Category: Vers
Review Title: Emberek között


Bábeli zűrzavar az embereket nézni , mert viselkedésüket nehéz megérteni . Mindenik mást akar és mindenik mást csinál , sokszor függetlenül , amit a helyzet kínál . A legtöbbjük énükbe zárkózva cselekednek , nem vetik alá magukat a körülményeknek . Máskor , énjüket feladva másokat majmolnak , hódolva ezen által a birkák stílusának . Ezért mondjuk sokszor ,hogy ők maguknak valók , mert tetteikkel igazi társadalom falók . Egyesek túlzottan társadalmi béliek , a társadalmat használják érdekeiknek . Nehéz dolog eligazodni az embereknél , kénytelen vagy mindig ,hogy mögéjük is nézzél , hogy mit is akar és milyen érdeket képvisel , mert csak ennek a tudatában jellemezheted . Egyesek célja , társadalom építése . Fejleszti énjét , hogy ezt helyesen végezze . Mások a társadalomtól szeretnek kapni mindent ,cserében semmit sem szeretnek adni . Az „én” kialakítása egyéni feladat , de nagyban befolyásolja a társadalmunkat . A kettő közötti viszony vagy alárendeltség , vagy az amelyet meghatároz a kölcsönösség .
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=1240