[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 310
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 310


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.


unsure.gif
próbálkozás
Ideje:: 06-04-2005 @ 09:59 am

Ez a második próbálkozásom tehát lehet hogy gyenge lesz egy kicsit:)

Süt a nap és kintről vidám madárcsicsergés hallatszik. Július közepére jár, az árnyékban is 32 fok mérhető, kánikula van. Sok a dolog és a város mint szorgos méhraj igyekszik a szokásos mederbe terelni a dolgokat. Nagy a sürgés-fogás mindenfelől vidám, mosolygó arcok tekintenek vissza ránk, csengő nevetés és jókedv fogad itt minden erre tévedőt.

De nem mindig volt ez igy itt Honourville-ben Nemrégiben különös, meghökkentő események sorozata követte itt egymást, nem kis fejtörést okozva ezzel történetünk főszereplőinek.

Ebben a kis városkában élt Daniel és Susanne Hurley édesanyjával Elinorral és apukájukkal Sergei-el. Tenesse-ből érkeztek ide majdnem 2 évvel ezelőtt, amikor is Sergeit áthelyezték ebbe a kis városba h. itt bővitse a Steve és tsai mérnöki és tervező iroda ügyfélkörét és növelje jóhírüket. Elinor sem aggódott túlságosan mivel ő tanárnőként dolgozott és rögtön meg is pályázta a gimnázium tanári posztját amit el is nyert

Eleinte mindannyian nehezen viselték a hirtelen jött változást, a szülők nem kevésbé, mint a 9 éves Daniel és a 14 éves Susanne. Nem ment könnyen a beilleszkedés sem az új környezetbe, de pár hónap alatt megismerték a szomszédokat, találtak barátokat és a városban is jól kiismerték már magukat. Bár az is igaz, pár évnek el kell még telnie mire teljesen beilleszkednek és a város részeivé vállnak ők is, mint a többiek.

A házukat a stonewall street-en találjuk meg. A ház egy csendes utcácskában áll,ami nyáron szinte mindig napfényben úszik, az eső ott csak nagyon ritkán esik. 2 szomszédos ház veszi körül, azt mondhatni elég jó szomszédsággal áldotta meg őket a sors. Bal oldalán lévő házban egy idősebb, 70 év körülni néni lakik, akinek egy tucat vagy annál is több macskája van. Hozzá heti 2x jönnek rokonok látogatóba, szerda és szombat délután, de mindenki sejti már hogy ha elhalálozna minden vagyonát szegény macskáira hagyná.

A jobb oldalon egy kétszintes gyönyörűszép fehér ház álldogáll hatalmas kerttel, amiben rózsákat gondoznak. Ebben egy bankár /George/ él a feleségével Michellel és a 15 éves fiúkkal Dilennel. George a nemzeti bankban dolgozik, 40 év körüli, kicsit pocakos, kellemes humorú ember. Bármilyen kritikus helyzetben feltalálja magát, mindig meg tudja nevettetni a körülötte élőket. Michelle már a 30as éveinek a végében jár, mindazonáltal ez meg sem látszik rajta. Barnás haja hosszú hullámos fürtökben omlik le a vállára, átható tekintetének senki nem tud ellenállni, gyöngyöző kacajától pedig mindenki jobb kedvre derül. Fiúk, Dilan nagyon hasonlit Michelle-re bájos arcvonásaival mindenkit elbűvől, bár a csintalanságot és a rosszalkodást meg édesapjától örökölte. Nagyon kedves az egész család barátságosak jól neveltek, ezért nem csoda h. sorsuk szoros kapcsolatban lesz főhőseinkével.

Az utcától párszáz méterre található egy tiszta kék vizű tó amit nyáron fürdésre és horgászásra egyaránt mig télen korcsolyázásra lehet használni. Igy nyáron ilyen jó időben sokan használták ki az alkalmat és töltötték e tónál a szabadidejüket a friss levegőn. A tó mellett 10percre egy csendes kis erdő húzodott közepén egy tisztással és egy dombbal, fürödve a napsütésben. A tisztás gyakori piknikhelyül szolgált a város lakóinak, míg a a dombon a siklórepülés rejtelmeit lehetett elsajátítani.

