Category: Vers
Review Title: A visszatérő


Magyar vagyok , nem tagadom , s mint állítást elfogadom . Visszatérő fogalom ez , s elegendő életemhez . Szégyenkezni nincsen miért se tagadni nincsen miért . Visszatérő gondolattal , gazdagszom e fogalommal . Cselekvésem ennek tükre , mely elvezet sok sikerre . - Visszatérő élményemként , magyarságom sikereként . Amit teszek , ezért teszem . - Amióta bírom eszem . Visszatérő kitartással gazdagítom eggyel-mással . Évszázadok munkájával gazdagodott elvárással . Visszatérő szorgalommal töltődött fel fogalommal . Egyéni nyelv a jellemzője , amely tehetségünk tükre . Visszatérő leleménnyel őrködünk a védésével . Nem értenek sokan minket , kiváltván az irigységet . Visszatérő ellenfélként küzdünk fennmaradásunkért . Az irigyek kárt okoztak a féltett magyarságunknak . Visszatérő félelemmel ostoroztak sérelemmel . Szétszaggattak , marcangoltak , s elvették a javainkat . Visszatérő kitartással törődhetünk igy egymással . Sorsunk kovácsai vagyunk . - Ebben rejlik magyarságunk . Visszatérő kitartásunk záloga , a magyarságunk .
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=1172