[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 307
Tag: 0
Rejtve: 0
Összesen: 307


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

Három automatikus vers
Ideje:: 03-18-2018 @ 10:43 am

Szemek csipkefátylak között

Ezt már láttam. Akkor is mély hatást gyakorolt rám. Álmomban is Ő néz engem. Meg kell melegednem. Meg kell merevednem. Sóbálvány leszek. Lót felesége, az izraelita. Sirokkó fúj, ha Rád nézek. Sírokra lépek. Síkokra. Más dimenzióba. Eltévedek. Elrévedek. Mert nyitott szememmel nem látom, hol a testhatárom. Három vonal csak a lelkem. Míg ezt a hölgyet ki nem hevertem.


Ez egy vers, nagyon szabad. Repüljetek velem!

Mert én már nem tanulok, én már csak tanítok a novelláimmal: emberséget, hülyeséget, szerelmet, csalást, ostobaságot, dramaturgiát, párbeszédet, szójátékot, viccet, verset, prózát, borzalmat, piócát, hogy hogy kell másnak szívni a vérét, hogy az ne vegye észre, élősködést, erőlködést, ősködöt, örömködést, az örömkönnyet, ösztrogén szintet, arousal-szintet, művészi szintet, szintetizátort, a lelki védő sátort, pimaszkodást, és a másik tiszte-letét, a káromkodást finoman, kulturáltan, hogy kell őrizni a szemed, őrizni az álmod, őrizni az igazságot, őrizni a gazságot, őrizni a termést, őrizni a merést, a szenvedést, átvinni a csónakon a szerelmet, átvinni az átvitelt, átvinni a dalolást kotta nélkül ti-ri-ri-tával, hogy kell bánni a lelki hintával, bánni a szóval, a lasszóval, a drogprevencióval, a széppel, a néppel, a pórnéppel, a porfészekkel, a portrészekkel, a festővel, a képpel, a léppel, a májjal, a maja hieroglifákkal, a fákkal, a fűvel, a bőséggel, a mesterséggel, a mesterkéltséggel, a vesszővel, a ponttal, a kérdőjellel, az idéző jellel, az igazolással, a hamiskodással, a pornóval, a sztor-nóval, a timpanonnal, a timpánival, a nemi élettel az embernél, a vérrel, az egyezséggel, a perlekedéssel, a késsel, a villával, a kanállal, az ollóval, a porolóval, a sorolóval, a bana-litással, a banánnal, a talánnal, a talánnyal, a koldus tetűvel, a betűvel, a szimfóniával, a szimpátiával, a modettával, a mondottával, a rontással, a romlással, a porlással, a halállal, a szomjúsággal, a szívóssággal, a szinkópával, a színpompával, a szintezéssel, a légvár felépítéssel, a városiasodással, a Szodomával, a Gomorával, a gonorrhoeával, a nemi betegséggel, az éggel, az istennel, az ördöggel, a pörgővel, aki már nem tud megállni, a hajléktalannal, akinek nincs hol hálni, az őrszemmel, akinek nincs hol állni, az angyallal, akinek nincs hova szállni, a tromffal, a trollal, a broillal, a mollal, a dúrral, a sznobsággal, a skótsággal, a prolongálással, a rongálással, a szórvány kisebbséggel, és újra a széppel.


Tort ülnek rajtad

Koholt vádakkal elítélnek, kevés forintodért megítélnek. Jogod van hallgatni, mert felhasznál-hatják ellened. Mikor lesz újra végtelen a vágy? Sopánkodj, azt is halkan! Ne mozdulj többé ajkam! Ne mondd ki, ami gerjeszt! A fikarcnyi lét leteper, a boldogságon más hever. Szemét az úr feletted. Hiába kolompolsz. Itt a vég, ha nem látnád. Neked csak ezt kínálják. Tovább is tort ülnek rajtad. Kasztráltak rég a senkiházik. De törj ki magasra tartott karral, vívd a harcot! Ne szégyelld megmutatni az arcod! Ne lépj fel ellene félve, szorongva, szemérmesen! Száguldj csak fölényesen! A tűz márciusa a fegyver, ha az ember lelkében újra felkel.



Utoljára változtatva 03-18-2018 @ 10:43 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: katonabeci
(Ideje: 03-17-2019 @ 03:21 pm)

Comment: Nagyon tetszett a plaszticitása és a bölcsessége művednek.


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.29 Seconds