Egy ilyen napfényes szombat délutánon határozta el a két család, hogy lemennek a tóhoz piknikezni, fürdeni és kicsit lazitanak a szabad, friss levegőn. Gyönyörű idő volt, a hőmérő higanyszála 30 fokot mért árnyékban is, de a tó friss fize lehűtötte a felmelegedett testeket. Jó hangulatban telt  a délután, sokat beszélgettek, megebédeltek aztán mig a gyerekek játszottak a vizben a szülők kint a parton elálmosodva beszélgettek egy-egy fa árnyékában.

Nemsokkal később Dilen felvetette, mi lenne ha emennének az erdőbe sétálni egyet, epret gyűjteni, odaszólt a gyerekeknek:

-Mi lenne ha elmennénk a tisztásra egy kis epret szedni, benne vagytok? - kérdezte tőlük.

-Rendben, jól hangzik. - válaszolták a többiek.

Ám Susan el kezdett aggodalmaskodni:

- De Dilen nem kéne szólni apuéknak?- kérdezte Susanne

Mire felébrednek már itthon is leszünk - válaszolta, és látszott rajta nem repes túlzottan az örömtől h. felébresszék a felnőtteket. De végül Susanne addig nógatta amig felkeltették őket és elmesélték mi a helyzet. Nekik is annyira tetszett az ötlet, hogy elhatározták közösen fognak nekivágni a nagy eper szedés hadműveletnek. Felszedték a csomagokat és elindultak az erdő felé...

 Folyt köv

 



Utoljára változtatva 06-05-2005 @ 06:55 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csizi
(Ideje: 06-04-2005 @ 10:45 am)

Comment: Várom a folytatást, akkor többet tudok majd hozzászólni, Üdv!


Hozzászóló: szimbolum
(Ideje: 06-04-2005 @ 11:42 am)

Comment: Kíváncsi vagyok a történetre, várom a folytatást:-)


Hozzászóló: Anthyon
(Ideje: 06-04-2005 @ 12:01 pm)

Comment: :) kimondottan kivancsi vagyok a folytatasra... ugyhogy tessek megirni...


Hozzászóló: _zizike_
(Ideje: 06-04-2005 @ 01:29 pm)

Comment: Egészen jól érzékeltetted, hogy itt valami nagy gáz van készülődőben… :) Engem spec. mindig zavar kicsit a történet elején a sok idegen szereplő, még több megjegyzendő névvel, de majd csak megbirkózok vele! :) zizike


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 06-04-2005 @ 01:55 pm)

Comment: Angyal!Ez egy nagyon jó kezdés,...és libabőrős lettem,...csak nem horror lesz e mű? Bár mit is irsz olvasni fogom,,,mert izgalmasnak igérkezik!!!!


Hozzászóló: Secret_writer
(Ideje: 06-04-2005 @ 04:31 pm)

Comment: Remekül fogalmazol!Bár én is így tudnék!:)))))))))Várom a folytatást!:)))))))))


Hozzászóló: szkallas
(Ideje: 06-05-2005 @ 04:53 pm)

Comment: elso betekintes alapjan, nagyon jo "probalkozsnak" talalom, majdnem teljesen jo minden, egy ket dologra - mivel priviben kertel, kivancsi vagy velemenyemre - felhivnam figyelmedet, ezt priviben megirom, itt tul hosszu lenne... Most ennyit irok hsz-kent, ezehez : indulasnak tobb is, mint jo! .. lathatod mikent reagaltak itt - sokan, bizato sorokat irtak..


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 06-05-2005 @ 07:06 pm)

Comment: Nagyon tetszik, izgalmasnak igérkezik. Jól szövöd a szálakat. Tessék folytatni. :)))))


Hozzászóló: fenyesi
(Ideje: 06-06-2005 @ 07:12 am)

Comment: Olvastam a Próbálkozás c. írásodat Kedves Angyal! Tulajdonképpen nem tudok semmit sem Rólad :cry: Ez (lesz) az első prózád, vagy "túl vagy " néhány próbálkozáson? Egy jó ötlet még nem minden. Amennyiben nincs meg a külső, akkor hiába az esetleges remek gondolat :roll: Csatlakozva szkallas barátomhoz, amennyiben észrevételt is elolvasol, meghallgatsz, átgondolsz, akkor csak írj egy válaszprivit, és megírom! Amennyiben elegendő, ha örömödre írsz, és arra kedves hozzászólásokat kapsz, akkor csak írj! (...de amikor lehetne jobban is :!: :wink: ) Üdvözöl fényesi


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds