Category: Besorolás nélkül
Review Title: Mondatok


Mondatok



Minden kimondott gondolat magyarázatra szorul, így keltve újabb és újabb magyarázó mondatokat, amelyek láncként kapaszkodnak egymásba, vagy inkább fűző- cérna nélküli gyöngysorrá válnak, amelyek egyenként, azáltal, hogy saját magukat újra és újra megmutatják, magyarázzák gyöngy- mondat- gondolat valójukat, és igazságukat.

*

A gondolat lehet teljesen értelmes , kimondva vagy leírva veszít az értelméből. Akkor már viszonyul, addig csak létezik.


*

A hófehér bütyköshattyú , a siófoki hajókikötőnél, a lemenő nap fényétől vörösbor színre váltott vízen, a tükörképe felett lebegett. Csőrét belemártotta a Balatonba. A tükörkép összeborzolt tollakkal elúszott Badacsony felé. A hattyú félrebiccentett fejjel nézte.


*

A cigaretta fehéren gomolygó füstjében, a szálloda halljában a vörös bőrfotelek és a falakat borító mély cseresznye szín fakazetták ködbe tűnnek. A biztosítási ügynök zsebében a töltőtoll fegyver, kezében tartott abszintos pohár, pajzs.


*

A nyárfákon , az éjszakai , de csillagtalan égbolt előtt a végtelen türelemmel elhelyezett milliónyi levél a széltől délnek fordul.

*

Minden gondolat kimondva annyit veszít a súlyából mint az általa kiszorított gondolatok száma, így hát végy számba mindent és hallgass meg mindenkit.
Bár meglehet hogy a fizika tételei a gondolatok tekintetében nem, vagy fordítva érvényesek, ezért: pokolba mindenkivel!

*

Barlangban ha köhögsz, a hang a függő sztalagtitok között csöndbe vész.

*

A fáról lehulló , szélsodora lenge levél földet érésnek robaja, mint pillangó szárnya által kavart vihar. Soha sem tudhatod mi vár.

*
Hány gondolatot idéz egy görög vázán körbefutó végtelen történet ?

*

Ha reggelre kelve azonos vagy tegnapi önmagaddal: Nem álmodtál eleget.


*

Csend
This review comes from Fullextra.hu
http://www.fullextra.hu

The URL for this review is:
http://www.fullextra.hu/modules.php?name=M_A_I&op=show&rid=2805