[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 216
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 216


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: Amatőr Irodalmárok Klubja!


Amatőr Irodalmárok Klubja!
[ Amatőr Irodalmárok főoldala. | Regisztrálj! ]

Csatlakozz te is közénk! A tagjainknak lehetősége van saját írásaikat publikálni, és a többiekéhez hozzászólni.

Éjszaka IV.
Ideje:: 06-04-2005 @ 12:44 pm

Fülledt ez a nyári éj, utolsókat rúgja a forróság. Hatalmas bulival búcsúztatjuk az önfeledt időt. Mindent megiszunk ami a poharunkba kerül, a hangulat sokadszorra is a tetőfokára hág. Elmúlik az éj fele az udvaron állva a meztelen holdat figyelem, ő sem szemérmes. A többiek lassan elalszanak, csendben lézengenek az éberek. Mindenki jócskán adott az ivászatnak, Dionüszosz nem forog égi sírjában, az biztos. Lehet, hogy feltámasztottuk a mámor ősi istenét? Míg ezen tűnődöm léptek közelednek, majd megtorpannak mellettem. Állunk, én a gombjaimmal bajlódom, az ing rossz választásnak bizonyult. Kérdezi, hogy mit csinálok, sejtelmes mosoly játszik a szája szögletében. Magyarázom a rakoncátlan gombok okozta problémát, szívből nevet rajta. Most már a poén kedvéért rántja meg az ingem szélét, cinkos gombjaim kajánul megadják magukat. A piros csipkecsoda elővillan a holdfényben, szinte harsog a félhomályban. Összefogom a ruházatom, nevetve fedezékbe vonulok az udvar legtávolabbi sarkába. De Ő könyörtelen, a sarkamban van, furcsa lángolást érzek. Kiabálok, hogy hagyjon, had öltözzek fel, ám meglepődve döbbenek rá, hogy magamban teljesen másra kérem. Nem is enged, már előttem áll, keze az ingem alá csúszik. Valami ebben a pillanatban végérvényesen megváltozott. A másodperc törtrésze alatt elmosódtak a határok, kapcsolatunk határai. Ravaszul gáncsot vetek neki, elterül, diadalmasan fölékerekedek. Már nem nevetünk, fülemben dobolni kezd a vér, alig kapok levegőt. Számat az Övére tapasztom, nem csókol vissza. Sebaj, könnyedén lejjebb siklok, a nyakára. Bőre felforrósodik, ütőere lüktetni kezd érintésem hatására. Most már hagyja, hogy megcsókoljam, felizzik körülöttünk a levegő. Nyelve végigtapogatja a számat, vad táncba kezd az enyémmel. Felsóhajtok, bőröm feszül az elviselhetetlen forróságtól. Mindjárt elájulok, a fejem is belesajdul ebbe a lángolásba. Leveszem a pólóját, megkóstolom a vállát, a mellkasát, a hasán kalandozom. Felhúz magához, kibont az ingemből, bőrünket összeolvasztja a vágy. Szenvedélyesen csókol, megharapja a nyelvem. Megőrülök, elemésztődöm. Az övére siklik a kezem, nem gondolkozom. Zajt hallok, feleszmélek. Elkeseredetten ülök fel az ágyamban. Pólóm izzadtan tapad rám, bennem élesen lüktet a beteljesületlenség. Dühödten csapok a párnára, könnyek marják a torkomat. A paplan alá menekülve felzokogok. Miért hiányzik ennyire? Közben csendben megvirrad a külvilág. Én pedig érzem a nyelvemen a foga nyomát.


Utoljára változtatva 06-04-2005 @ 12:44 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Irodalmár profil
Irodalmár profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: csizi
(Ideje: 06-04-2005 @ 06:51 pm)

Comment: Szerintem jól írsz , írj még! Üdv


Irodalom ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.39 Seconds