[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 316
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 316


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Stílusos...
Ideje:: 08-24-2016 @ 08:43 am

Azt mondják a stílus maga az ember, nem szó szerint, de valami hasonlót érzek magam is... Azt is mondják, nem kéne vele foglalkoznom, de futok még egy kört és utána lezárom magamban. Addig is, míg ez bekövetkezik, megosztom veletek, hogy ne maradjon elvarratlan szál...

Azt írja az ember egy másik ember cikkénél az én hozzászólásomra reagálva, holott erre senki sem kérte fel, hiszen mindenki úgy értelmez egy cikket - gondolom - ahogy maga érzi, kiragadva a számára fontosat - a véleményem, tehát a sajátom. Nem?

Így gondoltam idáig, de vannak emberek, akik meg másként gondolják.

Egyszerűbb és érthetőbb, ha szó szerint idézem a hsz-ét. Hozzátéve, hogy a saját írásaimról már le van tiltva az illető személy. És az ominózus írás valaki más írónak a terméke, fantazmagóriája... Lehet benne valóság elem, de csekélyke köze van hozzá. Meglátásom szerint.

Erről a hsz-ről mi a véleményetek, amit nem az író, hanem egy kívülálló nekem szegezett, miután megfogalmaztam a véleményemet az írásnál?

"Zséva néne!

Már megint megmagyarázod a mechanizmust? Mondtam már nemegyszer, hogy a témáról írd meg a saját verziódat! Ha meg valamit nem értesz, akkor fordulj bizalommal a fal felé! Na jó, most az egyszer még segítek!

Tudod, hogy ebben az írásban mi a különbség a Kovács Jóska és a roller között? Nem? Akkor rollerozz csak bátran tovább! (:-D)

Pussza"

Megválaszoltam, mert úgy éreztem a válasszal nem maradhatok adósa, de finoman és visszafogottan. Persze belül dúlt az indulat, a sértettség, és szívem szerint elküldtem volna melegebb éghajlatra...stb.

Ti mit tennétek ilyen esetben, ha egy ilyen kéretlen - buzgómócsing - feszegeti a húrokat? Húzogatja a bajuszotokat? Lassan kifogyok a szókincsekből, hogy megértessem vele, nem kívánatos egyed. Az írásaimnál már régen nem az, de most másnál próbálkozik...



Utoljára változtatva 08-29-2016 @ 08:12 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: remete
(Ideje: 08-24-2016 @ 05:19 pm)

Comment: Csak nem Zsoltika?...a Magyar hon szépe?...hogy mit szólok?! SEMMIT!!...de annyit sem érdemel/nek......gondolkodtam kicsit, hogy megérdemli-e a nagybetűt, de lógjon a keresztjén, a lovagon...


Hozzászóló: zseva
(Ideje: 08-24-2016 @ 06:19 pm)

Comment: Kicsit higgadtabban már éppen azon gondolkodtam, hogy letörlöm ezt a kis bejegyzésem, amit azért írtam le nagy hirtelen, hogy szét ne durranjon a fejem. Ugyan ki veszi észre, hogy itt kérdez valaki valakitől? De szerencsére, összefutottam veled és máris könnyebben kapkodom a levegőt. Nem kicsit, nagyon felment a vérnyomásom. Egyszerűen nem tudom mi tévő legyek. Nem ez az első eset és azóta már két hozzászólással is megörvendeztetett. Nem titok, hiszen nyilvánosan ócsárol. Szívem szerint megosztanám veletek elrettentésül. Természetesen a magamét sem kihagyva... Hogy én mit tennék, ha ezt másnál tapasztalnám, hogy a cikkem fölött ütik egymást? Ezt is kifejteném, ha érdekelne valakit...


Hozzászóló: remete
(Ideje: 08-24-2016 @ 06:52 pm)

Comment: Hidd el nem ér ennyit az egész, hogy ezen idegeskedj! A másik: Sosem tudhatod, hogy hol ugranak a torkodnak! Én írtam erről egy versikét, mást úgysem tudok tenni...és mindig lesz, akinek más a véleménye, normális, vagy alpári stílusban előadva!... (tudatlanság, vagy az ellenkezője) Írtam privit is...másról!....és ne idegeld magad...a méreg sem filléres áru...a Corregáról nem is beszélve! :)


Hozzászóló: zseva
(Ideje: 08-24-2016 @ 07:50 pm)

Comment: Kedves István! Hallgatok rád és mostantól - még inkább - kerülöm az izgalmakat. Ezért hallgatok. Legalábbis megpróbálom. Köszönöm a véleményed! Pussz! :-)


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 09-01-2016 @ 08:58 am)

Comment: Amennyiben lehetséges töröld a hsz-t, a személyeskedés egyébként sem tolerálható, az adminnak is lehetne jelezni. Idegeskedni meg nem szabad, főleg egy ilyen "emberpalánt" miatt.:))) Üdv. Attila


Hozzászóló: zseva
(Ideje: 09-01-2016 @ 09:35 am)

