[ Kezdőlap ][ Házirend ][ Blog ][ Irodalom Klub ][ Minden Ami Irodalom ][ Olvasóterem ][ Képtár ][ Műterem ][ Fórum ]
Hoppá !!!

Kedvenc versek
a You Tube-on
Tedd fel a kedvenceidet.




Ellenőrizd a helyesírást,
ha nem vagy biztos benne!




Tagjaink könyveit itt rendelheted meg



Fullextra Arcképtár


Küzdőtér

Szia, Anonymous
Felhasználónév
Jelszó


Regisztráció
Legújabb:
: MLilith
Új ma: 0
Új tegnap: 0
Összes tag: 9161

Most jelen:
Látogató: 293
Tag: 1
Rejtve: 0
Összesen: 294

Jelen:
Tagi infók Almasy Küldhetsz neki privát üzenetet Almasy Almasy


Üzenőfal
Arhívum   

Csak regisztrált felhasználók üzenhetnek. Lépj be vagy regisztrálj.

Szolgáltatások
· Home
· Arhívum
· Bloglista
· Fórumok
· Help
· Hír, cikk beküldő
· Irodalom
· Irodalom Klub friss
· Journal
· Keresés
· KIRAKAT
· Kirakat Archivum
· Magazin
· Mazsolázó
· Mazsolázó Archivum
· Mazsolázó beküldő
· Minden Ami Irodalom
· Mindenkinek van saját hangja
· Műterem
· Nyomtatási nézet
· Olvasóterem
· Partneroldalak
· Privát üzenetek
· Személyes terület
· Témák, rovatok
· Üzenőfal
· Összesítő

cheap cigarettes sorry.
Fullextra.hu: BLOG, Napló!


BLOG, Napló!
[ Blog (napló) főoldala. | Regisztrálj! ]

A tagoknak lehetősége van saját blogot (Naplót) vezetni, és azokhoz hozzászólni.

kiskirályok kora
Ideje:: 01-05-2008 @ 10:44 am

Úgy veszem észre, hogy a hajó kezd ismét elkanyarodni célja szerint szabott útjától.

Előre bocsátom, hogy amit ideírok ezek alá, tényeken alapuló gondolatsor lesz, nem bír bizonyító erővel, nem igyekszik rosszabb színben feltüntetni egy érintett felet sem annál, mint ami az általa közölt publikációk alapján logikusan levonható lenne. Mindazonáltal szükséges leírni, mert fontosnak tartom.

Moderátornak lenni bizonyára kitüntető, megkülönböztető rang a portál többi résztvevőjéhez képest. Ugyanakkor úgy vélem nagyobb felelősség, a megszólalást tekintve is.

Elképzelhetetlennek tartom, hogy ha valaki, aki ilyen pozíciót tölt be, ezzel (de akár puszta felhasználóként is) visszaélhet büntetlenül. Márpedig a publikálóról a szándékos negativítás feltételezése is a netes etikettel ellenkező hozzáállás. (Ráadásul, amikor bizonyítható, hogy alaptalan a dolog) Mindezt két esetben is tapasztaltam, sajnos éppen a kiemelt, moderátori szinten. Úgy érzem, ez megengedhetetlen túlkapás és csak jelzem, hogy az ezekre érkező tiltakozó válaszok nem a kötekedés kategóriájába esnek.

Ha igény merül fel, idemásolom a vonatkozó mentett linkek tartalmát is, mielőtt moderátori beavatkozás áldozataivá válnának, ahogy korábbi példák alapján láthattuk ezt.

Ha valaki úgy érezné, hogy íme, megint idejött balhézni EZ, tájékoztatnám, hogy még most nézzen körül az oldalon, talán hasonló következtetésre fog jutni



Utoljára változtatva 01-12-2011 @ 09:41 pm


Hozzászólás írása
Hozzászólás írása
További
További
Blogozó profil
Blogozó profil
Üzenet küldés
Üzenet küldés

Posted Comments

Hozzászóló: Audrey
(Ideje: 01-05-2008 @ 02:20 pm)

Comment: A moderátor is csak ember. Tulajdonképpen nagyon örülök neki, hogy már nem vagyok az, mert ma kurva nehéz dolog moderátornak lenni. Egyrészt az ember nem szólhat úgy, ahogyan szeretne. Ha viszont megszólal, akkor legtöbbször az a szitu játszódik le, ami a rendőrök, meg az összes hivatali szervek esetében, ha épp egy kisebbségivel szemben akarnak eljárni. - Persze, mert diszkriminálnak!!!! - Így aztán pofa befog, rendőr elengedi a tolvajt, kisebbséginek mindig igaza van, megkapja a segélyt, felveszik az iskolába, stb. A két szitu között a hasonlóság csak abban áll, hogy mindig elhangzik az a bizonyos bűvös szó, ami az egyik esetben a "diszkrimináció", a másik esetben pedig az, hogy "moderátor = önkényuralom". Szerintem a túlkapást leginkább nem a moderátorok szokták elkövetni...


Hozzászóló: Anna1955
(Ideje: 01-05-2008 @ 03:09 pm)

Comment: Ismerem a témát, mert most utána olvastam. Nem lesz moderálva a blogod, és a hozzászólásai sem. A moderátornak valóban nehéz a határt meghúzni, de a "H" betű esetében, nem kell határt húzni, hiszen versedben úgy és olyan formában használod, ahogy jónak érzed. Senkinek nincs joga ezt kétségbevonni, semmilyen körülmények között. Az más kérdés, hogy a moderátornak is lehet véleménye, és ezt meg is írhatja neked, mint értesültem, privát levélben tette, tehát ezzel nem hiszem, hogy sértett volna téged. Ha sértett, kérlek fordulj hozzám bizalommal... Versed tetszik, és a fejér fehér kérdésről az a véleményem, hogy a köztudatban, azonos jelentéssel bír. Én is fehérnek értelmezem...:)))


Journal ©

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Page Generation: 0.30 Seconds