[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 58
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 58


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Magamról ez+az
Ideje:: 12-02-2016 @ 08:20 pm

Régebbi szerzői nevem NeMo. Miért is? Mert azt gondolom, nem a személy fontos, aki ír, hanem a téma, amiről ír.
Sajnos itt, a Fullextrán a NeMo nevet foglaltnak jelezte a rendszer. Gondoltam, miért is ne, ha lesz végre egyszer némi anyagi tehetségem egy saját kötetre, úgyis ez lenne a címe, leszek hát itt, nálatok Sohamadár, már csak azért is, mert sokszor írok magamról madárként, néha főnix, néha csak apró kis kékmadár, ismét máskor nevén nevezett Sohamadár vagyok verseimben.

Sohamadár... 2010-ben született, és bár szerkezetében talán kissé suta, ez két okra vezethető vissza: egyrészt nem egészen 10 perc alatt írtam, másrészt sms vers. Reakció egy élethelyzetre, s mint ilyen csiszolatlan. Ettől még az sms vers műfajában szerintem egy kicsit jobb, mint amit valaha is olvastam a neten. Ez persze szubjektív, de volt szerencsétlenségem díjnyertes sms verset olvasni korábban, csak épp néhány dolgot nem értettem: példának okáért, hogy mitől vers valami, ha mocskon kívül mást nem is zsúfolnak bele???

Korábban néhányan azt mondták barátaim és írótársaim közül: ez olyan NeMo-s. :) Majd meglátjátok, valóban, van egy NeMo-s stílus. Első sorban érzésekről, azok általában képi kifejezésvilágában írok. Alkotásaim többsége képekből áll össze, lehet, elvontak, de tudnotok kell, én látom ezeket a képeket, amikor behunyom a szememet alkotás közben. Talán ezt hívják ihletnek? Nem tudom. Amikor írok, én egy kicsit egy másik dimenzióban érzem magam. Néha az az érzésem, nem én írok, hanem ajándékba kapok valamit, amit muszáj lejegyeznem.

Kedvenc témám a szerelem, és ez nem véletlen. Közvetlen ez után a tájak következnek, a gyönyörködés és gyönyörködtetés. Ritkán írok politikát érintő dolgokról, de előfordul. Megvan annak az oka, hogy miért nem, és ez nem a közöny, sokkal inkább a kilátástalanság, a cseberből vederbe érzés fentiekben, és a széthúzás lentiekben. Szólhatok én, fent süket fülek, lent is fent is önzés. No ezért nem, mert kesergőre nincs szükség. Inkább felállok, és keresem a következő megoldást, miután leporoltam magam.

Amúgy: verseket 1981 óta firkálok. Eleinte leginkább a fióknak, később, 1989 és 2005 közt jobbára hallgattam. 2005 egy olyan szerelmet hozott az életembe, amitől elébb nem jutottam sem levegőhöz, sem szóhoz, aztán elkezdtem írni. Van okotok hülyének nézni, a szerelem viszonzatlan, viszont olyan elemi erejű mind a mai napig, hogy túltenni magamat nem lehetett ezen "csak úgy". Végül építettem belőle egy barátságot. Azt gondolom, lélektársat nem lelni minden bokorban, így maradok, és szeretek tovább, és hogy a viszontszeretés mértéke és forrósága más, egyre kevésbé zavar. Az elfogadás mértéke csaknem mindig maximális volt, és ez az, ami valójában fontos.
Miután volt alkalmam sok mindent megtanulni az elmúlt években az érzésekről, az önzetlenségről és sok más léleksíkon megfogható dologról, igyekszem ezeket szavakba önteni, hátha másnak segítséget jelent. Nevezhettek ezért érzelgősnek, valójában azonban inkább szeretném, ha mások is meg tudnák tanulni, az érzelmeket lehet is, érdemes is kifejezni.

Civilben? Orvos vagyok abból a ritka fajtából, aki mind a mai napig hivatásként gyógyít, abból a ritka fajtából, aki azt gondolja, magyar betegeket akar gyógyítani Magyarországon, pont annyiért amennyi a fizetése. 3 lányom van, ők a kincseim, évjárat szerint 1989, 1997 és 1999.



