[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 143
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 143


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Ándörgránd
Ideje:: 05-04-2005 @ 02:48 pm

Talán ott kezdődött, hogy 6. 43 –kor, Sándor – munkatársainak csak „Sanyibazeg!” – nagyon csúnyán mellényúlt.
Pedig figyelmeztetve lett.
„Sanyibazeg! Mindig fölülről kezd, bazeg, különben rád omlik a fal bazeg, oszt hívhatjuk a mentőt! He-he!”
A munkavédelmi oktatásnak ezzel vége is szakadt.
A helyben végzett íriszdiagnosztika is csupa pozitív előjellel kecsegtetett.
Az IQ képzeletbeli nyelve alulról csapdosta a mágikus 100-at, és a Moszkva téren székelő Fejvadászcég kirendelt tagozata PR-estül, mindenestül, Sándort találta legalkalmasabbnak a feladat elvégzésére.
Gyakorlott fekete munkaerőként, még az alkalomhoz tökéletesen megfelelő öltözékkel is rendelkezett.
Bézból sapka: zuhanó tetőgerenda esetére.
Rózsaszínben játszó bermuda: a horzsolások kivédésére.
Végül, de nem utolsósorban, egy három számmal nagyobb, vászon tornacipő, amit legutóbb a vöröskeresztes vásáron, áron alul szerzett be.
(Utóbbit nézzük el neki, hiszen Sándornak még sosem esett lapra szerelhető satu a lábfeje tájékára. A sorok írójának viszont igen.)

Talán ott kezdődött, hogy 6. 43-kor, Sándor sorsa összekalimpálódott az enyémmel.

Sándor nem volt buta gyerek, csak elmélázott néha, és fütyült a majdnem atyai jó tanácsra, hogy bizony, ha falat bontunk, azt nem alulról kezdjük, mert kártyavár-feeling lesz belőle...

Már csak a „Sanyibazeg! Sanyibazeg! Hívjátok a mentőt bazeg!” –re emlékszem, mert, ahogy jelezetem, a történet 6. 43-kor kezdődik.
Pontosan 3 órával azután, hogy párnára hajtottam a fejet, az összevissza gondolatoktól hemzsegőt.
A trópusi éghajlat miatt (30 celsius!) nem tudtam lefagyasztani az agykérgen belül üzemelő winchestert, ezért folyamatosan újra indult, képekkel, zajjal, zörejjel, és semmiképp sem akart kéz a kézben elsétálni Álom bácsival, abba a tartományba, amiről majdnem olyan keveset tudunk, mint az élet utáni dolgokról.

Az van, hogy Karinthy Tanár úr, rengeteg olyan témakört kivégzett, amiről úgy érdemes lenne.
Ezért most pihenőpályára tesszük az alvás izé témát, és receptre írjuk fel az „Álmatlan éj” című humoreszket, az előbb említett bácsitól, mert remek, mert muszáj, és annyira, de annyira „élet-ember” szagú, hogy ilyet csak ő.
Meg mondjuk Molnár.
Meg Szép Ernő.
Meg Márai.
  
Tovább!

Abba a pillanatban ébredtem föl, miután Sándor a bontásra váró téglafal fogságába esett.
Sokáig nem láttam semmit, mer’ nagy fal volt (nem kínai), nagy porral ellátva.
Mindenféle csúnya jelzőt mormoltam, mert nagyon elegem volt már, és különben is azon a könyvön dolgozom, aminek:
„Miért ne költözz olyan házba, ahol azt ígérik, hogy majd gyorsan lebontják a szemközti pajtát és csudapalota lesz belőle, ráadásul, ha két év múlva elkészül, folytatódik az egész, a mellette elterülővel?” lesz a címe.
(Munkacím. Dolgozom rajta.)