Comment: Kedves Attila, megtettem.. szóltam az adminnak, másutt ez "moderátor" vagy "tündér".. Más írásánál tette a hsz-t az illető, így nem lehet részemről törölni... ezért kértem az illetékest szinte azonnal. Nagy sokára, több nap után, amikor már sokan olvasták az volt a reakciója, "csak kakaskodik"... ezzel a maga részéről el is intézte. Mit kezdjek vele? Tudod szabályok mindenütt vannak és én ezt tudomásul is veszem, élek vele ma már, ahol tudok.. Ma is fent van a nekem nem tetsző hsz. Senki sem szól hozzá, mert számukra - lehet - érdektelen.. Puszi, Éva :-)


Hozzászóló: zseva
(Ideje: 09-01-2016 @ 09:49 am)

Comment: Kedves Attila! Pontosítok. Idézem: "Kérem a moderátor segítségét! Kérem törölni ezt a személyeskedő és számomra sértő, lejárató, megalázó hozzászólást. Semmi nem indokolja, hogy ilyeneket írjon, főleg más cikkénél "..." Nálam le van tiltva már régóta, akkor miért nem hagy végre békén? Ugyanez vonatkozik az ezt követő hsz-ekre is! Már nem tudom, hogy kinek szóljak? kitől kérjek segítséget, vagy vegye már észre valaki!" A szabályok szerint erre a "moderátornak" reagálnia kellett. A válaszát pontosan idézem: "Csak kacérkodik veled!"


Hozzászóló: Attila61
(Ideje: 09-01-2016 @ 12:05 pm)

Comment: Én úgy gondolom többet nem tehetsz. A moderátornak kellene lépni, hisz kérted rá. Üdv. Attila


Hozzászóló: zseva
(Ideje: 09-02-2016 @ 04:17 pm)

Comment: Köszönöm Attila! Tudom. Megpróbálok nem foglalkozni tovább vele! Puszi :-)


Hozzászóló: lambrozett
(Ideje: 11-04-2016 @ 08:01 pm)

Comment: Szia. Sajnos szinte teljesen védtelenek vagyunk az efféle "cseszegetőkkel" szemben. Megéltem hasonlót, tudom miről beszélek. Alapjában tökéletesen mindegy, hogy mit teszel, teszel-e egyáltalán valamit... semmi nem számít. Szerintem... aki ennyire durván nyomja, annak ez a szórakozása, így vezeti le a feszültségeit...stb. Én egy idő után inkább meghúztam magam a saját érdekemben. De mindenki úgy tesz, ahogy jónak látja. Ölellek.


Hozzászóló: zseva
(Ideje: 11-05-2016 @ 08:34 am)

Comment: Szia! Örülök, hogy észrevetted ezt a kis panaszlevelem.. Bárcsak olyan egyszerű lenne! Hátraarc és a dolog el van intézve.. de sajnos nem vagyok az a fülem, farkam behúzós fajta.. mindemellett igazat adok neked és azoknak, akik azt mondják ne foglalkozzak vele.. de forr a vérem és olyankor fellázadok és megáll a józan eszem. A mai napig sincs ennek vége. Már ott tartunk, hogy ha egymáshoz nem, de külön írásban megfogalmazva próbáljuk egymást jobb belátásra téríteni. Sikertelenül, mert ez már olaj a tűzre... Itt már tűzoltásra lenne szükség, mégpedig odahatni az arra illetékeseknek... Ez viszont hiú remény!.. Puszillak!


Hozzászóló: lambrozett
(Ideje: 11-06-2016 @ 02:13 am)

Comment: Értelek én. Eleinte (évekig!) én is azt gondoltam, hogy nem hagyhatom magam és stb. De épp azért mondtam azt, hogy a "saját érdekemben", mert tényleg ezt hiszem. Nincs értelme kikészítenie az embernek magát virtuális bunkók által. Többnek érzem magam, mint hogy vitatkozzam olyanokkal, akik szándékosan kötnek belém és úgyis értelmetlen bármiféle ész- avagy szív-érv, mert azt élvezik, hogy dróton rángatnak. Puszillak én is. Szépéjt.


Hozzászóló: zseva
(Ideje: 01-11-2017 @ 08:11 am)

Comment: Nos, hogy mit érzek, hogy végre letörölték ennyi idő után a nemkívánatos cikket és hozzászólásokat? Talán egy kis elégtételt a keservért, ha késve is, de nem rúgták fel a szabályokat, annyira legalább nem, hogy eltüntették a szemem elől..


Hozzászóló: zseva
(Ideje: 02-14-2017 @ 11:19 am)

Comment: Kezdem elhinni Lambrozett is erre tapintott, hogy ez nem más, mint egy "virtuális bunkó"... vagyis semmit sem lehet ellene tenni. Lepörög róla minden jó érzés. A mai nap odaírta, hogy "egyszer állított a "nagyságom" előtt egy szobrot, úgy látszik ezt meg kell ismételje..." Tudjátok az a szobor egy brutális szöveg mellé csatolt bronz segget ábrázoló szobor volt. Ezt tette fel a nyilvánosba a pécsi polgármester és az én személyemet gúnyolva... Ezek után azt kell hinnem, ez az ember valóban nem normális! :-(


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.28 Seconds