[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 55
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 56

Jelen:


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Ez az a nap
Ideje:: 03-09-2005 @ 07:54 am

  Hajnalban kelt, ahogy szokott. Régen, fiatalabb korában imádott aludni, de egy ideje mindig korán ébredt. Kibotorkált a konyhába, ivott egy pohár narancslét, hadd múljon a keserű íz. Jöhet az első cigaretta. Az első mindig a WC-ben. Hál'istennek az emésztés még rendben. Borotválkozás, zuhany, öltözés. Mint tegnap.

Öt-ötven, indulás a buszhoz. Cigi 2. A megállóban sokan állnak. Lesz még űlőhely? Megjött a busz. Tumultus, utolsónak száll fel. Így szokott lenni. Csak egy órát kell kibírni. A zsebéből előveszi a sportújságot. Már régóta nem érdekli, de rutinból minden reggel megveszi. Legalább telik az idő. Hát ma is eltelik, hisz csak egy óráról van szó.

Jó ez a nap! A busz nem áll sokat sorban, időben érkezik. Gyors reggeli, átöltözés, fehér ing, nyakkendő, tükör, mosolypróba. Kezdődhet.

Az elsö vendég mindig izgalmas, meghatározza a nap hangulatát. Mocsok-szar. Hisztis, nagyképű királyfi. Mosoly, tolerancia, udvariasság. Ettől a másik még rosszabbul érzi magát. Nem lehet valami jó királyfinak lenni. Sohasem vágyott rá.

Az ebédidő az jó. Lehet egy kicsit zsibbadni. Enni különben is szeret. Az idő múlik, közeledik a négy óra. Feszűltség, az adrenalin ömlik. Késésben van. Sikerül-e, amit vállalt? Sokesélyes. Fohász a megnemnevezetthez. Talán segít. Ha nem, jön a magyarázkodás, mentegetőzés.

Jó ez a nap! Sikerült. Adrenalincsökkentés-három sör. Vagy több, vagy kevesebb. Mindegy. Cigi 42, de ez már nem számít, csak az a finom köd. A buszon kicsit alszik. Csak egy kicsit.

Otthon, édes otthon. A gyerekek már alszanak. Fáradtan a fotelbe roskad.

Hajnalban kel, ahogy szokott. A fotel kicsit töri a derekát és a TV is csak serceg... 



Utoljára változtatva 03-09-2005 @ 07:54 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 03-09-2005 @ 08:01 am)

Comment: Jó megírtad. Az élet általában ilyen taposómalom.


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 03-09-2005 @ 03:49 pm)

Comment: Tengeresz!..igyal me 3 sort, szivjalk el meg egy csomag bagoot, csokkentesdd adrinalinodat minimalis szintr, fujtass 2 nagyot, hogy dagadjon vitorlad szele - hogy legyen cuugod irni meeg ilyet!...ilyen!..az eelet....


Hozzászóló: tengeresz
(Ideje: 03-09-2005 @ 05:35 pm)

Comment: Szkallas, mindig megmosolytatsz!


Hozzászóló: ukume
(Ideje: 03-09-2005 @ 08:16 pm)

Comment: Nocsak:) Ha nem vigyázol, észre sem veszed, és kiadod magad:))


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 03-09-2005 @ 08:48 pm)

Comment: nocsak:))


Hozzászóló: Lev
(Ideje: 03-10-2005 @ 12:19 pm)

Comment: és az egészben a legrosszabb, hogy reggel serceg a tévé...


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds