[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 322
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 322


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

ÁFA csökkentés
Ideje:: 04-16-2016 @ 05:02 pm

Nagyon örülök az ÁFA csökkentési tervnek.
Szerintem ezzel mindannyian így vagyunk, nagyon jó lenne, de elgondolkodtatott a TESCO-ban, megvásárolt sertéscomb ára, ami 1180,- Ft/kg.
Hová lett az ÁFA csökkenés, ami egy-két hétig érezhetően tartott.
Érdekes összehasonlítást végzett a KSH adatai alapján a Pénzcentrum. Bemutatta, hogyan emelkedett 10 vizsgált alap élelmiszer ára Magyarországon az elmúlt 10 évben.
Sertéshús: 1000 Ft -> 1300 Ft 30 százalékos áremelkedés.
Marhahús: 1130 Ft -> 1810 Ft bő 60 százalékos növekedés.
Bontott csirke: 538 Ft -> 791 Ft bő 45 százalékos emelkedés.
Tojás: 22 Ft -> 38 Ft bő 70 százalékkal emelkedett és ennyiért apró.
Liszt: 75 Ft -> 135 Ft 80 százalékos emelkedés.
Tej: 168 Ft -> 230 Ft közel 40 százalékos drágulás.
Burgonya: 106 Ft -> 142 Ft közel 40 százalékos drágulás.
Párizsi: 729 Ft -> 1290 Ft az áremelkedés majdnem 80 százalékos.
Trappista sajt: 1230 Ft -> 1580 Ft közel 30 százalék.
Étolaj (napraforgó): 267 Ft -> 453 Ft 70 százalékkal lett magasabb.
Nem túl örömteli az eredmény.
Ebben, nagy szerepe volt az üzemanyagárak változásának, de miért nem változott ellenkező irányban is, amikor már az üzemanyag nincs az egekben.
Az ÁFA csökkenés valóban eljut majd a fogyasztóig?

Ismét egy miért, amire nincs válasz.


forrás: http://www.penzcentrum.hu/vasarlas/10_meglepo_teny_igy_dragult_az_eletunk_az_elmult_10_evben.1049147.html


Utoljára változtatva 04-16-2016 @ 05:18 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 04-17-2016 @ 01:45 pm)

Comment: Anna, nem, nem jut el... sok az "éhes" kereskedő (a termelőhöz nem jut el a haszon valahogy), a nép meg úgyis megszokta, hogy minden drágul. Szomorú ez, persze ha nincsen hatóság, aki ellenőriz és ha kell büntet, az árak elszabadulnak, ezt tapasztalhattuk/tapasztalhatjuk. Nekem a legszélsőségesebb példa a lakáspiac: a lakáspiaci áfacsökkentést szinte teljesen felszívta az építtetők pénztárcája (persze, olvashatjuk, hogy majd magasabb lesz ettől az építőiparban dolgozók keresete - nem lesz), és ugyanígy, a CSOK megjelenésével, hogy-hogy nem, a CSOK mértékével megemelkedtek a lakásárak is. Olvastam olyan hirdetést, hogy CSOK-kal 15,5 MFt, CSOK nélkül 13,5 MFt. Durva a piac, ha nincsen fölötte kontroll.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-17-2016 @ 04:46 pm)

Comment: Így van Béla. Ettől vagyok én is kiakadva. Nem elég intézkedést hozni, a körülményeket is meg kell teremteni, hogy el is jusson a célzottakhoz. Így ez csak megint egy kis réteg gazdagodását szolgálja.


Hozzászóló: winner
(Ideje: 04-17-2016 @ 08:04 pm)

Comment: Anna! Úgy van ahogy írod. Kezdetben a látszat kedvéért valami visszajut a fogyasztókhoz, az után szép lassan eltünik a sülyesztőben.


Hozzászóló: mickey48
(Ideje: 04-18-2016 @ 08:20 am)

Comment: Valójában, ha az adott áfakőr csökkentése nem jár együtt az adott termék árának befagyasztásával, mindig is a kereskedelem fogja lenyelni a hasznot. A hozott törvény a jelenlegi helyzetben csak fél törvény... Gyanítom, hogy a törvény megalkotása eleve megfontoltan zsebre megy, politikai látszatadomány...


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 04-22-2016 @ 02:23 pm)

Comment: Nem Anna, nem fog eljutni.:( A KSH-val és a Tescoval óvatosan. :))) Afelsorolt árak egy része biztosan van ahol igaz. Javaslom a hentest húsért.:) A Csanády utcában minden sertéshús 990 Ft/kg áron kapható. Ez bizony csökkenés.:))) Üdv.


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 04-22-2016 @ 03:07 pm)

Comment: Köszönöm Attila a javaslatot. Én is szeretem a henteseket. Sokat járok a VII. kerületi önkormányzathoz, és a Dohány utcában van egy jó kis hentes(em), szoktam ott vásárolni. De ott is változó az ár. Lassan vissza kúszik. :))


Hozzászóló: szusi
(Ideje: 04-28-2016 @ 08:09 am)

Comment: Anna, a folyamatok egy része csak elvileg visszafordítható. Szabad árak esetén az ÁFA is ilyen.


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 11-20-2016 @ 10:30 am)

Comment: Anna, az a problémám, hogy nem kevés a miért amire nincs válasz. Ígéretek vannak, az ember mindig várja a javulást, de a fogyasztóig nem mindig jutnak el a pozitív kormány intézkedések. Ismerek többgyermekes családot, ahol elkelne a segítség, pld. a CSOK, de nem jogosultak, nincs önerő összegük!!! Évekkel ezelőtt is számoltuk, beosztottuk a filléreket, most is. Időszerű a felvetésed.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.26 Seconds