Category: Vers
Review Title: Ima a Fényhez


A 90-es évek közepén volt egy halálközeli élményem azóta foglalkozom az álmaimmal és ezen keresztül a festészettel és a versirással.49 éves vagyok sokmindent kipróbáltam az életemben jelenleg biztonsági őrként dolgozom és berepülő pilóta még nem voltam.Hiszek az Istenben bár nem vagyok vallásos és semilyen szektához nem tartozok,csak egyszerűen hívő vagyok!Csók Al! Ima a Fényhez A közeledben megszűnt minden bánatom Elszált gond és fajdalom Csodálatos fényed mindenütt ragyogott, Szeretet vett körül,becézett-símogatott. Izzó erővel tudtam, éreztem, Hogy mindörökké fényedben léteztem. Egy hosszú útról végre hazatértem, Ölelő fényedben semmitöl sem féltem. Ezt a csodát csak kevesen láthatják Elsöprő érzések a leket áthatják. Vissza kellet jönnöm parancsod szerint, borús fájdalommala lelkemben megint. Sírtam és zokogtam álmomban, De ébren örültem, mert tudtam, nem álmodtam. Láttam végső utam végét, Hogy bánatomban-lelkem Tőled kap majd békét. A sötétnek szívemben nincsen hely, Örökké egy vagyok istennel. Dolgom van-ezért kell, hogy itt legyek Adj erőt-s mond meg, Uram mit tegyek? Megállj ember-egy csöndes szóra! Búcsúzz a Távozótol! Ki itt maradt, neveld a jóra! Ajánlom e verset Csabi Barátom emlékének (2000.04.13) Csók Al!
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=2115