Category: Vers
Review Title: Nekem nem kell fénykép rólad


Nekem nem kell fénykép rólad. Nem kell a megfagyott pillanat agyam apró sejtjeiben ott vagy téged őriz minden gondolat. Nekem nem kell fénykép rólad. Csak behunyom a szemem és látom ahogy aranyló hajad meglebben, s a szépség villan meg a szemüvegkeretben. Nekem nem kell fénykép rólad mert minden egyedüllétemben ott vagy előjössz, s leülsz egy gondolatágra, lógázod lábad kedvesen, s gúnyosan mosolyogsz rá minden hibámra. Nekem nem kell fénykép rólad, hiszen mint számítógépi vírus minden idegsejtemhez hozzásimulsz Te vagy minden lefutó üzenet kezdőbetűje, Te vagy a kezdet és a vég igazi ígérete. Nekem nem kell fénykép rólad, csak gondolok rá és látlak. Látom ahogy alszol, gyönyörű a kép, láttál már talán pihenő hópihét ? s reggel mikor nyílik a szemed tudom biztosan milyen lehet. A búzavirág nyit így a világra halványkék színeket. Magam előtt látom, nyújtózó testedet ahogy a tükrök visszaverik ébredő szivárványfényedet. Nem kell fénykép, hogy lássam ahogy ágyadból kilépsz picit még álmosan, s átérzem mélyen takaród bánatát mert fél napig tested, nem ölelheti át. Nem kell fénykép rólad. Nem őrzök zsebemben összegyűrt reményt. Itt kavarogsz mindenhol bennem mint éterben a zenék, és ha egyszer a pupillámon megtörik majd a fény bomló sejtjeimben akkor is ott lapoz majd gyönyörű mosolyod, s keresi kitartón, hogy én hol vagyok.
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=1252