Sándor egész jól bírta a kiképzést.
Csak végtagjai, és jellegzetes bézból sapkája látszott ki a törmelékből.
A mentők hívása után a munkatársak azon tanakodtak, hogy a Fókuszt, vagy az Aktívot tárcsázzák inkább, hiszen az országnak szüksége van erre az információra, mer’ ez egy olyan.
Végül mindkét Nagykereskedelmit értesítették, akik légvonalban támadtak, és még a mentők megérkezése előtt lecsaptak a szaftos sztorira.
„Rakjatok még egy-két téglát a Sanyira! Köszi!”

Sanyinak szar napja lett, és ennek következében nekem is.
A fent említett sorsösszefonódás miatt.
Persze azt nem láthattad a közéleti magazinok egyikében sem.
Nem láthattad, hogy Sándor félrenyúlása miatt 3 órás alvásban volt részben.
Hogy az ingerküszöböm áthelyezte tartózkodási helyét a mélygarázson túlra, és tovább.
Steve Zissou és csapata valahol az Édes vizekben, jóval a nagy felfedezés, a Párduccápa mélysége alatt látták elsuhanni, és tovább.

A helyzet nem rózsás, de nem is tragikus.
Áldozatok száma 5-6 fő.
A gyógyszertáros.
Fagyi árus lány.
Az újságos.
Pénztáros a boltban. (Oda többet nem megyünk!).
És egy-két járókelő.

Igen.
Átharaptam a torkukat.
De jó, hogy nem dolgoztam!
Atyavilág!

Közben Sándor felépült.
Kutya a baj.
Még neon zöld mellényt is kapott.
Az azért kell, hogy a fal, ha dőlne, idejében figyelmeztesse őt.
Ablakon kinézve látom, ahogy cigiszünet van.
Sándor nagyokat gesztikulálva sztorizik.
Kollégák röhögnek.
Minden rendben.
A legnagyobban.

Csak az én küszöböm…
Azt ki szerzi vissza?



Utoljára változtatva 09-28-2006 @ 10:30 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anonyma
(Ideje: 05-04-2005 @ 03:06 pm)

Comment: Hát, nagyon bírlak! Hiányoztál...írj gyakrabban! Ez is egy olyan életkép melyet csak te tudsz így...hát ezért kellesz ide. De nagyon! :)


Hozzászóló: csingi
(Ideje: 05-04-2005 @ 03:40 pm)

Comment: Hát ez jó! :))) Hoztad a formádat. Azt hiszem kritikailag értelmezhetetlenek, mindössze az élvezhetőség felső határát meghaladóak az írásaid. Magyarul "butára röhögöm magam" tőlük. De ez persze a stílus dícsérete, a mély társadalmi szatíra egy az egyben lejön. :))))


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 05-04-2005 @ 04:30 pm)

Comment: Ez eszméletlenül jóóóó!! De melyik nem? :))))))))


Hozzászóló: veva
(Ideje: 05-04-2005 @ 09:27 pm)

Comment: A munkahelyemen beleolvastam, rikkantottam vagy kettőt - felriasztva a kolléganőmet a munkájába való belebújásból, aztán rájöttem, hogy kissé hosszú (mhelyi olvasásra), ezért kinyomtattam, s odanyomtam a kolléganőm orra alá, hogy most már olvassa is el (és ne nézzen hülyének a magamban-vihogásért)! Ő sem tűrte hang nélkül! :))


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 05-05-2005 @ 05:21 pm)

Comment: A rekeszizmaim köszönik az edzést. Tökéletes. Az volt az érzésem látom szegény Sanyikát és az egészet.Bár tragikus, amirő írsz de röhögés nélkül megállni nem lehet. De nem is kell, hiszen a problémákra a figyelmet felhívni talán a legjobb eszköz a Tied!!! :)))))


Hozzászóló: Paulus
(Ideje: 05-05-2005 @ 08:50 pm)

Comment: Ténylegjóhumoros.


Hozzászóló: Netelka
(Ideje: 05-06-2005 @ 09:04 pm)

Comment: Jaaaj, te, ez tokostul-vonostul szuper volt :) Imádom ezt a humort :) Mellesleg nem kaptam meg a leveled.


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.35 Seconds