[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 217
Tag: 1
Rejtve: 1
Összesen: 219

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.


mellow.gif
Becsületsértés...
Ideje:: 04-13-2005 @ 12:52 pm

A nő becsukta maga mögött az ajtót ,és mosolyogva elindult a lépcsőn lefelé . Egy-egy ilyen délután mint egy vitaminkúra úgy hatott rá .Vidáman lóbálta apró retiküljét , hozzá halkan dúdolt valami régi slágert ,amihez a cipője kopogása adta az ütemet .Kinyitotta a kaput és kilépett a valóságba. A hazafelé vezető utat mindig sétálva tette meg ,mert szüksége volt az áltváltozáshoz némi időre , és a bűntudattal is jobb egyedül csendben egyezséget kötni ......Minden egyes alkalommal végigment a" hogyan jutottam idáig?" kérdésen és többnyire válasz nélkül maradt.Pedig minden olyan szép volt mint a mesében .....fiatalok voltak és szerelmesek , és mikor megszülettek a gyerekek akkor vált kerekké a történet . A férje sikert sikerre halmozott az üzleti életben ,fogadások, üzleti vacsorák, tárgyalások kötötték le minden idejét...talán itt kezdődtek a bajok. Valahányszor visszagondol az elmúlt 8 évre , mindig rácsodálkozik hogy mit vár még, milyen csoda történhetne hogy a férje újból a feleséget, a nőt lássa benne ,és ne valami cselédet......

Befordult a sarkon , a járda mellett ismerős autók sorakoztak ,köztük hirtelen megpillantotta a sajátjukat is . "Tehát itthon van a ház ura"- szögezte le magában . Kinyitotta a kaput ,felszaladt a lépcsőn , és a zárba illesztette a kulcsát . Nem ment bele . "Ez furcsa....."-gondolta. A miérten nem töprengett inkább becsöngetett .

-Szia Drágám ! -udvözölte a férfi feszült mosollyal.
-Szia! Mi történt a zárral?- kérdezte a nő.
- Lecseréltem. Mindjárt beavatlak a történetbe ,de előtte mutatok valamit ,és persze magyarázok hogy megértsd . Gyere !- és elindultak a nappalin át egyenesen a férfi dolgozószobájába.

-Nos ! Ülj csak le....
Az asszony lehuppant a súlyos bőrfotelbe ,és kezdte úgy érezni magát mint egy ketrecbe zárt állat.....fázósan összehúzta magán a kardigánját és várta a fejleményeket.A férje elé állt, és az íróasztalnak dőlve magyarázni kezdett :
- Tudod... - kezdte halkan és a távolba meredt , hosszú szünetet hagyott a nyomaték kedvéért - ....az emberek nem értékelik azt ami megadatott nekik .Néha nem elég a "sok"....mégtöbb kell. Aztán van akinek ebből is elege lesz és azt mondja ....."nekem más kell".A becsületes emberek megérdemlik hogy VALAKI megtisztítsa Őket a szennytől, a mocsoktól .....- mire idáig elért izzott a haragtól, majd eszelősen felnevetett- Tudtad hogy van egy új vállalkozásom? Nem mi?-most már kiabált .Meglazította nyakkendőjét és tovább folytatta.- Egy magánnyomozói irodát nyitottam . Jó mi? Én bíztam benned....mindent megkaptál....és mi a hála? Ez! - A kezében egy videokazetta volt .

Súlyos csend telepedett a szobára. Az asszony megsemmisülten ült és úgy érezte hogy talán már nem is létezik.....Vége. El kell mennie , ez már biztos......a zár......ezért lett lecserélve....
- Egyedül éreztem magam , sosem voltál velem, nem figyeltél rám.....Tudom súlyos dolog ez....összepakolom a gyerekek holmijait és még ma elmegyünk....-suttogta a nő szemlesütve .
- Csak Te mész Drágám! Persze mehetnek veled ha úgy döntenek.....de előtte közösen megnézzük ezt a filmecskét.Igaz nem nekik való , de lássák csak mit művelsz .....Teee olcsó...!

A nő felállt a fotelból, hangtalanul kiment a szobából , úgy érezte mindjárt összeesik... Összeszedett néhény ruhát, egy-két fehérneműt,és elhagyta a házat....

A férfi elégedett volt . Hangosan nevetni kezdett. Elővette a telefont és tárcsázott:
- Szia Évikém !Igazad volt, tényleg megcsalt.....Egy zseni vagy ,mindent bevett! A magánnyomozós irodát, a kazettát, mindent!!!- nevetett tovább .-Önként dalolva ment el, és a gyerekekre sem tart igényt...minden az enyém marad.



Utoljára változtatva 04-13-2005 @ 01:15 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: khama
(Ideje: 04-13-2005 @ 01:55 pm)

Comment: A végével teljesen letaglóztál. Hogyan használjuk ki és tegyük tönkre a másikat maximálisan. Profi a módszer.


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 04-13-2005 @ 02:05 pm)

Comment: juj! ez fájt!


Hozzászóló: yuddi
(Ideje: 04-13-2005 @ 07:59 pm)

Comment: Nagyon jó az írásod. De szerintem a legtöbb nő nem ilyen.Mert sokan ismerik azt, hogy a legjobb védekezés a támadás :). Judit


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.54 Seconds