Category: Vers
Review Title: A fény játéka


Félrehúzott függöny mellett , az ablakon besüt a fény . - Ilyenkor mélázok én el azon , hogy milyen nagy rejtély az , amit a fény képvisel .De mi is tulajdonképpen ? Láthatatlan , csak áldásai nyomán érzékelhetjük . Energiát szállít és ad át a környezetének , terápiája folytán lett orvosa az embereknek . Csiklandós játékával jelentkezik , máskor bujdosik, áldásos hatásával egyáltalán nem szerénykedik . Hiába láthatatlan , mert mi jelenlétét mindig érezzük . Alapszínekből van keverve , amit akkor észlelünk , ha felbomlik összetevőire a fénytörésben , felfedve ezzel úgy a kilétét , mint a jelenlétét . Alapszíneit tekintve , ezek más és más hatással vannak az emberre , állíthatjuk teljes megnyugvással . Csodálhatjuk összeférhetőségüket egy egységben , amelyet így már a fény képvisel , teljes egészében . A szivárvány , a délibáb igaz csodával határos . Nincs is talán szebb látvány az egész világon . Érzelmeinknek az egész skáláját tudja átfogni a fény játéka és képes minket így megbabonázni . Elgondolkozom én a fény tulajdonságai felett . -A fény nem él , de éltető , boldogítván embereket . Látszólagos homogenitásának alapja nem más , mint elfogadni a másságot – csak ez lehet toleráns .
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=1183