett. A világ csillagos homloka, hold-szeme tiszta volt. Óvatosan félrehajtottam a takarót, és tágra nyílt pupillával az éj fekete rózsakelyhébe néztem.
LASSAN megérintettem lábujjaimmal a hűvös szőnyeget, mint egy óriás pók hátát. Valamiképp narancssárga fény terült vállamra, arany palást, és már indultam. Vigyázva, fel ne ébresszem ágyban nyugodtan alvó önmagam.
MEGŐRÜL ki látja a láthatatlant, én másfelé vettem utam - átléptem a látomásokon, de szemeim vakok voltak - én tudtam azt a világot, melyben nincs egyenes...
EBBEN a vízióban csupa furcsa emberrel találkoztam, saját örömüket és tragédiájukat vonszolták, mint egy zsák kavicsot. Nem aggódtam, mert semmi sem volt kék, éhes, gyáva, csak volt.
SZÜRKE sem létezett, nem voltak tulajdonságok, minden egyszerű volt és valahogy belőlem fakadt. Beléptem egy fotocellás tudattérbe, és a fény hatására agyam képei mozogni kezdtek.
ÉLETBEN is szörnyűek - nem néztem hát a háború híradóbeli halott gyermekeire, sem arra a jóképű fiúra, akit egyszer a szemem előtt ütött el a taxi.
IGEN, ott feküdt a zebrán, fekete haja szétterült az éjszakában, mint tengerből kivonszolt moszat, és sírtam akkor, mert olyan fiatal volt, olyan szép, olyan idegen, és - halott.
NÉHA összerezzenek most is, ha eszembe jut, hogy a halál itt áll mindannyiunk bal oldalán, nem csinál mást, csak figyel, mikor adod fel, csak várja az ő idejét.
TÚL SOK szépséget, boldogságot tükrözünk ki a semmibe, nem gyűjtjük össze, hogy eltegyük télire, hogy akkor is nevethessünk, ha nem süt a nap. Vidám képeket akarok...
SZERELEM - nem, erről nem! Csak mentem tovább a hidakon, melyek ringatóztak, és a víz tűnt szilárdnak és biztonságosnak. Lassan elértem Hozzád, de ez a hit
SEM ELÉG, mert itt minden relatív, semmi sem áll önmagában, itt minden rész egész, ezért nem tudhatom, hogy ez az összekeveredett valami Te vagy én vagyok, és visszavenném magam mert sok, olyan sok hiányzik belőlem így.


Utoljára változtatva 03-03-2005 @ 01:56 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 03-03-2005 @ 02:14 pm)

Comment: Ó igen. Ez az álom/látomás maga a Lélek: útjaival, furcsa színeivel, teljességével. Nagyon jó olvasni egyszer, többször. Örülök, hogy látod ezt a világot, és gratulálok, mert remekül le tudtad írni.


Hozzászóló: khama
(Ideje: 03-03-2005 @ 02:53 pm)

Comment: Döbbenetesen jó amit, és ahogy írtál... Beindítottad az agyamat, néhány dolgot ugyan másképp gondolok, de az írás nagyon jó. Gratulálok.


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 03-03-2005 @ 03:41 pm)

Comment: Szívből gratulálok!!!! Kitűnő írás!!! (jaj, a felkiáltójelek... elszaladt az ujjam:))) )


Hozzászóló: tilia
(Ideje: 03-09-2005 @ 05:51 pm)

Comment: Köszönöm... jó érzés tudni, hogy ezek nem céltalan, kallódó sorok...


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds