Category: Vers
Review Title: A víz hitvallása


milliárd évek teltek már el, milliárd életet szolgáltam már, vagyok a négy őselem egyike, vagyok a sejtek mindenese, világok magja, gyökere, a kozmikus létezés esélye Isten, tedd, hogy legyek örökre vagyok a mindenség tér és idő étere, a nanok, mikrok, flórák, faunák étele, itala, létük váza, s háza, vára, vagyok parányok takarója, párnája, s a tengerben élők átlátszó dunnája, a képzelt, a valós szellemekre ködkelme Isten, tedd, hogy legyek örökre vagyok kristályvize kőcsodáknak, vagyok a tajték varázsok szobrásza, szivárványban a festők vászna, pihe-forrás a bárányfelhő párnákban, és minden élet játszótere, naplementék égi jelenés ecsetje Isten, tedd, hogy legyek örökre ha kell habozok, s buborékolok, gyerek szemekben édes könnyé, majd csillagszóróvá változok, de vagyok felnőttek tündére, könnyeikben fájdalom oldószere, vízbe szenderültnek szemfedele Isten, tedd, hogy legyek örökre úttalan út vagyok csermelyekben, patakokban, folyókban és tengereken, vagyok vándorok ziháló szomjának délibáb-cseppje, oázis csobbanása, bolygó tengerészhez szirének éneke, vizek, árak, tengerek ezersíp orgonája Isten, tedd, hogy legyek örökre (2006.)
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=2201