[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 130
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 131

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


blink.gif
Rasszizmus vagy önvédelem?
Ideje:: 11-14-2015 @ 07:54 pm

Jó lenne komolyan venni az ISIS egyre növekvő brutális fenyegetését komolyan venni tisztelt "liberális baloldali" veztőinknek Európában.
Lehet a bevándorlást visszautasító konzervatív oldalt fasizálódással vádolni, de ez nem vezet sehova.

Válogatás nélkül beengedni hadköteles vagy már harcban edzett férfiakat, magában hordozza a Párizsban történteket.
Természetesen én is tudom, vannak menekültek kiket a félelem hajt Európába, de amíg nincs lehetőség a tökéletes szűrésre nem szabad ártatlan áldozatokra engedni "Allah" haragját!
Ne értsen félre senki!
Az Iszlámra hivatkozva gyílkolni semmivel sem nagyobb bűn, mint bármelyik izmus hatása alatt, vagy Jézusra hivatkozva, a bűn az bűn!
Az, aki ilyen cselekedetre képes, nem tartozik sem a BTK sem a PJT törvénykezései alá. Egyszerű az indok, nem EMBER!
Elgondolni is félelmetes mi történne hazánkban, ha ma azok az irányvonalak, pártok, emberek lennének hatalmon (DK és társai) akik támogatnák Európa kontroll nélküli befogadó magatartását.

Gondolkodjunk együtt! Írjátok le Ti, hogy gondoljátok?


Utoljára változtatva 11-14-2015 @ 08:09 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 11-14-2015 @ 08:23 pm)

Comment: Rettenet és borzalom. Akik erre képesek milyen emberek? Milyen anya, apa nevelte őket? Mitől válik valaki olyan fanatikussá, ami felülír minden emberséget, életösztönt? Gondolatok születnek bennem az áldozatok, a ma kiszolgáltatott emberek védtelenségéről, a hétköznapokról, hogy merre halad a Világunk. A szívünkbe befészkelte magát a félelem. A terrorizmus hazudik!! A terror, az ártatlanok meggyilkolása minden vallásban a legnagyobb bűn! Az volt a keresztény hittérítés is, és bűn az iszlám vallás mögé bújtatott terrorizmus is.


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 11-15-2015 @ 10:26 am)

Comment: A történtek - az Unió legnagyobb tragédiája - köszönhetőek a még mindig vakon tapogatózó ( óvodásszintű elmével és előrelátással rendelkező) Uniónak! Az Iszlám - ahogyan mindig is megalázta a nőket, édesanyákat, gyermekeket - most is gyáva nyúlként, aljas számításból, maga előtt tolja szerencsétlen, menekülésre kényszerített embertársait, akiket az Unió vakon, előrelátás nélkül fogadott be eddig. Pedig ők is eszközei a terrorizmusnak, Európa leigázásának. Ők nem maguktól jönnek! Akik küldik őket, és akik hívják őket, Európa árulói, ellenségei, gyilkosai. Ezért nem szabadna senkit beengedni, mert az ő életük a mi halálunk lesz. Nagyon sajnálom, hogy ezt kell írnom, de a közelmúlt történései is engem igazolnak - ezek tények, amelyeket nem lehet figyelmen kívül hagyni.


Hozzászóló: simonendre
(Ideje: 12-01-2015 @ 04:39 pm)

Comment: Sarkalatos kérdés Európának.A népvándorlást meg kell állitani, mert kontinensünk értékeit veszélyezteti.Ezt az inditékok felszámolásával lehet cask megoldani.a jelenlegi világrend alkalmatlan a háborúk kiküszöböléséhez, mert a veto joggal rendelkező ENSZ tagok érdekeit szolgálja ki.Új világrend felállitására lenne szükség, mely demokratikus kell legyen, a többség akaratát tükrözze,bármilyen káoszt okozó ország kéne ,hogy viselje a következményeket és a helyreállitás költségeit.Amig ez nem valósul meg, addig,nem lehet háború nélkül élni, mert felülkerekednek a különböző eszmék, melyek igyekeznek hatalomra kerülni,tömeghisztériával állandósulni.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.32 Seconds