Category: Vers
Review Title: Szeressetek ...


Kezdet és vég között élek , így a jövőmtől nem félek . Sorsom kovácsa az élet . Szeressetek hát engemet ! Jó és rossz között választok . - Ezek számomra a gondok . Megoldást kínál az élet . Szeressetek hát engemet ! Feketelyuk vonzásaként , informálva , tappasztalként formálom az életemet . Szeressetek hát engemet ! Két dolog van bizonyságban , adózgatva és halálban tengetem az életemet . Szeressetek hát engemet ! Idő és tér , igaz csoda, s egyben korlát a számomra , alakítják életemet . Szeressetek hát engemet ! A közösség az a keret , mely formálja az énemet , irányítva életemet . Szeressetek hát engemet ! Egyéniség és minden más , következhet a folytatás . Sorsom adott , tőlem tellett . Szeressetek hát engemet ! Logika , intuíció eszközként és sok más minden határozója éltemnek . Szeressetek hát engemet ! Szegénység és becsvágy között ingadozva ,ezek fölött határozták meg éltemet . Szeressetek hát engemet ! Visszatekintéssel élve gondolok én a jövőre , kapaszkodva a jelenbe . Szeressetek hát engemet ! Gyökértől a folytonosság akadálya , hogy a másság uralja az életemet . Szeressetek hát engemet ! Kimagaslást nélkülözve tekinthetek életemre . Igy élem én meg a véget . Szeressetek hát engemet !
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=1167