Category: Vers
Review Title: Érted csobog a szó


hallgasd csendben hogy megszeppenj milyen hallatlan és mily halhatatlan a szó a szó a szó milyen a színe a hangsora a visszhangja íze és zamata s lebbenő illata amikor medrét cselló futam adja folyásának partját s partján a habját pianino veri magasra és csobog és csobog a hárfákról és bugyog és bugyog minden szótő és tenger-csillámlások a toldalékok fúvósok rajzolják a hátteret óh ti szótövek hangjaitok szivárvány s rajtatok sziporkáznak a képzők és ragok füleitekbe aggatott egyéb toldatok és cimbalomhangok és vihar előtti üstdob szólók rengenek kürtök hívnak tengert dobok peregnek mert jönnek a hegedűk és a vonósok hada majd a fagottok és belőlük a gondolatok alájuk fövenyként virtuóz zongorajáték és fényzuhataggá ömlesztik a díszített szavakat azok meg párokká vagy buján összeolvadnak múzsa-fogant sugárzó sorrendbe folynak rád és rám várnak …várnak hangolnak a megszólalásra a szellem a gondolat a hang a szó és a mondat írók és költők csodáivá az elolvasásra az előadásra isteni meghallgattatásra (2006.)
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=2411