Utoljára változtatva 12-02-2016 @ 08:32 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: zseva
(Ideje: 12-05-2016 @ 09:30 am)

Comment: Szia Marcsi!... Olvaslak. Egyelőre csak arra voltam kíváncsi, miből derül ki, ha nem szólnak hozzá, de olvasnak... Amit észrevettem, nem igazán népszerű a naplóírás itt, ezért magam ritkán alkalmazom... Nem sokat olvastam még idáig tőled, kevés van fent. Én sem itt kezdtem és általában régi írásokat teszek fel, másutt már lejárt lemez, de számomra minden egyes írásom kedves. Nem tudom mi a jobb, észrevétlennek maradni, és csak az írás kedvéért írni, vagy ha kommentelnek? Inkább az utóbbi, mert akkor úgy érzem figyelnek ránk. :-) Éva


Hozzászóló: Sohamadar
(Ideje: 12-05-2016 @ 09:14 pm)

Comment: Szia Zseva! Köszönöm, hogy figyelemre méltattál! Ha sikerül eljutnom az írásaidhoz, szívesen beleolvasok majd, pillanatnyilag itt még első sorban a navigálással gondjaim vannak, így inkább még csak véletlenszerűen olvasok. Az előző művészeti portált a szerkesztők törlésre ítélték; valaha csaknem 9000 tagja volt, majd a kétharmadát kiszórták, új helyre telepítették az oldalt új néven, új arculattal, ezz követően a fenntartásra kértek adományokat, amit sokan küldtünk is, most meg el akarták adni annyiért, amennyiért senki meg sem fontolja. Hogy mit is, amikor a fenntartást a tagok dobták össze? Őszintén nem értem, és szerintem a maradék több, mint 3000 tag sem. Mindenesetre a portál december 31-én törlésre kerül az ott leledző 300 versemmel, és azok hozzászólásaival együtt. Az új arculat óta a hangulat sem volt ugyanaz, a barátaim többsége 2 éve alig járt fel... Hozzászólás: én fontosnak tartom, mások szemével látni a művet mindig új perspektíva, ahányan veszik a fáradtságot, hogy oda is írják, mit látnak jót, rosszat. Sokat lehet fejlődni, ha tükröt tartanak alkotói munkánknak. Az írást amúgy akkor élvezem leginkább, amikor jó a kedvem és valódi játékká fajul a nyelvvel, képekkel, szavakkal, amit épp írok. Sokan mondják, gyerekverseket kellene írnom, de valójában a gyerekverseim mögött egészen más húzódik, aki figyelmesen olvassa, meg is láthatja. Majd hozok ilyet is. Mivel a szerkesztők a házirendben valami olyasmit kértek, hogy egyszerre ne árasszuk el az oldalt, legyen helye másnak is, igyekszem alkalmazkodi, de ígérem, apránként hozok én majd sok mindent. Köszönöm, hogy erre jártál és szóltál hozzám, itt még ritka, hogy megszólítanak. :) (Ami késik, nem múlik, biztosan lesz majd olyan, aki megkedvel engem is, talán a műveimet is)


Hozzászóló: a_leb
(Ideje: 12-14-2016 @ 08:16 am)

Comment: Marcsi, én ritkán járok erre, inkább az Irodalom Klub felületén igyekszem hozzászólni a felkerült írásokhoz, de örülök, hogy elolvastam a bemutatkozód? ars poetica-d? kis színest magadról? Örömmel tettem, azt gondolom (és ezt szolgálják a találkozók is) minél jobban meg tudjuk ismerni egymást mi, itt alkotók, annál nagyobb empátiával tudjuk egymás írásait olvasni, és fogadni az esetleg nem mindig hízelgő észrevételeket is a műveinkkel kapcsolatban. Van egy felület, az út oda: Fórum/Irodalmárok/FullExtra Arcképtár, ahol többünk rövidebb-hosszabb fotós bemutatkozóját is megtalálod, szerintem ez az írásod ott is helyén való lenne. Sok olvasót, sok kontaktot, jó élményeket kívánok itt neked. aLéb


Hozzászóló: Sohamadar
(Ideje: 12-14-2016 @ 01:46 pm)

Comment: Köszönöm, hogy nemcsak műveim (műveink), hanem személyem (az alkotótársak személye) iránt is érdeklődsz. Láttam a bemutatkozó oldalt, akiktől olvastam műveket, a bemutatkozást is igyekeztem hozzá biggyeszteni a fejemben, bár a rendelkezésemre álló idő mindig szűkre szabott. Ez a bemutatkozó csak egy apró útmutató, ígérem, nemsokára a Fórumba is küldök valamit, hogy aki szeretné ráakadjon. Ismerkedem az oldallal és veletek :) Örülök, hogy törődsz velem itt az oldalon, mert egyenlőre még egy kicsit magányosnak érzem magam. Sebaj, remélem, a januári találkozóra eljutok. Az AMF-en is a személyes találkozók hoztak minket közelebb egymáshoz :)


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.31 Seconds