[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 254
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 255

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.


Confused.gif
Nyaralás Fullextrán
Ideje:: 07-12-2005 @ 10:13 am

Hosszú évek óta a nyaralást mindig megelőzte egy kiválasztási szakasz... mármint kiválasztani, hol tudjuk nem túl sok pénzből, azt az egy-két hét semmit tevést eltölteni. Legtöbbször valamelyik vízparti települést érte a megtiszteltetés. A szokásos menetrend: fürdőzés, napozás, olvasás, zenehallgatás, éjszakába nyúló beszélgetések, mindig ugyanaz. Ez az év más lett. Már januárban eldöntöttük, hogy az idei nyaralás árát egy új számítógépre, és Internet-kapcsolat létrehozására költjük. Mivel nálunk demokratizmus van a családban, 2:1-re megszavaztuk. A "2" természetesen a két fiam volt, akik így külön-külön géphez jutottak. Én, mint "1", el sem tudtam képzelni, mit fogok tenni, mialatt ők reggeltől-estig a számítástechnika eme - újnak már nem mondható - vívmánya előtt ücsörög. Megvettem néhány könyvet, és az első napok azok társaságában telt. Egyik délután a fiúk elmentek moziba - hiába, kell egy kis mozgás is! Ott maradtam én, a számítógép, és az Internet. Nézelődtem, keresgéltem, míg egyszercsak rátaláltam a FULLEXTRA oldalára. Kipróbáltam már sok irodalmi portált ezelőtt, de itt valami újra találtam. Ez egy mozgó sziget! Minden mozgásban van, még az én agyhullámaim is, ha ide belépek. Fórumok, cikkek, irodalmi alkotások, galéria, társkeresés... tiszta Kánaán. Ma van a szabadságom utolsó napja, és nyugodt szívvel állíthatom, ilyen kipihent már régen voltam. (bár a derekam a sok üléstől egy ici-picit fáj, de ez nem igen érdekel) Fitt vagyok, fejben. Annyi katartikus élmény talált rám ezen a szigeten, hogy csak kapkodtam a fejem. Köszönöm nektek a verseket, prózákat, cikkeket, melyekkel tartalmasan kitöltöttétek a "nyaralásomat"! Csak egy gond maradt: mi lesz az év többi napjával? A választ már sejtem: esténként újra NYARALOK!


Utoljára változtatva 07-12-2005 @ 10:13 am


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: kerlac
(Ideje: 07-12-2005 @ 12:05 pm)

Comment: Szerintem mi tartozunk köszönöttel. Általad, Általatok olyan ez a hely, amilyen. Ti teszitek szigetté, nyaralóhely is így válik belőle. Ti adjátok a savát-borsát, mi, adminok és modik legfeljebb az alapot adjuk hozzá. :)


Hozzászóló: veva
(Ideje: 07-12-2005 @ 12:38 pm)

Comment: További kellemes esti üdüléseket ezen a szigeten - nagyon örülök, hogy tetszik itt Neked! :)


Hozzászóló: Bogika
(Ideje: 07-12-2005 @ 03:24 pm)

Comment: Isten hozott!


Hozzászóló: agnes
(Ideje: 07-12-2005 @ 10:10 pm)

Comment: Mikor ide jöttem,,,én is igy voltam,...sokszor el is tévedtem,...tudod,...topikból ki....másikba be....Hurrá én is nyaralok!!!!


Hozzászóló: Julianna
(Ideje: 07-12-2005 @ 11:34 pm)

Comment: Hosszú kellemes nyaralást!


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 07-14-2005 @ 07:14 am)

Comment: Sőt majd rá jössz, nem elég csak este.... :)))) Jó, hogy itt vagy... :))))


Hozzászóló: Jodieline
(Ideje: 07-14-2005 @ 07:47 am)

Comment: Angyalka! Már rájöttem :)))) Ezért már a reggeli kávémat is a gép előtt szürcsölöm el, legalább fél órával előbb felébredve, mint szoktam. Lehet, hogy függő lettem? :)))))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.40 Seconds