Category: Vers
Review Title: A tűz


Lángolással jelentkezik , a fényével ékeskedik , lobbanással váltakozik , Prometheus ajándéka, nélkülözvén oly rizikó , amely által fennakadnánk mindennapunk világában . Perzselése éget minket, távolságra kényszerítve , helyezkedünk mi előle , mikor nincs rá olyan szükség , amely által gúzsba kötnénk hatásának a jóságát , valamint a kitartását . Melegsége a számunkra , nélkülözve tudtul adja nagyságának és hasznának , miben is áll hivatása , amely egy szál kapcsolata az emberi szükségletnek , valamint így a létének . A szikrától keletkezik , önmagától táplálkozik , elpusztítva környezetét , alakítja így a képét , jót és rosszat képes tenni , így félelmet, köszönetet idéz elő . A szerelem szimbóluma a tűzpiros rózsa , amely a szíveket perzseli meg és fenntartja hosszú távon ezt az erős érzelmet az emberek közt , szenvedélyre kötelezvén ezen által . Az elődök általi tűz fenntartása , mindnyájunknak feladata , akárcsak a Prometheus láncolása , mely büntetés , ugyanakkor méltó intés , kitartásra bátorítva mindnyájunkat .
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=1184